Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

uwbuurman zei:Bij de mazdagarage? Zijn dan nou niet bij uitstek dingen om zelf op de (leren) sleutelen? Jij bent niet bang, zie de caprice, dus gewoon aanpakken, daar leer je veel van. En met zoveel wagens kun je echt veel besparen.
Barri zei:Twee maanden schorsen heeft toch geen zin? Als het korter dan drie maanden is moet je de HSB alsnog betalen over die periode dacht ik.
Moderator
Als u de schorsing binnen 1 maand na het begin van de schorsing stopzet, moet u (voor belastingplichtige voertuigen) alsnog motorrijtuigenbelasting betalen over de periode waarin het kentekenbewijs was geschorst. De Belastingdienst stuurt u dan een naheffingsaanslag. Zie hiervoor de site van de Belastingdienst.
uwbuurman zei:Daar staat tegenover dat die schorsing 75 euro kost, dus je motorrijtuigenbelasting moet per 2 maand wel meer kosten dan 75 euro, anders kan het niet uit.
Uitlezen snap ik wel, maar ook een sensorvervangen kan jij prima zelf, natuurlijk. Dus rondje uitlezen, even overleggen en zelf sleutelen kan nog steeds.

De SLK is helaas niet door de APK gekomen, enkele kleine punten....ruitenwisserbladen, twee lampjes kapot
Het deel onder de accubak is verrot, was eerst een gat van circa 6 cm, totdat ze er een beetje in zijn gaan prikken vanuit de wielkas...
MCW 84 zei:De SLK is helaas niet door de APK gekomen, enkele kleine punten....ruitenwisserbladen, twee lampjes kapot
Zoiets controleer je zelf toch even voor de APK? Zeker zo'n handige harry als jij.
Het deel onder de accubak is verrot, was eerst een gat van circa 6 cm, totdat ze er een beetje in zijn gaan prikken vanuit de wielkas...
Oei dat is balen! Leuke foto's, blijft een leuke auto zo'n SLK.
Zadelsnuiver zei:Jammer van de SLK, lijkt me ook een rot plek om te lassen en slijpen. Ik zou eerlijk gezegd eerst een kosten/baten analyse uitvoeren en kijken of de auto het nog wel waard is, hoe leuk hij ook is volgens mij gaat hier nog redelijk veel geld in zitten om hem helemaal mooi te krijgen en een goede SLK is volgens mij niet ontzettend duur meer? Maar goed als je deze voor een appel en ei heb gekocht (en dat zou me in jouw geval niks verbazen) is het een ander verhaal natuurlijk.