Mini Clubman, Renault Scenic EV, VW Kever '64

De achterlichten zijn gewoon origineel, de zijkanten zijn standaard zwart :)

Mijn oranje knippers voor zijn tijdens opslag afgebroken, dus moet nog andere vinden :).. Wil eigenlijk, witte maar 70,- is me wat teveel.

Vrijdag komt een vriend van mij langst en dan gaan we met het blok verder :)

Temp sensor is onderweg, en 2e deel van d ekabelboom heb ik bijna uitgepluist.. Vanavond wil ik de bumpers en de zwarte delen er deels op gaan zetten :D

Foto-8ZDGYOJN.jpg

Begint erop te lijken ...

jaegergolf.jpg

(y)

Als ik hem buiten zou zetten met dit weer knalt ie bijna net zo als die golf :) alleen het dak is nog mat want die is geschuurd. :D

Beste vorderingen Jimmy. Ziet er goed uit, met een beetje doorwerken en geluk zou je de meeting haast moeten kunnen halen in Juni.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat, wat me vooral met de "ouderwetse" bekleding erg mooi lijkt te worden.

P.s. Wordt de garagemuur nu ook oranje?

Goed bezig hoor Jimmy !

PS : Die koplamp moet strakkies idd wel recht staan hoor, je gaat natuurlijk niet de hele auto restaureren en dan met scheve koplamp rijden

Ja nadeel is dat alles origineel is, en voorhene ook al scheeft zat, dus ik vrees dat ik nieuwe punten moet gaan boren in mijn front.. daar wacht ik toch nog even mee....

Corsa-20SEH zei:
De achterlichten zijn gewoon origineel, de zijkanten zijn standaard zwart smiling smiley

Mijn oranje knippers voor zijn tijdens opslag afgebroken, dus moet nog andere vinden smiling smiley.. Wil eigenlijk, witte maar 70,- is me wat teveel.

Verklaart alles, heel netjes (y)

Corsa-20SEH zei:
Ja nadeel is dat alles origineel is, en voorhene ook al scheeft zat, dus ik vrees dat ik nieuwe punten moet gaan boren in mijn front.. daar wacht ik toch nog even mee....

Tiens, de spatborden/voorschermen waren toch niet origineel ... :rolleyes:

Komt goed.

vanavond de spiegels gespoten, en de overige panelen in de auto gezet, en de woofers aangesloten en geinstalleerd, bumperhouders aan de carroserie gezet en het dak nogmaals met korrel 2500.. en daarna met kortrel 3000 geschuurd, hierna met polijstpasta en hierna met meguais scratch X

Niet heel boeiend, maar wel veel werk.

Gisteren emtr de boom bezig geweest, vriend van me heeft zijn laptop met autodata nog wat e rnaast gezet en zo hebben we alle kleur op kleur die niet precies dezelfde kleur hebben gekoppeld, van d eweek ff nieuwe krimpkoussies kopen en wat nieuwe kabel, en dan ga ik weer solderen.. dus hopenlijk, einde van de week vroem vroem

Hierbij wat nieuwe foto's van mijn nieuwe aanwinst.. :)

Paar kleine puntjes, wat roest op de bestuurdersdeur, paar kleine steenslagputjes, poetsen waar ooit typeaanduiding heeft gezeten.. kijken of ik het wegkrijg.

Foto-6YZOSHV7.jpg

Foto-KYRBVQQW.jpg

Foto-REIGB8KO.jpg

Foto-E6WCB8U3.jpg

de 1.4 rijd goed, pakt lekker op en schakelt ook lekker, af en toe met terugschakelen naar de 2 zit ik in zijn 4, maar dat ga ik nog ff afstellen.
Vandaag helemaal gewassen morgen die bumpers weer mooi donker zien te krijgen, die waren zonet nog nat.

Auto heeft geen luxe, dus daar kan ik kort over zijn, maar is wel altijd goed onderhouden en een boekje van onderhoud van de 1e eigenaar zit erbij, erg leuk :)

oja wordt wel verlaagd, die set heb ik nog liggen van de TR, heeft er nooit onder gezeten.. keertje tijd voor vinden :D

Gaaf zo'n Corsa! Ik heb zelf ook zo'n 1,4i gehad. Erg fijn wagentje! Grappig ook die GSI-skirts.

:) Heb voorheen altijd corsa 2 liter gereden... :) dat was leuker, maar dit bevalt goed moet ik zeggen... Gsi skirts vond ik er ook leuk uitzien, en d gsi velgen van een corsa B van 1999.. in goede staat, dus die laat ik lekker zitten.

Of alvast voor de kinderwagen, die echt niet in de Corsa's past! Of loop ik nu te ver op de zaken vooruit? :p

Jimmy en Kimmie zijn nog piepjong ... laat ze eerst nog maar wat van het leven genieten ...

Nou nou piepjong.... vrijdag wordt ik 26 hoor :(. Maa babies duurt nog wel ff, en die komen dan toch in Kim der wagen, wat dan waarschijnlijk een astra H zal zijn.

En gewoon oranje knipperlichten voor 14 euro per stuk (nieuw) dan?

Naar mijn idee juist niet, juist omdat het allebei oranje is maar wel totaal een andere tint, valt juist erg op.

Ik zou echt of zwart of wit nemen, oranje gaat gewoon net niet omdat de kleuren teveel van elkaar verschillen.

Zit nu zwart in, oranje heb ik ergens op zolder liggen...

wit vind ik ook mooi, maar ergens houd het op, als ik ze goedkoop tegenkom zal ik ze wel kopen, maar 89,- vind ik te duur.

Ik ben voor oranje knipperlichten, die witte vind ik (ook al zijn ze duur) goedkoop staan!

Dat is ** - "Jägermeister" oranje toch? Ralf gooit een knuppel in het hoenderhok

Mooie D!!

Foto-8ZDGYOJN.jpg

cichonruud1.jpg

Hier ga ik echt van kwijlen :p

Waarom zitten die 2 roosters onder het nummerbord er bij jouw D er niet in. Heeft die persoon er met de zaag ingezeten of is het beide origineel.

Jammer dat die witte pinkers zo duur zijn want die geven wel het mooiste effect

Wat een stuk mooier bij die van jou staat is het stuk achter de grill wat niet oranje is meegespoten (y)

Terug
Bovenaan