Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Sticker editor nog niet veel gedaan. Spel zelf is al wel erg verslavend. Elke avond probeer ik wel even een online-race te doen. G29 bevalt prima ja. Heb er (nog) geen shifter bij overigens. Vind de flippers achter het stuur ook wel prima werken.
Raceopstelling ook al veel plezier van gehad. Stuk beter als het gammele en veel te lage Ikea tafeltje waar ik het stuurtje eerst op had vastgeklemd.
Om nou gelijk van alles aan te schaffen ging me ook wat ver maar blij dat het nu eindelijk helemaal naar wens is. Ja, nog een leuke 55 inch 4K tv zou mooi zijn, maar dat vind ik voor de zolder wat te gek worden.
Nico GTR zei:Sportiever geluidje mag absoluut! Klinkt leuk!
EPS performance is ook een goede.
Bofkont zei:Nico GTR zei:Sportiever geluidje mag absoluut! Klinkt leuk!
EPS performance is ook een goede.
Bedoel je EPS in Kiel Windeweer ?
https://www.uitlaten.com/main.html
Die zijn idd echt zeer goed, heel serieus spul doen die ook in het duurste segment auto's.
Destijds mijn uitlaatsysteem recht laten zetten van de SLK, niet goedkoop, maar wel pure ouderwetse vakmanschap daar.
En zeer vriendelijk.
Enzo Ferrari zei:Je moet de Swift Sport wat vaker bijzijn teugels pakken. Pak hem eens mee voor een roadtrip richting mooie Alpenpassen bijvoorbeeld. Als je er een beetje avonturen mee gaat beleven wil je hem vanzelf niet meer wegdoen.