Paulus0013
Startmotor
R-W zei:Paulus0013 zei:Carfanatic zei:rzasa zei:Lancia Delta 2.0 HF HPE 1995 Zwart
Modedit (CorZa)
het bod van 2500 zou ik met beide handen vastpakken.
Hoe kan je dat nu zeggen, als je niet eens weet voor welk bedrag ik de auto heb gekocht?
Misschien heb ik er wel 2300 voor betaald, dan kan 2500 niet uit.
Maar dan kan je VP nog steeds veel te hoog zijn, misschien heb je wel €10k voor een wrak met een echte waarde van een zak drop betaald, die moet dan ook maar €12,5k opbrengen want 'ik heb €10k er voor betaald, anders kan het niet uit'? Zo werkt het toch niet?![]()
€3500,- voor een Delta met (mogelijk) onbekend verleden (al is AutoItalia wel een oke adres), schade die deels door een beun hersteld is maar waarvan het verder maar afwachten is wat er nog meer aan de hand is en een auto die meteen doorverkocht wordt door de nieuwe eigenaar, je moet het willen, om het daar maar op te houden.
Dat is toch ook maar net hoe je het bekijkt? De schade was er al, daar moest sowieso iets mee gebeuren. Nu is alles weer compleet. Scheelt iemand ook weer werk. Dat frame moet nog wat aan gedaan worden, maar dan heb je het ergste wel gehad ook. Alles wat verder stuk was daaronder is vervangen of heb ik desnoods nog wat voor liggen.
Zonder enige historie had het ook weer een ander verhaal geweest. Maar hoe de rest er bij staat geeft wel aan dat ie niet afgeragd is. Werk heb je altijd wel, hoe zuinig iemand ook is.
En met geld werkt dat wel zo. Je gaat immers ook niets toeleggen, dan had ik het niet moeten doen. Het idee was wel dat het uit moet kunnen.
Ow en nog wat. Ik spreek regelmatig mensen
Ze denken werkelijk dat je voor 2k een perfecte auto kan kopen. Ik spreek ze ook de andere kant op die denken ze voor 7k te kunnen verkopen. Het zegt mij allemaal niet zo veel. Zal mij ook een worst zijn verder. De auto moet niet weg. Dan knap ik hem zelf verder op. Ga ik op zoek naar nog een sloper waar ik het hele frame er uit slijp desnoods. Ik denk dat iemand er technisch gezien een goede auto aan heeft. Kleine dingen en onderhoud heb je altijd wel. Dan moet je een nieuwe kopen.