De maker van het polyester body gaat nu een transportprijs opvragen.
Het body hoort in twee delen te zijn maar hij maakt het uit één deel, dan moet je het zelf nog in twee delen zagen.
Hij kan dat ook doen en dan past het in een kleine container wat de transportprijs ook een stuk goedkoper maakt zegt hij, dus daar ga ik dan voor kiezen.
Alsnog ben ik benieuwd wat de prijs is.
Ik had zelf twee bedrijven geregeld, eentje zou het bij de maker ophalen en naar NY brengen (voor de $800,- die ik nu opgelicht ben) en dan zou een ander bedrijf het verschepen naar Nederland voor circa $1450,-.
Mocht de transportprijs van de maker een stuk duurder zijn, wellicht kan hij het wel voor een goede prijs leveren in NY.
Even kijken waarmee hij komt.
Ik verwacht de batmobile pas in september te krijgen, wil het niet uitstellen, vragen of hij het tijdenlijk kan opslaan totdat ik terug ben uit Portugal, dus ik stel nu mijn reis uit.
Dit houdt ook in dat ik de transport van de graafmachine moet doorschuiven tot het moment dat de batmobiel er is.
Het is niet anders, mijn planning gaat nu anders lopen dan de bedoeling was.
Ik had de batmobiel nog niet verwacht, omdat ik wist dat iemand anders nog voor mij was en die heeft het nog niet ontvangen, dus mijn verwachting was dat het nog wel een tijd zou duren voordat ik de mijne zou krijgen.
Niet dus.
Mijn buurman in Portugal is even bij de garageboxen en caravan gaan kijken of alles nog ok was, er is gelukkig niets gebeurd.
Denk dat het nu wel goed gaat met de auto's aangezien het zomer is, dus geen tot zeer weinig vocht.
Het is kort geleden 43 graden geweest, dus denk niet dat ze last van vocht hebben.