Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Daar zit ik ook nog over te denken ja! Maar moet je bij het bestellen dan niet gelijk jouw kentekens inleveren? Als dat niet hoeft, dan ga ik ze ook bestellen denk ik...Vandaag luxe kentekenplaten besteld (eindelijk)! Die kan ik dinsdag ophalen, weer een stapje verder....
Mach1 schreef:
Charger?
Mach1 schreef:
Vandaag naar die winkel geweest om de nieuwe platen op te halen........ ze waren wel geleverd maar zonder duplicaatcode 01. Het kleine eentje stond er dus niet op (veel mooier). Nu zijn ze er morgen. Dus nog ff geduld! Jammer dat die lui zo scherp waren........
Vandaag gekocht,.. Soon foto's, hij is wit!Mach1 schreef:
Dat is helemaal gaaf! Lekker ouderwets!
Moderator
Heb een leuke 1800 gezien uit 86 met bruin dash enzo, lekker retro. Van buiten is ie beige. Kilometerstand was wel wat hoog, maar misschien dat ik wel ff ga kijken
Moderator
Netjes! Mag ik vragen hoe je eraan komt en hoeveel ie gekost heeft? Ik ben benieuwd naar de foto's, dan kan ik mezelf ook overhalen tot aanschaf van zo'n onderlipVolgend weekend gaat dan eindelijk de 16klepper-onderlip onder de Golf, moet ik wel nog voorzichter over drempels
Moderator
Van mijn oude interieur is de stoel ook in hoogte verstelbaar maar die bekleding is zo afzichtelijk (Manhattan), dat wil je niet in je Golf hebben!
Barri schreef:
Hij is nu wel érg laag! Dat wordt niks als het sneeuwt
Zo'n onderlip staat goed, maar ik vind m nét iets te laag/groot.
Moderator
Dat denk ik ook ja!Nooit doen zo'n schuifdakje, achteraf inbouwen levert bijna altijd lekkage op.
Inderdaad... Laat maar zitten dusMontage is wel een hel van zo'n dakje, dan moet er ook een ander hemeltje in. etc etc.
ZondeDie Trabant staat daar maar te staan momenteel. Die jongen wacht erop tot ie belastingvrij is!
Barri schreef:
QuoteDie Trabant staat daar maar te staan momenteel. Die jongen wacht erop tot ie belastingvrij is!
Zonde
Misschien zou bij mijn huidige auto ook wel een zonnedak ingebouwd kunnen worden, maar ik laat de zaag maar niet in het dak zetten.
Vervaldatum APK 05-01-1993