Mach1: BMW 120i 2021, VW Fox 2007, VW Kever 1970

Ja das de mijne! op mijn papiertje staat trouwens dat ie tot 17-12-2007 gekeurd is . Weer zo'n dom invoerfoutje......... Dit is de datum van de eerste apk........... :)

proficit met je APk, ken je weer een jaartje door.

Wel gek die APK-datum. Hopelijk wijzigen ze het wel in hun eigen systeem, anders wordt je een keer van de weg afgehaald.... "uhmm, meneer, uw APk is bijna 14 jaar verlopen" :D:D

Ik heb ook weleens een kenteken opgezocht, die auto scheen een Suzuki Astra te zijn.o_O

Even een update:

Vanavond een andere achterklep ophalen. Die van mij daar heeft zo'n reflectorstrip opgezeten die wat lelijke plekjes heeft achtergelaten. Dus andere erop en dan is dat ook weer strak.

Ook nog een andere einddemper gekocht, een s-rohr.

Als het goed is zetten we alles er vrijdag op! Dan volgen ook foto's!

Eeven een update!

De achterklep zit erin! AL zo'n twee weken............ foto's moet ik nog even maken! Deze klep heeft niet zo'n spoilertje en dat staat erg netjes moet ik zeggen!

Gisteren de nieuwe uitlaat eronder geklust. Was nog best een werkje maar dan heb je ook wat :)

De middendemper is er ook tussenuit gegaan, leuk geluidje, gewoon subtiel zeg maar. Ik zal morgen foto's maken en plaatsen (moet eerst nog ff batterijen kopen voor mn camera).

Er zit nu een zgn s-rohr onder!

De middendemper is er ook tussenuit gegaan, leuk geluidje, gewoon subtiel zeg maar.
Voor mij ook een optie?

Die S-rohr: jij hebt een hele nieuwe einddemper? Dus niet een ander pijpje erop gelast?

Zeker een optie voor jou!

Staat 10X beter dan het originele pijpje. Ik heb wel een hele nieuwe einddemper jah. Vanaf waar de middendemper op de voorste pijp zit zit nu enkel een pijp met dan de einddemper.

Pijpje er oplassen kan ook, maar dan heb je niet het lagere geluid.

Mijn einddemper zit er helaas pas vanaf de zomer onder...

Idee: middendemper vervangen voor gewoon een pijp, en dan een S-rohr op de einddemper lassen. Goed idee?

Ik ben benieuwd naar de foto's. Maak direct ook even een foto van dat Manhattan interieur wat je nog hebt liggen aub :) ;)

Dan heb je in ieder geval meer geluid dan nu! En het ziet er mooier uit. Ik zal idd ook een foto maken van het interieur (was ik vergeten, schaam).

Even een fotoupdate.

Het volgende is veranderd: de antenn (een nieuwe), de achterklep (een zonder spoilertje) en de uitlaat.

feb2007027.jpg

feb2007030.jpg

feb2007031.jpg

feb2007032.jpg

feb2007033.jpg

feb2007034.jpg

@ Barri: dit is het interieur:

feb2007039.jpg

De vlekken die je ziet zijn stofvlekken, ze staan al een tijd in de schuur.

Ziet er netjes uit, je Golf! Zonder achterspoilertje, sja ik weet niet wat ik mooier vind. Ik denk dat ik 'm met achterspoilertje net wat mooier vind van achteren (kwestie van je achterruit vervangen).
En welke velgen komen eronder?

Interieur ziet er beter uit dan dat wat ik nu heb, denk ik :D In hoogte verstelbare bestuurdersstoel toch? En je hebt ook de deurpanelen nog? Wat wil je drvoor hebben? (kan evt. via P:cool:

Barri schreef:

Ziet er netjes uit, je Golf! Zonder achterspoilertje, sja ik weet niet wat ik mooier vind. Ik denk dat ik 'm met achterspoilertje net wat mooier vind van achteren (kwestie van je achterruit vervangen).
En welke velgen komen eronder?

Tsja ik vind dit nu mooier zo zonder spoilertje, het is weer eens wat anders. En idd anders kan ik altijd de achterruit nog omzetten. Oude klep staat nog gewoon in de schuur.

Velgen............... ik kijk wel op veel sites enzo, maar heb nog steeds niet echt gekozen. Maar het is zeker dat er dit voorjaar mooie velgen onder gaan. Ik neig toch naar BBS-jes. Ik weet het nog niet. Tips?

Ik wil namelijk niet te lang op de winterbanden blijven rijden, dan slijten ze te hard met het droge weer enzo. En het is gaaf om er andere velgen onder te gooien omdat de Golf dan een heel stuk opknapt ten opzichte van de winterlook. :)

Die verlaging oogt wmb vreselijk, sorry! ;)

Die dubbele kin is wel handig om drempels rustig te nemen, scheelt fusees :)

markjevanloo schreef:

Die verlaging oogt wmb vreselijk, sorry!

Die dubbele kin is wel handig om drempels rustig te nemen, scheelt fusees

Wat vind je er zo vreselijk aan dan? Zo uberlaag ligt ie niet.
Die onderlip is idd handig, drempels neem je zeeeeeeeeeeeeeeeeeer rustig! :)

UPDATE!

Ik heb inmiddels nieuwe wielen, ze zitten er ook onder, maar foto's moet ik nog maken.

Nu even iets belangrijkers............ de startmotor van de Golf lijkt volledig overleden, dit zat er al aan te komen, maar kwam toch ff te vroeg.

Nu vraag ik mij af of je een automaat wel mag slepen. De ene zegt ja tot ongeveer 30 km/uur de andere zegt nee dat mag echt niet!

Wat is het nu?

Als je hem in zijn N zet kan je hem volgens mij gewoon slepen, zelfs harder dan 30km/h.

Mach1 Schreef:
-------------------------------------------------------
> UPDATE!
>
> Ik heb inmiddels nieuwe wielen, ze zitten er ook
> onder, maar foto's moet ik nog maken.
>
> Nu even iets belangrijkers............ de
> startmotor van de Golf lijkt volledig overleden,
> dit zat er al aan te komen, maar kwam toch ff te
> vroeg.
>
> Nu vraag ik mij af of je een automaat wel mag
> slepen. De ene zegt ja tot ongeveer 30 km/uur de
> andere zegt nee dat mag echt niet!
>
> Wat is het nu?

Ik heb een ongeveer van hetzelfde BJ een R25 gehad met automaat.
Die mocht je absoluut niet slepen, ook niet in N.
Maar goed, een Renault automaat is misschien ook anders dan een VW.

Jep inderdaad. Ik denk dat het dus slim is om sowieso NIET te slepen............. balen want hij moet toch naar de garage.

Je mag een automaat slepen, maar dan wel STAPVOETS! het is dus beter om het niet te doen.

Dit staat in het boekje van de auto:

Zonder smeermiddel in de schakelbak, resp. automatische transmissie mag de wagen alleen met opgetilde aandrijfwielen worden gesleept.

nee, hahahhahaha. maar ik ga gewoon niet slepen. wordt al opgehaald met oprijwagen. loop ik in ieder geval geen risico.

Hij is weer aan de praat! Overgestart. Toch de dynamo is de boosdoener. Wordt allemaal ff gecheckt. Snel weer een update!

Ja, de volgende update is een bult foto's van hoe ie nu is! Met de nieuwe wielen, ze staan super!!!!

UPDATE

De Golf is gemaakt! (y)

De boosdoener was de accu, deze had sluiting en liep dus vanzelf leeg. Dynamo en startmotor zijn ook nagekeken en daar mankeerde niets aan. Viel dus allemaal wel mee!!!!

:D

Is de stroomlekkage nou opgelost dan???

Heb ook een reactie gegeven bij "slepen automaat".

Jep is opgelost! In de accu zaten waarschijnlijk twee cellen tegen elkaar die voor sluiting zorgeden. Had ook al een tijdje dat het licht knipperde, nu is het licht ook veel krachtiger en knippert/stoort het niet meer.

Hier dan eindelijk een foto update!

Ik heb sinds twee weken nieuwe wielen onder de Golf. De Golf ziet er nu weer netjes uit voor de zomer. De velgen die eronder zitten nu zijn afkomstig van een A3. Is wel ff wat anders dan het zwarte staal van de winterbanden :)

De Golf vandaag ook maar eens goed gepoetst, niet dat dat lang geleden was, maar toch........ :)

Zie hier het resultaat:

060407049.jpg

060407053.jpg

060407050.jpg

060407052.jpg

060407054.jpg

Het volgende dat ik ga doen is de schade op het rechtervoorscherm fiksen!

Tot de volgende!

mooi die slinger bij je achterruit :LOL:

nee zonder dolle, nette auto ! dit is nog eens een ´´echte´´ golf (y)

Joyrider

barongizmo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Rijdt het niet snoeihard? banden lijken erg weinig
> rubber te hebben...

45 hoog, en jah hij is best stug :D

@ Joyrider: bedankt en die slinger is nog een souvenier van de midwintermeeting :)

@ VW Golf Rulezz: je hebt helemaal gelijk!

Veel mensen zullen die wielen niks vinden, maar ik vind ze wel gaaf! Staat basic, maar toch strak en sportief! (y)

Nee, niet die grille en koplampen. Wél een standaardgrille van ná de facelift. Dus idd wel met minder lamellen.

Geen van beiden :D

Als er een andere grille komt is er een van het oude type met een mooi chromerandje. Bij de grille die ik nu heb zie e deze niet meer, maar eigenlijk zit ie er wel op :D

Terug
Bovenaan