haarr
Kilometervreter
Kristian zei:Beetje brommen is niet erg maar dit leek wel een tractor. Had ik niet zo'n goed gevoel bij.
Was'n diesel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Beetje brommen is niet erg maar dit leek wel een tractor. Had ik niet zo'n goed gevoel bij.
HDI110 zei:Voor de 3-ling betaal je geen wegenbelasting... die kosten zijn voor de Pinda dus enorm veel hoger...
Davidoff zei:HDI110 zei:Voor de 3-ling betaal je geen wegenbelasting... die kosten zijn voor de Pinda dus enorm veel hoger...
En dan maar hopen dat er geen kilometerheffing gaat komen..
HDI110 zei:Voor de 3-ling betaal je geen wegenbelasting... die kosten zijn voor de Pinda dus enorm veel hoger...
haarr zei:HDI110 zei:Voor de 3-ling betaal je geen wegenbelasting... die kosten zijn voor de Pinda dus enorm veel hoger...
25 euro in de maand is enorm????????????![]()
Kristian zei:Nieuwe Ka is zeker wel leuk. Een oud type Ka loop ik met een boog omheen, zelfs als het een Sportka is.
Davidoff zei:Waarom? Omdat sommige eerste types een probleem hadden/konden hebben?
Weinig vertrouwen.
Kristian zei:Vandaag de zwarte Civic naar de garage en heb een Jazz mee. Een van de laatsten van het vorige model. Een echte Honda. Je rijdt er zo in weg en een geweldig lekkere bediening. En ook nog eens heel erg ruim en praktisch.
speedtouch zei:haarr zei:HDI110 zei:Voor de 3-ling betaal je geen wegenbelasting... die kosten zijn voor de Pinda dus enorm veel hoger...
25 euro in de maand is enorm????????????![]()
Daarbij komen nog de kosten van het hogere benzineverbruik!
BMW-bolle zei:Leuk ding, maar ik vind hem veel te duur.
4000 euro onder nieuwprijs en 4 jaar oud. Dan kocht ik zelf liever een nieuwe.
Kristian zei:Tja is ook duur maar veel goedkoper vind je ze ook niet. Panda is komt kant en klaar ook al mooi richting de 10. En ik schat dat die ook minder waardevast blijkt.
haarr zei:www.auto-snijders.nl Altijd 3lingen op voorraad: volgens de site demo's. Waarom zouden de dealers deze auto's niet zelf verkopen?
Kristian zei:Back 2 basic ja. De rode Civic had ook geen c.v. en elektrische ramen. Nooit gemist. Dus zo'n crisis-uitvoering is dan voldoende. Maar even kijken straks of de auto er ook nog een beetje netjes uit zit. Vind ik wel belangrijk.
Kristian zei:Jij hebt ook een basisuitvoering?