R W xxx
Wegverkenner
Wat verwacht je nog meer? Dat ik voor iedere dingetje dat mogelijk een gebrek kan hebben aan de kant ga staan en ga bellen en wachten op een oplossing? Dan kan ik beter een automuseum beginnen, want dan kom je helemaal niet aan rijden toe. Het ding is zo afgeleverd, reed verder prima als ie wel toeren maakte. Geen gebok, gestoot of rare bijgeluiden.
Volgens garage bij mijn laatste bezoek zou het mogelijk iets simpels zijn dat dit veroorzaakt. Een sensor, stappenmotor of iets die naast de nokkenas zit.
Ik kan er wel mee kappen omdat het jou niet aanstaat maar daar heb je ook niets aan:
Als je ergens aanspraak op wil maken nadat je constateert dat het niet goed is, dan zal je idd terug moeten gaan en niet eerst doorrijden en het laten bij een app sturen. Ook niet wachten op een oplossing, ding teruggeven en niet akkoord gaan totdat het gefixed is. Die kans moet jij hen geven, zij dienen dat op te lossen en jou een goede auto te leveren. Door de auto mee te nemen en voor lief te nemen dat je wat gas bij moet geven en wat al niet meer om überhaupt een beetje normaal draaiende motor te hebben, accepteer je die toestand. Als het iets simpels was, is het ook zo op te lossen door garage. Nu was het misschien iets simpels maar met verstrekkende gevolgen.
Een factuur krijg je meestal achteraf en niet vooraf. Ik heb meerdere tussentijdse betalingen gedaan. Inmiddels heb ik na aflevering ook al meermaals om een factuur verzocht. Dus vraag het de garage waarom ze deze tot op heden nog niet hebben gegeven.
Maakt mij ook niet uit, dan worden de betalingen gewoon als onverschuldigde betaling aangemerkt en teruggevorderd als men blijft weigeren een factuur af te geven.
De auto is 2 maanden geleden meegenomen. Dus nu even andersom dan maar: hoe zouden jullie het aanpakken als je na 2 maanden nog geen factuur hebt ontvangen, ondanks herhaaldelijk verzoek?
Een factuur kan je op ieder moment krijgen maar wat heb jij betaald dan, als je geen facturen hebt? Gewoon iets overgemaakt?