De Schaduw
Startmotor
Zo zou ik het inderdaad letterlijk ook opvatten. Vergelijk: Ik trapte als een gek maar ik kwam die scooter maar niet voorbij. In het geval met die Toledo is het dus wel gelukt, maar waarschijnlijk niet fietsend. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb een vraag.
ik heb schroeven te kort [74990]
de schroeven die ik al heb. zijn dezelfde kleur als mijn c rails
maar ik was aan het zoeken op internet.
maar daar hebben ze een andere kleur op de foto
klopt dat dat de nieuwere schroeven een andere kleur hebben en geen plus kop is.
hier de foto,s van de schroeven die in de zelfde kleur heb.foto 1
en de onderste zijn die ik op internet heb gevondenfoto 2
ik bedoel ik heb te wijnig van die schroeven
en ze zijn niet te koort voor c rails
maar dan is mijn vraag welk produchtie nummer hebben u schroeven
ze zijn wel de goede kleur maar te klijn
dani
heb je michien een paar foto,s er van hoe het er uit ziet bij de rails
zijn de schroeven ook plus kop
nee die zijn presies 13mm net als die van piko
stuwades
929V6 zei:De Rodius is niet veel lelijker als sommige andere touringcars.
City safety (is volgens mij de gangbare naam) zorgt er voor dat tot 30km/u de auto idd een noodstop kan maken bij een opstakel.
Harm78 zei:Als je dacht dat het hier erg is met taalfouten... ik heb me laatst aangemeld op een modeltreinenforum, en als je daar veel leest ga je verlangen naar de taalvaardigheden op het AW forum. Zomaar wat citaten van één poster in zijn topic over schroefjes:
rzasa zei:Harm78 zei:Als je dacht dat het hier erg is met taalfouten... ik heb me laatst aangemeld op een modeltreinenforum, en als je daar veel leest ga je verlangen naar de taalvaardigheden op het AW forum. Zomaar wat citaten van één poster in zijn topic over schroefjes:
Ik vond laatst een boodschappenbriefje in een karretje en de schrijver van het briefje moest niet vergeten om sroefjes te halen.
D.E.N.N.I.S. zei:Hoe krijgen al die personen het voor elkaar om zo vaak de motor af te laten slaan. Echt ongeloveloos![]()
Jullie reageren wel vel zeg
D. Elzinga zei:Jullie reageren wel vel zeg
Kan er niet warm van lopen.
passat versnelling probleem zei:Dank je. Bus. is de afgekorte versie van bussiness edition.
tekoop
een celinder kop van een voor meer info bel een een nieuwe knalpijp en velgen
deze computer twee jaar geleden ik heb zelf besteld uit fabrik en totaal kost was 600 euro ongeveer
hij was altijdgoed
nu k heb nieuwe gekogt
hij met kleine problem
en de probleem is
als doe je hem aan hij werkt maar geeft geen beld naar scherm dus
scherm zie je niet dat is de eingeprobleem
nu ligt in schuur
woord voor hoogste bieder
kijk naar andere advertentie ook
groeten
HQT zei:Kwikfit in Hoogvliet is dieven
Ik bracht mijn auto daar voor apk, remschijven moet vervangen,jaar later (had 3000km gereden) weer apk,catalysator moet vervangen.
Later ontdekt dat rem schijven vervangen door een dunner ,breng ik de auto daar voor apk weer en had gezegd dat remschijven geruild is,laat kijken.
auto terug catalysator wordt geruild door een lekke catalysator met reparatie kit.
Wat een dief bedrijf zeg.
Hoe kan ik tegen die soort dieven aan licht brengen? jij kan geen video opname daar.
Dat kan hij ook met Kwikfit doen
Harm78 zei:Dat kan hij ook met Kwikfit doen
Mwah... over het algemeen is KwikFit voor je onderhoud hetzelfde als Carglass voor je ruit: eerste waar je aan denkt, maar eersteklas prutsers. Hoewel het bij de Kwikfit varieert van filiaal tot filiaal natuurlijk, maar als je auto je lief is breng je 'm niet naar Kwikfit.
Soloman zei:voor heel duur
Daewoo-Chevrolet zei:Een land die (nog) niet op BSC te vinden is:
Mijn vader rijd in een Renault Saffraan geloof uit 1995.
i4S zei:Bestsellingcar(blog)
Rob076 zei:i4S zei:Bestsellingcar(blog)
Dan snap ik het helemaal niet meer... Wat is dan de fout?
Rob076 zei:i4S zei:Bestsellingcar(blog)
Dan snap ik het helemaal niet meer... Wat is dan de fout?