Heb net de velgen van de 230 op de 200 over gezet, staat veel mooier.
De andere ogen inderdaad wat klein, komt omdat de "spaken" dieper liggen denk ik.
De velgen van de SLK 200 ga ik overnieuw spuiten en dan op de 230 zetten.
Daarna kan ik een nieuwe APK gaan doen.
Inmiddels heb ik een roestig spatbord van de 230 vervangen door een perfect tweedehands exemplaar al in de juiste kleur, moet alleen de letters "kompressor" er nog op plakken.
Vanmiddag heb ik de plastic interieurdelen van de console en dashboard eruit gehaald, ga alles nieuw spuiten.
De wielkasten schoon gemaakt, mistlamp en één stadslichtje die het niet deden weer gemaakt en tevens de handrem die niets deed en het nu weer prima doet.
Gisteren de SLK 200 gepoetst van binnen en buiten en in de was gezet.
Zit zelfs nog een gereedschapsetje in. (nooit eerder gezien, hij is echt helemaal compleet)
Heb alleen een bak op de plek van het reservewiel, deze heb ik eruit gehaald en al bekleding uit een sloopauto gehaald voor eentje met een reservewiel, wat ik er liever in heb en nog ga toevoegen.
(vloermat van de bestuurderkant heb ik wel, had ik er alleen even uit ivm schoonmaken)
De plastic interieurdelen moet ik ook nog spuiten, zit er alleen aan te denken of ik het zwart / antraciet laat of lichtgrijs...
...of cremé ga maken wat ook wel heel erg mooi staat.
Dan zou ik ook de deurpanelen en bekleding van de stoelen uiteraard aanpassen.
Zou die dan vervangen, het originele bewaren, zodat ik het altijd weer origineel kan maken indien nodig.