zeebra zei:
michel1975 zei:
zeebra zei:
R-W zei:
Vwb Second Love e.d.: https://www.powned.tv/nieuws/politiek/2013/08/datingsite_wint_van_sgp.html
Blijft lastig voor de SGP (jongerendivisie nota bene!) om te begrijpen dat er zoiets als vrije wil en vrije keuze is kennelijk...
De SGP bestrijd de vrije keuze niet. Dit soort uitingen is alleen niet voor de openbare ruimte. Ik vind het niet prettig als mijn kinderen hier mee geconfronteerd worden.
Wel prettig zo'n dubbele moraal. Dan kan je alles wat krom is recht lullen. Je wilt geen vaccinatie ondanks de risico's die het mee zich brengt voor je omgeving maar wee de gebeente als je kinderen een billboard van second love zien. Ik weet ietwat gechargeerd maar in het kort is dat wel een beetje wat je zegt.
Mijn gezin is gewoon gevaccineerd.
Ik heb echt de schurft aan figuren die anderen hun moraal op willen leggen.
Bij het eerste stuk van je betoog ben ik het VOLKOMEN met je eens. Wij moeten niet proberen een ander onze mening op te dringen. Ik heb zelf gekozen voor vaccinatie, maar wil dat een ander niet opleggen (Er is onvoldoende bewezen dat niet inenten van een klein deel van de bevolking gevaarlijk is voor de overigen)
Daarnaast vind ik dat de overheid volstrekt neutraal moet zijn. Ze mag geen enkele godsdienst propageren of voortrekken, maar ook bijvoorbeeld het libertijnse gedachtegoed mag niet gepropageerd nog voorgetrokken worden. Dat is gewoon het democratisch gedachtegoed van Nederland. Een ieder immers zijn eigen vrijheid. In het verleden heeft de overheid er voor gekozen om in de openbare ruimte reclame toe te laten(dat spekt de kas). Die moet dan zo neutraal mogelijk zijn, en geen grote bevolkingsgroepen tegen het hoofd stoten. En DAAR gaat het mis. In Amerika zou ik republikein zijn, en in Engeland conservatief.