Twix
Asfaltkampioen
Wat denk je van 5.100?Jep, maar bij 5.000 maak ik hem zelf wel ontbindend hoor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat denk je van 5.100?Jep, maar bij 5.000 maak ik hem zelf wel ontbindend hoor![]()
Retail ?Got the call! Weet niet of er nog liefhebbers zijn hier![]()
Yes retail, 2de keer nu! 2x 2.5 jaar moeten wachtenRetail ?Gaaf , gefeliciteerd!
Welke ?
Nee de Sea Dweller als Yellow Rolesor, dus “bi-color”. Maand geleden gekocht, probeer hem met winst door te verkopen (doe ik al jaren als hobby).Seadweller, groen? 41 is een mooie maat.
Fingers crossed! Hopelijk lopen de biedingen nog significant op!De fotos staan nu online, de text wordt de komende dagen nog aangevuld.
Moderator
oh jawel, zeker wel hoor! Maar in zo'n specifiek kan iedereen los gaan over horloges dus voelen mensen zich ook wat vrijer om daar op te reageren met hun voorkeuren denk ik zo. Want hier willen we natuurlijk vooral allemaal weten waarvoor de Corvette zondag weg gaat!@Barri mag dat niet hier onder mijn eigen topic?
Wat ervoor terugkomt weten we inmiddels - een heel duur horlogeWant hier willen we natuurlijk vooral allemaal weten waarvoor de Corvette zondag weg gaat!![]()
Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden, joh.Niet dat mensen mij verkeerd begrijpen, het geld klotst hier niet tegen de plinten aan dat ik dat allemaal "zomaar" kan kopen.
Maak daar maar €300k vanDie AP is super mooi! Maar dan praat je over 60-70 mille denk ik.
Bwoah wat een geld, maar goed dan liever deze ipv zo’n Richard Mille.Maak daar maar €300k van![]()
Al zou het geld wel tegen plinten klotsen, dat is je dan ook helemaal gegund. Je leeft maar één keer. Kan je beter dingen doen die je leuk vindt.Niet dat mensen mij verkeerd begrijpen, het geld klotst hier niet tegen de plinten aan dat ik dat allemaal "zomaar" kan kopen.
En zo is het !Ik zit zo te lezen en dacht, wanneer kijk ik om mijn klokkie….hmm, als ik in de auto zit, arm op de raamstijl, en schuin naar links kijk. Niet om te zien hoe laat het is, maar om mijzelf er aan te herinneren hoe trots ik mag zijn op mijn carrière tot nu toe, want…….de ambitie gaat verder.