Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:En als je geen Xedos wielen kan vinden is een setje Mazda velgen ook al een stuk netter!
Ibud zei:Wat een aankoop weer, zou m zelf hebben laten staan maar top dat je m opknapt. Beetje een Bijlmer uitvoering zoals ie erbij stond.
Taxi in je achtertuin is ook heftig haha, vinden je buren dat allemaal wel ok? Zoals anderen ook zeggen, de keuzes zou ik zelf niet altijd maken maar vermakelijk om te volgen![]()
Ibud zei:Duidelijk, gelukkig kom je met schoonmaken een heel eind. Heb je al een extractor? Krijg je dat tapijt weer perfect mee schoon en met jouw collectie het geld meer dan waard.
MCW III zei:Pff staat mooie Xedos 9 te koop.. slechts 67.177 km gelopen maar dat is ook wel te zien aan de prijshttps://www.autoterpstra.nl/voorraad/mazda/xedos/9-serie-9-23-v6-miller_occasion_rv-374-k-locatie-groningen/benzine/1332822 Door zijn slank en laag voorkomen staan een set mooie wielen de auto zo vreselijk goed, geldt voor meerdere Japanse (hardtop) sedans uit die tijd.
MCW III zei:(ik weet dat je zoiets niet gaat doen hoor maar ik fantaseer graag mee)

Moderator
Twix zei:Wat is dit toch een heerlijk topic!
Sketcher zei:Hahaha heerlijk, ik ben benieuwd of de Portugese Xdos er ook bij komt. Scheelt importeren natuurlijk.
Nog nieuws wat betreft de Ierse auto?
406c zei:De kroonsteentjes en warrige bedrading uit het dash en een losse zekering bij de handrem doen mij vermoeden dat audio niet werkt.

uwbuurman zei:Euh, van harte dan maar? Mooie uitdaging, een Xedos uit ieder land van west Europa.
Sketcher zei:Dat kon niet uitblijvenGefeliciteerd, de verzameling begint nu weer serieuze vormen aan te nemen.

PascalD zei:Een Mazda![]()

uwbuurman zei:Leuk!! Een degelijke auto, die goed is, om mee te rijden. Wel verfrissend in dit topic haha. En rijdt denk ik lekkerder dan die aklasse