Lancia Delta HPE 2.0 16v HF turbo 1998, Nissan Juke Kiiro 2022 (update 16-02-26) Dilemma?

Shots fired dakloos hahaha!

Ik denk het ook Sketcher, we zijn trots op je Paulus. En we hopen allemaal op een goede afloop! ;)

Overigens hoef je een volwassen man dat niet te vertellen dus negeer dit maar even. :D

Misschien moet hij dat maar voor zich houden.
Het gaat niemand tenslotte wat aan. De meerderheid hier weet het toch weer beter.
Dat garage bedrijf is al lastig gevallen omtrent hetgeen wat online stond.
Het is alleen maar een sensatie en vermaak topic.

Ik lees graag mee, maar ik denk dat TS even verstandig moet doen.

SSander zei:
Het gaat niemand tenslotte wat aan. De meerderheid hier weet het toch weer beter.

Dus we helpen maar we weten het toch beter. Dat heet ideeen pitchen. Wij voelen allemaal met Paulus mee, en we weten dat hij ging praten met de garage. Dan mogen we nu ineens niet weten wat de uitkomst is? Tuurlijk details hoeft heus niet. Maar of er coulance is of een andere regeling zou wel fijn zijn te weten.

Maar je weet er weer sensatie van te maken inderdaad SSander.

SSander zei:

Ik zou het gezien die gekkigheid met idioten die de garage gebeld/geschreven hebben begrijpen naar aan de andere kant leven er een hoop (waaronder ik) met hem mee en ben ik oprecht benieuwd. Het enkel als sensatie en vermaak karakteriseren vind ik niet helemaal juist. Maar Paulus is ons niets verplicht uiteraard.

Sommige mensen zijn nog kinderachtiger dan gedacht. Hebben ze echt niet beters te doen? Waarom zou je in hemelsnaam weer de naam van de garage online gooien? Wat een simpel en treurig persoon ben je dan...

Niet tof naar Paulus, noch naar Carfanatic. Even een melding gedaan.

JPST Paulus0013 J&L Service en Onderhoud https://www.j-londerhoud.nl/ fiat coupe fiat coupe forum lancia delta HPE HF

Het lijkt me niet meer dan logisch dat dit niet helemaal de manier is om met dergelijke zaken om te gaan. Graag de problemen laten afhandelen door degene die er ook daadwerkelijk direct bij betrokken is. Sensatie zoeken kan vast elders...

CorZa
Moderator AutoWeek.nl

CorZa zei:
Het lijkt me niet meer dan logisch dat dit niet helemaal de manier is om met dergelijke zaken om te gaan. Graag de problemen laten afhandelen door degene die er ook daadwerkelijk direct bij betrokken is. Sensatie zoeken kan vast elders...

CorZa
Moderator AutoWeek.nl

Verwijder de naam dan ook even...

Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
CorZa zei:

CorZa
Moderator AutoWeek.nl

Kan degene die het plaatst toch zelf ook? :confused:

Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
CorZa zei:

CorZa
Moderator AutoWeek.nl

Zal 'm iig even in de quote weghalen, da's wel handig idd (y)

Mogelijk heeft hij met de garage een overeenkomst gesloten waarin zij de schade erkennen als hun fout, en toezeggen die te herstellen, op voorwaarde dat hij zich van elk verder commentaar online onthoudt.

Wat eigenlijk helemaal niet handig is want de garage houdt dan voor de komende jaren een slechte naam, omdat die nu niet meer gezuiverd wordt.

cirKel zei:
Wat eigenlijk helemaal niet handig is want de garage houdt dan voor de komende jaren een slechte naam, omdat die nu niet meer gezuiverd wordt.

Waar heb je het over? Een slechte naam omdat ze van een 18 jaar oude, getunede Lancia geen betrouwbare auto hebben kunnen maken?
Ik heb geen negatief beeld van deze garage.

cirKel zei:
Mogelijk heeft hij met de garage een overeenkomst gesloten waarin zij de schade erkennen als hun fout, en toezeggen die te herstellen, op voorwaarde dat hij zich van elk verder commentaar online onthoudt.

Wat je zelf ook al aangeeft inderdaad, als de garage al iets zou willen is het dat Paulus vol lof over ze spreekt. Maar goed......we gaan het wel zien.

JPST Paulus0013 J&L Service en Onderhoud https://www.j-londerhoud.nl/ fiat coupe fiat coupe forum lancia delta HPE HF

Misschien is Paulus wel keihard van z'n Delta aan het genieten en rondjes aan het rijden over dijkweggetjes, circuit of autobahn!

R-W zei:
Lekker leesbaar geworden, deze pagina. :D

Beter dit dan al die gekkigheid die er stond. Als ik Paulus was zou ik hier voorlopig helemaal niets posten. Dat werkt blijkbaar alleen maar tegen hem.

Twix zei:
R-W zei:

Beter dit dan al die gekkigheid die er stond. Als ik Paulus was zou ik hier voorlopig helemaal niets posten. Dat werkt blijkbaar alleen maar tegen hem.

Tsja, blijkbaar wel. Vind ik persoonlijk wel jammer. Maar is begrijpelijk.

JW01 vanaf een Appel zei:
Maak een melding als er iets wordt gemist bij het moderaten.

Terence
Autoweek moderator

Ik wist niet zeker of het belangrijk genoeg was voor een melding, maar zal er volgende keer aan denken. (y)

Mijn excuses.

Twix zei:
R-W zei:

Ach, als je veel onder dezelfde herkenbare naam post op internet, ben je makkelijk te vinden. Als dat ook nog eens zo ongeveer je hele hebben en houden is, moet je niet de illusie hebben dat nooit iemand daar iets mee zal doen, da's vooral naïef.

R-W zei:
Twix zei:
R-W zei:

Ach, als je veel onder dezelfde herkenbare naam post op internet, ben je makkelijk te vinden. Als dat ook nog eens zo ongeveer je hele hebben en houden is, moet je niet de illusie hebben dat nooit iemand daar iets mee zal doen, da's vooral naïef.
Maar het hoeft niet.

stoterstangen90 zei:
R-W zei:
Twix zei:
R-W zei:

Maar het hoeft niet.

Dat is zeker waar, is geen vrijbrief om er maar eens een persoonlijke vete van te maken.

Terug
Bovenaan