Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Barri schreef:Als ik m verlaag wordt het met alleen andere veren. Rondom 40mm ofzo.
Moderator
Dat heb ik inderdaad vaker gehoord. In dat geval spaar ik nog even verderje kunt beter meteen andere schokdempers er onder laten zetten, als je andere veren er tussen zet, moeten de schokdempers er toch onderuit.
wie weet hoe lang die schokdempers er al onder zitten, dan kun je volgend jaar weer de boel loshalen omdat ze lek zijn, dus dubbel werk.
en als je kortere veren onder originele schokdempers zet, dan krijg je vaak zo'n hobbelhok (ik wil wel veren, maar het kan niet). dat is niet echt fijn rijden.
je kunt beter wat langer doorsparen voor een goede verlagingsset. dan lopen "prutsen" met korte veren en originele schokdempers.
het is maar een tipje!
Mach1 schreef:
Vandaag wat vaags gehad met de auto. Hij wilde niet starten Je hoorde alleen een tik. ANWB gebeld, nou die kwamen netjes binnen een uur aanzetten. Hij zget laat eens horen........... start ie gewoon weer. Waarschijnlijk startmotorprobleempje. Nu is er niks meer aan het handje. Ik ga deze week ff navraag doen en zonodig schoon laten maken of vervangen.
Moderator
Eerst het 'armpje' aan de binnenkant loshalen (10mm boutje) en dan die 180 graden draaien, zodat de wisser plat komt. Daarna nog even aan de buitenkant (kapje+boutje loshalen) de wisser iets platter leggen.miss. domme vraag maar hoe heb jij die wisser achter plat gelegd?
Ik ben benieuwd! Persoonlijk vind ik het latere type grille mooierVandaag andere grille erin gezet, de embleemloze is eruit en ik heb er nu een originele van het oude type inzitten. Staat erg netjes. Verder nog wat kleine dingetjes veranderd, foto's volgen snel!
Moderator
Dat zal je de kop niet kostenNu zoek ik alleen nog een niew 'rooster' voor in de keienvanger (daar onder de bumper). Die van mij was aan gort. Heb geprobeerd die van de grijze van bugs erin te zettem, maar dat past niet. Ze hebben bij de facelift ook de bevestiging ed van het sleepoog aangepast. FF een andere halen dus.
Inderdaad.Jawel hoor, dan kun je m nog gewoon gebruiken! En de slag die ie dan maakt is ook nog groot zat! Ziet er net ff wat strakker uit.
Mach1 schreef:
Ja, maar das geen nadeel, als je sproeit wis je toch sowieso???? Doet ie automatisch! Je kunt niet sproeien zonder te wissen volgens mij.
Moderator
Ik heb wit spul. Werkt duidelijk een stuk minder goed!Flesje Black Chrome van Valma/Turtle wax halen. Dat is zwart spul. Dat wrijf je op het oppervlak, laat het even intrekken en poetst het dan uit. Je bumpers zijn dan als nieuw. Het spul blijft ook zitten en met regen enzo loopt het er niet vanaf zoals je vaak ziet. Echt een aanrader dat spul!
Hier een foto van de Golf met andere grille (voor en na):
Ik heb ook die plaatjes in de klinken vervangen voor van die verchroomde exemplaren, maar daar heb ik nog geen foto van, maar iedereen weet wel hoe dat eruit ziet!
bugs schreef:
fijn he, zo'n zilvergrijze sloper?
Die grille is niet mijn smaak, jammer! De rest van de Golf uiteraard wel