Jeff's Mercedes GLE53 AMG ‘21, Thunderbird '57

1770023888.jpg

Ik heb deze als vervanger op het oog, maar goed, eerst de huidige verkopen voor een prijs die niet al te veel pijn doet!

Zoals die gefotografeerd is lijkt het wel een schaalmodel, en pas als je zo'n rode ziet valt op hoe mooi de lijnen op jouw huidige zilveren exemplaren tot hun recht komen. Toch heeft 't wel wat, dus ik hoop dat de veiling voor jou goed afloopt.

Kon je niet soort van ruilen??

Ah ja. Ik heb een mooie G-Shock met metalen bandje voor dagelijks. Een Seiko SQ uit 1981 die van opa is geweest.

En dan moet ik nog iets nieuws hebben voor de bruiloft.

Het probleem is echter dat als ik die ga importeren ik dan snel 40k kwijt ben voordat ik hem op kenteken heb, zo wordt het een steeds duurder grapje… plus nog het geld dat ik de huidige verlies! Mn originele budget was 25 :ROFLMAO:

Voor 40k heb ik ook een Aston Martin V8 vantage hier, om maar iets te noemen… maar zo wordt langzaam aan m’n vrouw steeds bozer! :rolleyes:

Ze zouden alleen iets groter moeten zijn. Paar jaar geleden eentje gepast, maar ik kon er niet goed inkomen.

De Chrome bumpers staan hem wel heel goed en jouw kleur is heel mooi. Zie je niet vaak! Maar het is nu zaak dat ik eens een auto aanschaf waar ik officieel meer dan 10 km mee mag rijden ;). Dat hoeft niet meteen de beste te zijn maar wel gewoon een leuke versie. Het vakantiehuis project wordt inmiddels ook langzaam naar 2026 geschoven… en en en wordt een beetje teveel van het goede!

Laatst bewerkt:
Langs het Ketelmeer

A3 ga jij over 3wk naar de Corvette meeting in Wezep?

Laatst bewerkt:
1,400 keer bekeken en bij 52 mensen in de favorieten…! Laten we hopen dat er een paar zijn die morgenavond tegen elkaar gaan opbieden.

Ja precies, ik had hem ook op LinkedIn gedeeld en daar had ik ook een paar duizend views dus ik hoop dat het ook wat daadwerkelijke potentiële kopers aantrekt.

Vannacht voor de eerste keer slecht ervan geslapen, het begint toch wel spannend te worden nu..Wordt dit de allergoedkoopste C3 ter wereld? Ik hoop niet dat ik dat record op mijn naam zet!

@MB 300SL wellicht, blijkt er vanavond niks aan de hand te zijn en gaat de prijs nog flink omhoog!

@A3 White aah gaaf! Ik zat met F1 in m’n hoofd, maar dit is natuurlijk ook ontzettend leuk!

Ie niet heel vreemd, en hoeft niet duur te zijn,

Ik ben een gelukkige eigenaar van een Corvette flipperkast, gebouwd in de VS, daarna naar Europa geëxporteerd getuige de munten indicatie, echter weer terug gekomen, want ik heb deze gekocht in de VS door mij, toen mee naar Engeland en nu in NL, kan best…..

Zonder importeerkosten toch wel snel 2.000-3.000 euro volgens mij. Ik was nog iets meer kwijt maar dat komt omdat CH natuurlijk niet aan de zee ligt.

Terug
Bovenaan