Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
een drubbel op een groeiende plaat
En dat je je Fiat houden.
Een taalneuzelaar uit Breda zei:om willekeurig maar wat Europeaanse merken te noemen
Harm78 zei:Een taalneuzelaar uit Breda zei:om willekeurig maar wat Europeaanse merken te noemen
Europeaans? En dat nota bene in een topic waar meneer het nodig vindt Kia af te zeiken.
Rob076 zei:Harm78 zei:Een taalneuzelaar uit Breda zei:om willekeurig maar wat Europeaanse merken te noemen
Europeaans? En dat nota bene in een topic waar meneer het nodig vindt Kia af te zeiken.
Haha, een beetje rancuneus, Harm? Maar goed, je hebt gelijk. Ik snap ook echt niet hoe ik erbij kwam...![]()
Haha, een beetje rancuneus, Harm? Maar goed, je hebt gelijk. Ik snap ook echt niet hoe ik erbij kwam...
'Hun' is een bezittelijk voornaamwoord. Je zegt dus: 'het is hun auto'. Niet te verwarren met het persoonlijk voornaamwoord, dat zou dan bijvoorbeeld ' hen' kunnen zijn. Als in: 'die auto is van hen'. Een klassieke fout die regelmatig gemaakt wordt, ééntje in de categorie 'jou/jouw' en 'me/mijn'.Jamiro zei:Wanneer gebruik je nu eigenlijk 'hun' en wanneer niet? Ik word er zo vaak op gewezen namelijk..
Leon in z'n SEAT zei:'Hun' is een bezittelijk voornaamwoord. Je zegt dus: 'het is hun auto'. Niet te verwarren met het persoonlijk voornaamwoord, dat zou dan bijvoorbeeld ' hen' kunnen zijn. Als in: 'die auto is van hen'. Een klassieke fout die regelmatig gemaakt wordt, ééntje in de categorie 'jou/jouw' en 'me/mijn'.Jamiro zei:Wanneer gebruik je nu eigenlijk 'hun' en wanneer niet? Ik word er zo vaak op gewezen namelijk..
Jamiro zei:Wanneer gebruik je nu eigenlijk 'hun' en wanneer niet? Ik word er zo vaak op gewezen namelijk..
AD.nl zei:Volgens beambten van United ontdekte de bemanning vlak na het opstijgen een van de motoren.
Mijn moeder zij daarna
Wellicht heeft het te maken met de site die ik bekeek, mijn webcam staat uit, dus Google weet niet dat ik rimpels heb...Rob076 zei:Waarschijnlijk wel.
Ik zie enkel reclame voor spiegels, zelfportretten en modellenbureaus.![]()
"Speurders" zei:Te koop fiat panda in goede staat.Apk tot april 2014.
Auto heeft geen roest en motor is 100% goed.Ik rij elke dag mee naar mijn werk al 6 jaar.Ik verkoop hem omdat ik een kleine auto met 4 deur wil kopen, in verband met kinderen.Ik ben 2de eigenaar.Apk keuring is altijd bij een cristelijk en betrouwbare bedrijf gedaan,****** in *****.Uitlaat is bij de laatste keuring vervangen.Voor meer info. bel **-********.
Soloman zei:Dus laat je zoontje nooit een spreekbeurt houden over bommenmakers.
U vind J.N.S. autobedrijf op de Zomerdijk 9a te Zaandam.
Ik heb je al 5x gezegt, offtopic is niet gewenst.
Moderator
Zitting loopt volledig uit de hand. 70 man publiek richt zich tegen de verdachte. Gooien met stoelen. Zitting geschorst.
Ouwediesel zei:KAV autoverhuur hanteerd geen minimum leeftijd
Rob076 zei:Soloman zei:Dus laat je zoontje nooit een spreekbeurt houden over bommenmakers.
Dat is dus een mythe. Zolang dat zoontje niet opvallende teksten verstuurt/plaatst, connecties heeft met het Midden-Oosten of er andere dubieuze zaken op nahoudt, is er echt niets aan de hand.
Rob076 zei:Ouwediesel zei:KAV autoverhuur hanteerd geen minimum leeftijd
Een riem is onderhoudsgevoeliger dan een riem, maar wel gemakkelijker om te vervangen.
Het huidige logo is inderdaad wat verouderd en simpel. Maar Cadillac heeft wel grote uitdagingen in Europa dan hun logo.
adinsx zei:foto'tje
vectrafan zei:BMW wil nu heel specifiek 1 model via internet verkopen de I3 en als dat goed gaat is de verleiding groot om de dealer maar over te slaan, onder motto die snapt er toch niks van is niet kapitaalkrachtig genoeg en die stommerik wil niet eens dat wij (fabriek en importeur) zijn terrein willen vol plempen met wat ons goed uitkomt.
Moderator
isla zei:Maak eerst de ruit eens goed schoon en vet vrij met een mengsel van louw water/afwasmiddel/spiritus.
Stif zei:binnen hand berijk
Hamer zei:Welke auto verzekering is t beste voor me
De ME rijdt best veel schade denk ik. Ik zou voor all-risk gaan!
Carfanatic zei:Rob076 zei:Wie is Lyndsey Pfaff?
die dikkert. kelly is die lekkere.
****** zei:Doet het scherm van je radio meeknipperen op de plek van de bassen?