Jeff's Mercedes GLE53 AMG ‘21, Thunderbird '57

Fijn dat ie boven de 10 is maar er moeten echt nog wel wat duizenden euro’s bovenop.

Fingers crossed!

Yes, liefst meer natuurlijk, aangezien ik er 22k in heb zitten maar ben inmiddels al bereid om 14k te accepteren. Ik vind het de hele dag al spannend :ROFLMAO:

Inmiddels boven de 10.000 CHF gekomen zie ik. Met nog 45 minuten te gaan.... Hopelijk wordt het een druk einde.

Iemand toevallig een account gecreëerd? Ik wordt net gebeld door de medewerker en die zegt dat de huidige bieder Max 14k heeft ingesteld. Als je tot 13.750 biedt dan gaat het hoogste bod nog steeds naar hem, wordt alleen een hold op je creditcard gezet maar die is tijdelijk. Heeft iemand die mogelijkheid?

Ik heb nog even een cheeky bid geplaatst met de credit card van een familie lid. Hij staat nu op 14k hehe ;)

Dank je! Wel eentje met een gekke nasmaak, want ik verlies er veel op maar nu kan ik dit hoofdstuk afsluiten en zit ik er niet nog maanden mee, ik geloof er namelijk niet in dat er iemand mij 20 mille voor gaat geven want hij heeft ook nog wat onderhoud nodig, je moet hem nog importeren en op kenteken zetten. Een paar duizend meer was leuk geweest, maar nu gewoon een extra krantenwijkje hier in Zwitserland nemen ;).

De koper komt uit Italië, zal daar wellicht wat makkelijker zijn met APK gezien wat daar op straat rijdt… ;)

Inderdaad fijn dat je dit hoofdstuk af kunt sluiten, toch maar een voorzichtig gefeliciteerd dan!

• Leuk
Waarderingen: JL86
Kom net weer thuis. 14k is inderdaad wat jammer, maar ik geef je gelijk dat je het niet afkoopt.

• Leuk
De koper komt uit Italië, zal daar wellicht wat makkelijker zijn met APK gezien wat daar op straat rijdt… ;)
Dat zal inderdaad wel wat minder strikt zijn dan in Zwitserland :LOL:

Gefeliciteerd dan maar. Je kunt inderdaad nu dit afsluiten en weer door.

• Leuk
Ik moet nu even contact opnemen met de koper, hij heeft 7 dagen om te betalen en 21 dagen om de auto op te halen.

Fijn dat de Corvette weg is, toch een zorg minder! Fijn ook dat de veiling (toch) aantrok. Leuk dat je "ons" zo heb meegenomen! Ben benieuwd ook hoe het nu verder gaat, dus je dagboek nog niet helemaal sluiten hoor!

• Leuk
Ik mag alleen de eerste 200-250km niet rijden zonder kenteken, dus dat wordt lastig!

Met de opvolger ga ik sowieso naar Italie, want dat stond al in de planning, die planning is nu wat naar achter verschoven maar dat mag de pret niet bederven.

Ik mag alleen de eerste 200-250km niet rijden zonder kenteken, dus dat wordt lastig!

Met de opvolger ga ik sowieso naar Italie, want dat stond al in de planning, die planning is nu wat naar achter verschoven maar dat mag de pret niet bederven.

Lees ik nu dat je al een opvolger hebt.......

En is een oprijwagen huren een optie?

Jammer dat het uiteindelijk zo gelopen heeft met de C3. Tot op heden was het vermakelijk topic om te volgen, Dus JL, gauw opzoek naar een andere auto!

Ai. Wordt je er zelf nu ook iets rijker van, of dat niet? En wat ga je dan doen? De bieder daaronder contacten?

Terug
Bovenaan