Idefiqs x
Startmotor
Auto-fan zei:Dan heb je vast ook geen leren schoenen, geen leren bekleding in je auto, etc.Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Meeuw zei:Zouden leren schoenen binnenkort ook niet meer mogen?
Toch heeft de partij van dieren dierenwelzijn wel op de kaart gezet. Daar is niets mis mee. Onze geïndustrialiseerde omgang met dieren zoals de plofkip is bepaald onbeschaafd en verwerpelijk. Prima dat daar aandacht voor is. Consequentie voor de consument is een hogere (lees reële) prijs voor je lapje vlees. Er is niets mis met het eten van vlees, mits diervriendelijk geproduceerd. Leren schoenen zijn een bijproduct, dus ook daar is - althans dat is mijn mening - niets mis mee. Wat mij betreft is het bestaan van de partij van de dieren legitiem. Ook al heb ik niet zo veel op met one issue partijen.
Bont is een ander verhaal. Het fokken van dieren voor hun vacht is wat mij betreft verwerpelijk. Ok, om het rijtje af te maken, jacht? Niets mis mee. Biologisch vlees pur sang.![]()
Het fokken van dieren om hun vacht vind ik persoonlijk prima, maar laat die dieren tijdens het fokken wel een fatsoenlijk leven hebben dan.
Beter lezen.