R W xxx
Wegverkenner
Sketcher zei:Ik blijf me toch afvragen hoeveel van de geen garantie roepers: he jammer zouden roepen als de net voor duizenden pleuries gereviseerde motor het na 600 km al begeeft. Uiteraard is er geen oneindige garantie maar na 600km mag je toch aannemen dat er een foutje gemaakt is ergens of iets over het hoofd gezien is.
Het is ook heel zuur voor het garage bedrijf begrijp me niet verkeerd maar volgens mij is er gewoon geen goed werk geleverd.
Ik ga hem niet quoten (te lang) maar de post van Paulus om 15-02-2016 13:23 daar kan ik me alleen maar bij aansluiten en nee ik ben niet stiekem Paulus zijn tweede account die via een VPN via England loopt
Wel vind ik dat als je wegloopt bij een gesprek en de auto daar weg zou halen dat je zelf de gevolgen daar voor moet dragen. Het voorstel zoals het er nu ligt is wat ik geloof ik al voorspelde al had ik ook wel enige garantie verwacht. Erg lastig dit.
Er zal niemand staan te juichen, ga ik voor het gemak maar vanuit. Ik had wel wat dingen anders gedaan vermoedelijk maar daarom ook 'wat is er exact vastgelegd?'.