Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pjötr zei:Ga je trouwens ook naar de onderdelen-markt van de Lancia club, volgende zaterdag?
Shadow1 zei:Pjötr zei:Ga je trouwens ook naar de onderdelen-markt van de Lancia club, volgende zaterdag?
Wats dat?
Paulus0013 zei:Pff waarom kan er nooit iets goed gaan?
Paulus0013 zei:Pff waarom kan er nooit iets goed gaan?
Bericht over het spruitstuk dat deze fors duurder uit gaat vallen ivm een fabrikant die meer gaat rekenen. De opties zijn dus annuleren of voor het andere spruitstuk kiezen. Ik zal eerst nog eens navragen over hoe fors duurder het zou worden en opvoeren dat afspraak afspraak is en dus hun eigen risico in principe.
Zo te zien is de apk ook niet gelukt vandaag.
Hopen op beter nieuws morgen.
Pas maar op, het klopt zo ook bij jou aan de deur.TinyK zei:Paulus0013 zei:Pff waarom kan er nooit iets goed gaan?
.... Karma.
Pas maar op, het klopt zo ook bij jou aan de deur.TinyK zei:Paulus0013 zei:Pff waarom kan er nooit iets goed gaan?
.... Karma.
Paulus0013 zei:Ik zal eerst nog eens navragen over hoe fors duurder het zou worden en opvoeren dat afspraak afspraak is en dus hun eigen risico in principe.
Dit heeft werkelijk helemaal niets met de garage van doen. Het spruitstuk komt van een totaal andere partij.TYN zei:Paulus0013 zei:Ik zal eerst nog eens navragen over hoe fors duurder het zou worden en opvoeren dat afspraak afspraak is en dus hun eigen risico in principe.
Denk je echt dat dit de hele zaak gaat bespoedigen? Het voorstel alleen al vind ik weinig respectloos naar de garage toe.
Paulus0013 zei:...
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en zojuist nog een mailtje verzonden aan speedshop.ch met de vraag wat een ander spruitstuk kost. Eind 2013 kostte dat 780 euro. Ben benieuwd of dat nog zo is en op welke termijn ze kunnen leveren, zodat ook dat gelijk meegenomen kan worden.
...
Boppie zei:Pas maar op, het klopt zo ook bij jou aan de deur.TinyK zei:Paulus0013 zei:Pff waarom kan er nooit iets goed gaan?
.... Karma.
Pjötr zei:Boppie zei:Pas maar op, het klopt zo ook bij jou aan de deur.TinyK zei:Paulus0013 zei:Pff waarom kan er nooit iets goed gaan?
.... Karma.
Inderdaad Boppie, en dat zou fijn zijn!
TinyK, ik vraag me echt oprecht af waarom jij altijd alles aanhaalt en zoekt om Paulus "aan te vallen" ? Heb je misschien een persoonlijke vete met hem?
Ik vind het echt heel erg bizar, want je reageert verder nergens, alleen hier...
Paulus0013 zei:
Motor schijnt nu op originele nokkenassen wel goed te lopen.
Er is weer het eea besteld om te zien of dit wel tot een oplossing zal leiden. En anders wil men de nokkenastandwielen ook nog vervangen.
Oftewel *zucht*.
Het spul heeft zo immers wel 3 jaar gewerkt. Het is niet alsof de andere nokken er nu pas voor het eerst in gaan. Waarom het dan nu allemaal een gedoe is, is mij een raadsel.Janneman zei:Andere niet originele nokkenassen en dan geen verstelbare tandwielen erop zetten is ook niet erg handig...
Paulus0013 zei:Het spul heeft zo immers wel 3 jaar gewerkt. Het is niet alsof de andere nokken er nu pas voor het eerst in gaan. Waarom het dan nu allemaal een gedoe is, is mij een raadsel.Janneman zei:Andere niet originele nokkenassen en dan geen verstelbare tandwielen erop zetten is ook niet erg handig...
Paulus0013 zei:Het spul heeft zo immers wel 3 jaar gewerkt. Het is niet alsof de andere nokken er nu pas voor het eerst in gaan. Waarom het dan nu allemaal een gedoe is, is mij een raadsel.Janneman zei:Andere niet originele nokkenassen en dan geen verstelbare tandwielen erop zetten is ook niet erg handig...
stoterstangen90 zei:Snelle nokkenassen, met grotere en steilere lift geven ook de distributieriem natuurlijk meer op hun donder.
stoterstangen90 zei:Snelle nokkenassen, met grotere en steilere lift geven ook de distributieriem natuurlijk meer op hun donder.
stoterstangen90 zei:Ik weet niet of er ook sterkere klepveren gemonteerd zijn.
De originele zijn van peperkoek gemaakt en deze zijn iets beter gehard.Wat was het voordeel van de 'nieuwe' nokkenassen ook alweer?
Dat is op zich wel een interessante vraag in dit stadium.En dan kom je weer bij de vraag: zijn ze NU aan het prutsen of zijn ze het prutswerk van een ander aan het oplossen?
De motor loopt wel merkbaar anders met de andere nokken.Als je patroon zodanig is dat de motor stationair lekker loopt te rochelen en blaffen, dus onregelmatig loopt, dan heeft dat wel invloed op de riem.
Ik ook niet.Ik ook niet.