Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Barri zei:Ik kwam dat in Boxtel een keer tegen. Ik wist niet wat ik zag!![]()
j ko zei:Barri zei:Ik kwam dat in Boxtel een keer tegen. Ik wist niet wat ik zag!![]()
Hoeven ligt twee dorpen bij mij vandaan, zelfde gemeente. Dus hier is het wel bekend. Maar in het verleden liep het hele dorp vast vanwege de grote belangstelling, tegenwoordig is er van een rij nauwelijks sprake. Toch heeft het wel iets. Zoals ik al zei maakt het je bewust van de dagelijkse risico's in het verkeer, en wat jouw rol daarin is.

Barri zei:He wat leuk zeg! Ik heb ook wel eens op die site gekeken, maar nog nooit de stap gewaagd. Ik zie nu een leuke Beetle cabrio van 2013 op Snappcar, hier in de buurt. Toch leuk om op die manier eens te ervaren!
BleuZ NL zei:Wat een leuke ervaring! Ik heb ook wel eens van Snappcar gehoord maar er verder ook niets mee gedaan; dit is natuurlijk wel de perfecte manier om eens een keer een dag er op uit te trekken. Mooie 306 Cabriolet ook; ik vind de wieldoppen iets te modern voor het model auto, volgens mij horen die onder een 208 thuis of zo.
Maar goed, jouw auto is het niet, en die zie je toch niet van de binnenkant :T Klink alsof je geluk hebt gehad met 't weer! Zou de eigenaar jaloers binnen gezeten hebben?![]()
j ko zei:Qua weer zou ik niet zeggen dat we geluk hadden, maar je moet het benaderen zoals Eelco met z'n cabrio elders op deze site ook doet. Niet alleen open rijden bij mooi weer maar juist alleen dicht rijden bij echt slecht weer (harde regen). Dan blijk je verrassend vaak open te kunnen rijden. Warme trui of vest hebben we zodoende wel nodig gehad, en ook de zijruiten zijn meestal omhoog gebleven. Anderzijds: dertig graden in de volle zon is volgens mij ook geen pretje. We klagen niet, het was al bij al toch heerlijk!
Rijd jij vaak open?

Moderator
Durashift zei:Je kan de diverse PL aanbieders gaan vergelijken.

Nico GTR zei:Voor je het weet gebruik je hem nog vaker dan je in het leasecontract hebt gezegd.![]()
j ko zei:(..)
Ten slotte kwam de offerte bij de dealer zes euro per maand hoger uit dan via Opel.nl. De dealer is bijna een week bezig geweest om uit te zoeken hoe dat nou kan, maar kon er niks aan doen. Uiteindelijk gisteren dus van achter de keukentafel zelf besteld. Dat is wel een vreemde gewaarwording hoor; de rol van de dealer is helemaal uitgehold. Je hebt ze alleen nog nodig voor de proefrit. Mooie folders zijn er niet (wel printjes met een knullig nietje erdoor), zelf online bestellen is dus blijkbaar voordeliger en de aflevering is aan huis. Dat je opgetogen een dealerpand verlaat met een mooie folder en een felicitatie van de verkoper en thuis komt met een al even opgetogen 'we hebben hem besteld!' is er allemaal niet meer bij.
(..)
Durashift zei:Had je bij de bestelling op Opel.nl nog wel de dealervoorkeur kunnen opgeven? Had je ook voor ophalen bij de dealer waar je de proefrit bij gedaan hebt kunnen kiezen?
j ko zei:Dank voor alle felicitaties!
Durashift zei:Had je bij de bestelling op Opel.nl nog wel de dealervoorkeur kunnen opgeven? Had je ook voor ophalen bij de dealer waar je de proefrit bij gedaan hebt kunnen kiezen?
Ja, helemaal in het begin moet je een dealer selecteren, dus daar heb ik inderdaad de dichtstbijzijnde dealer gekozen die we ook voor de proefrit bezocht hebben (Van Mossel Roosendaal). Maar verderop in de bestelling kom je automatisch tegen dat ie wordt afgeleverd aan huis. Als ik de keuze had, zou ik hem zelf bij de dealer gaan ophalen, het is voor mij meer dan een pakketje van een webwinkel. Maar wellicht volgt die keuze nog later in het proces hoor, als er een afspraak gemaakt moet worden voor de daadwerkelijke aflevering. We gaan het meemaken.