Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Smart is ook heel leuk. Ik weet alleen niet of ik zo'n eerste generatie aandurf. Meestal is na 60.000 km de motor al aan een revisie toe namelijk. Tweede type is nog wel erg duur. Maar zeker leuk zo'n Smart!
Kristian zei:Smart is ook heel leuk. Ik weet alleen niet of ik zo'n eerste generatie aandurf. Meestal is na 60.000 km de motor al aan een revisie toe namelijk. Tweede type is nog wel erg duur. Maar zeker leuk zo'n Smart!
Moderator
Klopt helemaal. Eerste plan was een leuke cabrio maar daar kom ik nu wat van terug:
- duurder als de Civic om te rijden (verbruik, gewicht)
- cabrio is voor de winter niet echt geschikt en hoort gewoon in een garage (waar Trabant al staat)
- Heb een Trabant, een mooie zwarte Civic en een racefiets dus wanneer moet ik dan van de cabrio genieten?
- vriendin heeft liever ook een klein handig 2e autootje ipv een cabrio
Dus komende tijd eens op zoek naar een leuke gebruikte C1/Aygo of 107. Moet eentje zijn met elektrische raampjes en c.v. maar airco hoeft niet.
Kristian zei:Ik heb al even een aantal leuke exemplaren gevonden:
![]()
107 XS
![]()
107 XS 5-deurs
![]()
Aygo 3-deurs plus
![]()
Aygo 2006
Elco zei:Eigenlijk triest, dat een niet-bespoilerd exemplaar uniek genoemd moet worden![]()
Kristian zei:3 jaar lang met veel plezier in gereden
Kristian zei:Hoe leuk die CRX ook is, het is gewoon niet zo handig. Daar wordt ik dan veel te zuinig op, ik ken mezelf goed genoeg. Dan zit ik als het regent en we zijn 2 auto's nodig op de fiets en staat de auto in de garage
.
Kristian zei:Nee, Franse troep (excusez moi)Ik wil alleen een Fransoos als er Toyota techniek in zit.
![]()