Mach1: BMW 120i 2021, VW Fox 2007, VW Kever 1970

Nice! Lekker bezig zo :) Als je in deze stijl doorgaat kan je haast wel bij MIVW :)
Deze heeft ook die wielen https://www.xs4all.nl/~mapsmits/images/projecten/cor/cor1.jpg Staat erg mooi (y)

misschien een ideetje, als je zelf een beetje handig bent. Probeer het hart van de velg in een diepere velgrand te lassen? verder ziet het wel goed uit! maar ik vind de bandjes wel erg smal :p;)

Jean-Pieteke Schreef:
-------------------------------------------------------
> misschien een ideetje, als je zelf een beetje
> handig bent. Probeer het hart van de velg in een
> diepere velgrand te lassen? verder ziet het wel
> goed uit! maar ik vind de bandjes wel erg smal
> :p;)

Bandjes zijn idd wat smal, maar net nieuw dus laat ik nog maar ff zitten zo ein ik vind zelf de verhouding wel ok. Diepere velgrand zou idd mooi zijn, maar eerst maar eens verder met de rest en het is geen showauto. Gewoon een daily.

Verder bedankt voor de reacties (y)

Oja de uitlaat gaat ook nog wat omhoog, even een nieuw (strakker) rubber halen van de week. Nu hangt ie te laag.

Kan het zijn dat ik je gisteren achter me zag rijden in Enschede? Zag een erg lage Golf 2 in dezelfde kleur achter me, was rond een uurtje of half 6.

Ik hoop dat je banden snel versleten zijn want het lijkken idd wel thuiskomers:D
Voor de rest echt een super mooie golf je maakt er (nog) geen sjonnie bak van erg subtiel allemaal(y) Ga zo door man

Gr Bob

Sorry, maar die wielen staan er echt niet onder. Hij gaat er oud en ouderwets van ogen IMO.
Ik zou op zoek gaan naar een stel BBSjes, maar tot die tijd, eerst andere plaatjes voor de Audi-tekens!!

Poekoek Schreef:
> Kan het zijn dat ik je gisteren achter me zag
> rijden in Enschede? Zag een erg lage Golf 2 in
> dezelfde kleur achter me, was rond een uurtje of
> half 6.

Nee, daar ben ik gisteren niet geweest :)

@ Bob TDI: Het wordt ook zeker geen sjonniebak, ik houd van deze stijl.

@ VQ6: Smaken verschillen! Velen vinden het prachtig staan en BBSjes rijdt iedereen al op........

Oja zondag ga ik bij deze kijken:

https://auto.marktplaats.nl/volkswagen/93327588-100-originele-golf-2-gti-1987-143-000km-garage-gestald.html?xref=1

Sorry, maar die wielen staan er echt niet onder. Hij gaat er oud en ouderwets van ogen IMO.
Ik zou op zoek gaan naar een stel BBSjes, maar tot die tijd, eerst andere plaatjes voor de Audi-tekens!!
Eensch!

Verder is'ie best netjes :)

Ik vind het erg strakke wieltjes! Die Audi logo's zijn idd wel wat minder, maarja, daar is niet zoveel aan te doen.

Die GTI waar je naar gaat kijken is gáááf!!

Ja inderdaad die GTI is echt gaaf jah!!! Mocht ie er komen dan blijft ie honderd procent origineel!

Vandaag bij de GTI wezen kijken, wat een geweldige wagen zeg!!!!! Echt als nieuw, zo zie je ze niet vaak. Hij staat nu bij het werkpaleis van Beatrix gestald. Allemaal bewaking daar, leuke ervaring. Ik heb gezegd dat ik morgen laat weten of het een ja of een nee is. Maar voor mezelf weet ik al dathet een ja is. Ik heb inmiddels namelijk een stalling geregeld. Wil m niet op straat hebben staan. Hier wat plaatjes:

GTI3.jpg

GTI4.jpg

GTI5.jpg

GTI1.jpg

GTI2.jpg

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! Gefeliciteerd! Als je 'm hebt kom ik snel een keertje kijken! Daar heb ik wel een ritje van +100km enkele reis met mn Golf voor over! :eek:

En zulke bumpers met rode bies lijkt me ook wel wat voor mijn Golf, maar dat terzijde :p

Gaaf!(y)
Mooie nette GTI, die gelukkig niet is verne*kt, veel plezier ermee, maar dat zal vast wel lukken straks.:)

Gaaaaaf wat voor inhoud? 1.8? 2.0?

Die pookknop is toch zeker niet orgineel he??:confused:

Veel plezier met een echte GSI uuuuh GTI natuurlijk.;)(y)

2slow Schreef:
> Gaaaaaf wat voor inhoud? 1.8? 2.0?
>
> Die pookknop is toch zeker niet orgineel he??:confused:
>
> Veel plezier met een echte GSI uuuuh GTI
> natuurlijk.;)(y)

Alles aan deze wagen is origineel, dus ook de pookknop :)

Het is een achtkleppertje (1800).

@Barri: Das goed, je weet waar ik woon :)

Ik heb al wel een verandering die ik ga doen: zsm luxe platen erop! Verder laat ik m helemaal origineel. Das namelijk een zeldzaamheid.

Verder laat ik m helemaal origineel. Das namelijk een zeldzaamheid.
Helemaal goed! De mijne is ook helemaal origineel(op de middenconsole na dan, was destijds een accessoire).

En de auto+bumpers even helemaal oppoetsen he!
Ik heb deze week en volgende week nog tentamens, maar daarna kom ik graag eens op een zondag ofzo ff langs! (y)

Leuke pookknop ook! Hoort er echt bij he, zo'n Golfbal.

Wel leuk zo'n helemaal originele GTI. Ik zou zelf echter meteen de achterlichten vervangen door van die donkere exemplaren. Ben ik nu een Sjonnie?

Nee, ik zou ook de achterruitwisser plat leggen en de velgen vervangen voor andere origineel VW wielen. Bijv. 14" staal of 15" Sebrings...

Nee hoor dan ben je geen Sjonnie :) Ik heb ze wel liggen die donkere achterlichten, maar ik laat eerst deze erin.

@ Barri: heb je een fotootje welk origineel staal je bedoeld? Zijn volgens mij ook de velgen die later bij de Manhatten zijn gevoerd, alleen met andere kapjes toch?

Leuke Golf; Welk bouwjaar, km-stand??

Dat digitale dashboard had toch niet elke GTI?

Bouwjaar is 1987, kilometerstand 143000. Dat digitale dash dat hierboven is afgebeeld zit niet in de mijne. Volgens mij in geen enkele 8klepper.

@ Barri: heb je een fotootje welk origineel staal je bedoeld? Zijn volgens mij ook de velgen die later bij de Manhatten zijn gevoerd, alleen met andere kapjes toch?
Klopt zijn de zelfde velgen alleen dan met zwarte kapjes
Dat digitale dashboard had toch niet elke GTI
Nee klopt, was destijds te bestellen voor (ik meen) 370,- gulden, die foto is inderdaad van mijn golf Gti.

gr. EdKe

Okeej, want ik heb daar nog een steje nette exemplaren van liggen. Moet ik alleen even die kapjes zien te vinden.

dat is heel erg mooi, en nou ben ik niet echt een VW liefhebber, maar in zo'n staat! Yay, zo zie je ze niet vaak.

Neem aan dat je hem netjes orgineel houd? :D Heb het idee dat hij tenminste wel goed terrecht komt!

Jep, deze is puur voor de liefhebberij en ik houd m origineel :)

Deze gaat ook netjes binnen slapen!

Die kapjes kan je zelfs van een basic-Golf afhalen. Ik heb ze bijv. ook bij mijn originele wielen.

Ow das mooi als set velgen voor erbij dan, ff die kapjes scoren en klaar. De velgen die ik heb liggen zijn nog hardstikke netjes dus....... Het heeft allebei wel iets.

Nette GTI! (y)

Die stalen velgen staan inderdaad ook netjes eronder. (Maar dan wel zonder de zilveren afdekkapjes, nietwaar Edke? ;) )

Maar dan wel zonder de zilveren afdekkapjes, nietwaar Edke?
Yip maareh daar rij ik nu al niet meer op; alleen nog in de winter. Als zomer heb ik nu originele 15" BBS-en :T
Deze dus alleen dan minder beschadigd (oftewel nieuwe :))
DSC00072.jpg

Ook wel netjes lijkt me...

Hoewel ik dan de voorkeur geef aan een setje RM's.

Die BBS'jes zijn ook wel netjes. Maar die zou ik eerder onder de grijze willen....... Precies zo'n setje ligt nog bij een maat van me in de schuur op een opknapbeurtje te wachten.

We hebben de GTI opgehaald :D Gaaf!!!!!!! Zometeen even wassen en dan morgen helemaal poetsen en dan schiet ik wat foto's die ik zal posten. Dat ding is echt vlot!!!!!!!

(y)

Mach1 Schreef:
> We hebben de GTI opgehaald :D Gaaf!!!!!!! Zometeen
> even wassen en dan morgen helemaal poetsen en dan
> schiet ik wat foto's die ik zal posten. Dat ding
> is echt vlot!!!!!!!
>
> (y)

Het is dan natuurlijk ook een GTI he;)(y)

Terug
Bovenaan