Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zoiets had ik ook in gedachte ja!Afgaande op de foto’s en de beschrijvingen lijkt mij dat ie zo tussen 17,5 en 20k waard is.
Nee, ik volg het zonder account. Op dit moment ook niet in de positie om nog een account te maken onderweg.Iemand toevallig een account gecreëerd?
Dat zal inderdaad wel wat minder strikt zijn dan in ZwitserlandDe koper komt uit Italië, zal daar wellicht wat makkelijker zijn met APK gezien wat daar op straat rijdt…![]()
Ja, ik zou hem brengen! Mooie afscheidsrit met de C3, omweggetje via de Amalfikust ....Pompeii, dat is een aardige roadtrip![]()
Ik mag alleen de eerste 200-250km niet rijden zonder kenteken, dus dat wordt lastig!
Met de opvolger ga ik sowieso naar Italie, want dat stond al in de planning, die planning is nu wat naar achter verschoven maar dat mag de pret niet bederven.
En is een oprijwagen huren een optie?Ik mag alleen de eerste 200-250km niet rijden zonder kenteken, dus dat wordt lastig!
Met de opvolger ga ik sowieso naar Italie, want dat stond al in de planning, die planning is nu wat naar achter verschoven maar dat mag de pret niet bederven.
Balen. Mag dat zomaar, geen 10% kosten of zo?Scheisse, de koper heeft zich zojuist terug getrokken...!![]()
Dan nog is het wel een hele zure voor jou. Kun je ‘m inruilen op het exemplaar wat je op het oog hebt?Wellicht is het een grap van de koper![]()
Nee helaas niet! Collecting cars gaat de andere bieder benaderen, als die geen interesse hebben zet ik hem de komende dagen op Catawiki online!Dan nog is het wel een hele zure voor jou. Kun je ‘m inruilen op het exemplaar wat je op het oog hebt?
En op EBay zetten, is dat een optie?Nee helaas niet! Collecting cars gaat de andere bieder benaderen, als die geen interesse hebben zet ik hem de komende dagen op Catawiki online!