Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
FastImports zei:ik zoek een goedkope en snelle importauto me budget is 3.000 euro ik zat zelf te denken aan een nissan 180sx of een Toyota mr2 ik studeer automonteur en sleutel en tune me auto graag zelf en hou van optrekken en acceleratie tuning hoe sneller naar de honderd hoe beter dus enige ideeen zou ik op prijs stellen
Afleverkosten vermelden is kolder, een slimme dealer/handelaar praat daar ook niet over.
Die verrekend die in de prijs die voor hem uit kan.
Een bekende taalneuzelaar zei:Ben benieuwd of iemand 'm herkend. Ik zal 'm straks posten.
Als u zich bij BCA Autoveiling registreerd dan krijgt u toegang tot duizenden voertuigen online.
Harm78 zei:Een bekende taalneuzelaar zei:Ben benieuwd of iemand 'm herkend. Ik zal 'm straks posten.
En dat loopt dan te zeuren over de kleinste dingetjes in onze taal die niet eens aantoonbaar heel erg fout zijn....![]()
Ouwediesel zei:Overigens zullen hetro's er vast
van de 1e eigenaar, welke hem met
een rus geweest, welke ervoor zorgde
met de E30 welke de meeste
Een man welke een BMW-restauratiebedrijf
Rob076 zei:(...) maar vooral irritant taalgebruik.
Yellow Cab zei:Rob076 zei:(...) maar vooral irritant taalgebruik.
Worden forummers nu ook al afgerekend op irritant taalgebruik? Dus als iemands schrijfstijl je niet aanstaat, kun je dat hier ook al kwijt? Het Taalneuzelaarstopic begint op die manier een tamelijk intolerant bolwerk van elitisten en taalsnobs te worden. Lijkt mij geen gezonde ontwikkeling.
Rob076 zei:Zolang er niemand persoonlijk wordt gekwetst of beledigd lijkt dit mij vrij onschuldig.
Twix zei:Rob076 zei:Zolang er niemand persoonlijk wordt gekwetst of beledigd lijkt dit mij vrij onschuldig.
Wibi?
Rob076 zei:Twix zei:Rob076 zei:Zolang er niemand persoonlijk wordt gekwetst of beledigd lijkt dit mij vrij onschuldig.
Wibi?
Ik denk dat er bij Wibi inderdaad grenzen werden opgezocht en dat dit soms te ver ging. Dat hij af en toe ook zeer provocerend was doet hier, in mijn ogen, niet veel aan af.
Dutch Finnatic zei:Rob076 zei:Twix zei:Rob076 zei:Zolang er niemand persoonlijk wordt gekwetst of beledigd lijkt dit mij vrij onschuldig.
Wibi?
Ik denk dat er bij Wibi inderdaad grenzen werden opgezocht en dat dit soms te ver ging. Dat hij af en toe ook zeer provocerend was doet hier, in mijn ogen, niet veel aan af.
Ik begrijp dat je erkent dat wel erg op Wibi ingehakt werd? Je laatste zin klopt overigens ook.
Ik weet niet hoe oud opa is maar om hem in een Yaris te gooien met een 1.8, als je een opa ben wil je meer comfort en met een bejaarde met een auto veel pk,s is een gevaar voor de samenleving.
Soloman zei:Ik heb altijd gedacht dat Wibi een beetje zat te dollen. Dat is het moeilijke met geschreven tekst.
De hoogte van de boete in verhouding tot de 'hufterigheid' van de overtreding is discussabel.
Twix zei:Je zie dit niet alleen Oost-Europeanen, ook Mexicanen, Colombianen, Filippijnen, Indiërs en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Beschrijving
BMW R100GS ZWART
bouwjaar 1991. goede staat rijdt goed.
Extra's: Kickstaarter handvatverwarming.
Geen koffers.
Keringen en kogellagers venieuwd met 80000 km.
Klein krassen, origineel werf.
Voor liefhebber die verstand van heb.
Dit is geen moderne BMW met electronica, plastic en injectie. Het is een echt BMW.
Met een Boxer BMW km stand is niet belangrijk het is geen japaanse!
Ruilen tegen R27 mogelijk. Andere oude motor ook maar geen japanse of amerikaan rootzooi.
Ruilen tegen luchtmacht of vliegtuig onderdeelen mogelijk.
Aapjeh zei:Ben ik ook maarés aan
Pink Panther zei:ten op zichtte van
Wij kunnen onze lesauto razendsnel aanpassen aan de meest benodigde aanpassingen.
en de leeftijd voor het zware motorrijbewijs zal worden verhoogt naar 24 jaar.
de meest toon aangevende rijschool
VOOR ELKE NIEUWE KANDIDAAT DIE VIA JOUW BIJ ONS KOMT RIJLESSEN KRIJG JE EEN GRATIS AUTORIJLES.
Heeft u on de een een of andere reden een aanpassing nodig?of door een ziekte een ongeldig rijbewijs hebt, wij helpen u snel weer op de goede weg.
Onze rijschool verzorgd eventuele W.V.G. en G.A.K. subsidie.
Als je met behulp van een pakket wilt gaan lessen, nemen we eerst een intakerijles af zodat de instructeur kan inschatten welk pakket het beste bij u past.
Eerlijk gezegd: ik vond het eigenlijk een hele vreemde vraag.
Meeeens. (trema doet het niet)
Jamiro zei:Het was fijner als jullie het model nog niet konden en kijken bij welk merk
JP2010 zei:Je zat je quotes te verklootten,
TCTubantia.nl zei:'De spil in het web'
balderke zei:Mijn vriendin ging op haar ééntje zien voor een Kia Sportage, ze ging de showroom binnen , zei wat ze graag zou hebben, ze geven een prijs, ze zei zegt dat ze maar 17.000 had, even gerekend en het antwoord was, are vooruit, het is goed dus wat BGR geloof ik gerust hier in België.
Ouwediesel zei:Hoe gekleed gaat je naar een autodealer en hoe kijken zij naar kleding/uiterlijk?
komt binnenstappen wordt je bij s
.......... zei:Hi EMW 'ers!
Hoewel ik al lid ben hiero op autoweek sinds: 21 september 2001 en al enkele jaren niet meer zo heel actief, lees ik wel regelmatig mee.
Vandag vondt ik het tijd worden weer eens te poste, de reden? Een nieuwe aanwinst die volgens mij redelijk EMW waardig is...maar dat is aan jullie.