Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Oei das vlak bij huis. Goed opletten dat ik geen opgelapt ding koop dus. Doet me denken aan de Top Gear Landcruiser. Zelfs compleet uitgebrand rijdt ie nog![]()
Kristian zei:Oei das vlak bij huis. Goed opletten dat ik geen opgelapt ding koop dus. Doet me denken aan de Top Gear Landcruiser. Zelfs compleet uitgebrand rijdt ie nog![]()
Kristian zei:Het motortje klinkt wel geinig en het stuurt ook niet verkeerd maar je zit wel een beetje rechtop. Lekker blikkerige deurtjes en veel goedkoop plastic. Best geinig hoor maar je verwent jezelf niet met zo'n auto natuurlijk.
Panda is voor die prijs ook gewoon een basisuitvoering. Is wel wat origineler ja. Maar ja ik zie mezelf nog niet zo snel in een Fiat rijden.
Valt me wel op dat een gebruikte Aygo binnen een paar dagen verkocht is. Spul is iets te gewild. Een leuke zien staan, een zwarte 3-deurs met lichtmetalen velgjes. Maar eens over denken maar niet te lang dus. Ben nu ook eens aan het kijken wat er nog meer te koop is voor Aygo-geld. Bijvoorbeeld dit:
CZ3 Instyle
Kristian zei:Nee dat gaat niet gebeuren. Dat moet net als de rode Civic een werkpaardje worden.
Deze staat hier op steenworp afstand. Misschien dat ik zo even heenfiets:
luxe C1 met half leer
Geinig karretje vind ik zo.
Davidoff zei:Wat is precies het doel van de nieuwe auto dat je voor ogen hebt? Je zegt dat het een werkpaard moet worden. In welk opzicht?
Kristian zei:Ideaal voor de boodschapjes en de korte afstanden.
Mooi bakkie.Kristian zei:Nee dat gaat niet gebeuren. Dat moet net als de rode Civic een werkpaardje worden.
Deze staat hier op steenworp afstand. Misschien dat ik zo even heenfiets:
luxe C1 met half leer
Geinig karretje vind ik zo.
Barri zei:Zowel de A2 als de C1 zijn modelletjes die niet veel meer zullen afschrijven.
Davidoff zei:Barri zei:Zowel de A2 als de C1 zijn modelletjes die niet veel meer zullen afschrijven.
Sowieso schrijven kleine auto's veel minder (snel) af.
Hoe was de rode C1?
106?
![]()
Link
Carfanatic zei:6k voor een auto van 6 jaar oud, zou je dat zelf overwegen?
2) 8k voor een rugzak zonder kofferbak. Zou jij dat overwegen?
Carfanatic zei:mijn punt is dat ik geen 2dehands c1/aygo zou overwegen als je voor 2k meer een nieuwe voor de deur hebt staan.
Carfanatic zei:is dit niks voor je ipv een colt?
![]()
![]()