Mini Clubman, Renault Scenic EV, VW Kever '64

BOE!

OKaD.jpg

heb je zelfs de dop van de veerpoot meegespoten?

Ziet er echt strak uit Jimmy(y). Zeker met dat navi-scherm erin de moeite waard.

Ga je nog wat doen aan de sloten? Die van de D-ett zijn eenvoudig open te breken, en zeker als hij er straks strak uit ziet en leuke app. binnenin heeft zal het wel een begeerdenswaardig object zijn voor autodieven. Ookal zal deze auto het meest binnen staan, je wilt hem bij goed weer toch wel een keer kunnen gebruiken, en dus ook even ergens rustig kunnen achterlaten.

@ Fer, dat is afgeplakt. :) Komen custom doppen op, mijn schoonvader heeft een draaibank, gaan we wat moois voor maken.

@ Ruudje, sloten blijven gewoon zo, zit alarm op de garage, misschien komt er nog alarm in de D. Maar hij zal echt niet in de parkeergarage oid. achtergelaten worden. Sowiso niet als ik mijn oog er niet op kan houden.

idd, Dtjes zijn gemakkelijk te stelen...

wij hebben er 3 in de familie gehad, waarvan er 2 zijn gestolen.

1 daarvan is 2x over gestolen o_O in een korte tijd

Hij zal 80 % in de garage staan, en de rest rijden, meetings en misschien eens een keer ergns als we een terrasje doen oid, maar dan zoek ik wel een terras waar ik hem kan zien :D

Corsa-20SEH zei:
Hij zal 80 % in de garage staan, en de rest rijden, meetings en misschien eens een keer ergns als we een terrasje doen oid, maar dan zoek ik wel een terras waar ik hem kan zien :D

Eigenlijk wel belachelijk dat dat nodig is..

Misschien wel, maar er izjn mij teveel jaloerse mensen die er voor de lol even een kras oid op zetten, heb op mijn motor op de tank ook al een mooie kras gevonden... dagje willemstad... :(

Vanavond polyester time :D

weinig polyester gezien, veel te koud in de garage om het spul goed te laten drogen. Wel de CPU en de kabelboom losgegooid, nu op zoek naar de evt. kabelbreuk

Gister en eergister wel met de poly bezig geweest, heb 2 mallen gemaakt als basis voor mijn 10/12 inch woofers die in de koffer komen. vanavond een vorbeeld mal maken, deze met pur vol maken, daarna de mal op maat snijden en met poly bekleden. Pur eruit en de mal is kalar, afwerken, woofers erin en bekleden met stof.. (weekje of 3 verder)

Jups jups die maak ik van het weekend, gister foto's gemaakt maar met flits zag der niet uit. :( Morgen/zondag overdag maak ik er ff.

En daar zijn we dan met wat feuteautjes, Veel "onzichtbaar" werk gedaan, kabels leggen, met de kabelboom bezig geweest.. maar ok met poly bezig geweest :D

Foto-KGRSAWV8.jpg

tegen achterpaneel aangemaakt.... Eerst een mal van de wielkast getrokken, hierop een basis gemaakt met MDF in vorm, een ring voor de speaker en een oud laken en bus polyester en wat kwasten (en geduld)

Foto-AYMBZATQ.jpg

Hier zijn ze beiden klaar... :) Hoop ze van de week te bekleden.

Foto-RXZRWF3R.jpg

Nog ene weekje of 4, dan zou tie helemaal oranje moeten zijn :D

kwam bij toeval een foto van mijn oude Corsa A 2 liter tegen.. :)

Foto-ZLG3HVPO.jpg

Auto is gestript :( en de carroserie is naar de sloop gegaan..

Ze zijn ook niet 100% gelijk, dat is bijna niet te doen zelf, of je moet echt eerst een mal maken... ipv. een doek spannen, die spant altijd net ff anders.. heb de stand van de ring en de hoogte/diepte gelijk, hioe het doek dan valt, zo valt het doek, maar als ze straks bekleed zijn, en in de auto zitten, zie je er weinig van hoor :)

Vandaag de knipperlichten en het licht werkend krijgen, nieuw kabelboompje maken.. (veel werk)

ben op zoek naar een andere kabelboom, in deze is (ooit) teveel geknipt dat we het niet meer goed krijgen.. :( Gister zijn we de hele dag bijna ermee bezig geweest, en als dat het5 probleem niet is.. dan weet ik het inderdaad niet meer :confused:.. maar dan gaan we weer verder zoeken he.. alles is doorgemeten en het is gewoon iets electrisch :(

Ziet er goed uit Jimmy, ben zeer benieuwd als hij straks in het oranje staat.

Gisteren weer veel aan de D kunnen doen,

nieuwe kabels getrokken naar de koplampen en knippers, was een kl*te werkje veel meten enzo, maar alles ligt en werkt, eerst kreeg ik het niet aan de gang, was ik 1 massa van de koplampen vergeten. Kwam ik bij toeval achter toen de behuizing van de lamp tegen de carosserie kwam.

Gelijk de originele lichtschakelaar vervangen door die van mijn oude TR, ziet er net f wat frisser uit, en is alles nog niet afgesleten. .. Heb ook de ruitenwisserhendel en knipperhendel eruit gehaald, hier ga ik ook nog wat voor maken op een later tijdstip

tevens overal nieuwe massa's gezet, koplampen, achterlichten, blok, ruitenwissermotor etc.etc.

Van de week verder met de versnellingsbak, nieuwe olie halen en afstellen.

heb je al een andere kabelboom?
op het opel forum gaan regelmatig C20NE'tjes uit elkaar...

als iets tegen zit is het nooit erg, maar als je de oplossing niet kunt vinden is het gewoon balen, maar komt vast wel goed,

wanneer wordt hij oranje? (y)

met dit weer duurt het nog wel effe helaas, spuitcabine is nog niet klaar helaas.

Nadeel van MP onderdelen zeker zulke is dat je het niet controleren. Maar 2 mannen van Opel forum zijn voor me aan het kijken naar een goede kabelboom en ecu

Zal wel een lekker snelle bak worden met een 2liter erin.
Wat is het wagen gewicht als de auto straks weer helemaal klaar is?

Hey,

Heb leuke det D van 84 gte look. Kan je wel fotoke mailen. Hoe zit het als je van een 1.2 een 2.0 maakt? Keuring?

Yves

Officieel moet je heb bij de RDW aanbieden,
Hoe het in BE zit weet ik niet..

Wagengewicht was 840 kg, maar er komen enkel 2 stoelen in, wat polyester (licht) onderdelen in en een laminaat vloertje, dus verwacht rond de 800 te zitten. :)

Grijs eiken?:confused: Dat heb ik dan gemist. Ben érg benieuwd hoe dát eruit gaat zien...Kadett D, tweeliter, grijs laminaat achterin én fraai oranje.

Hmmm...:)

er komt geen achterbank in, en 2 leder grijs/bruine stoeltjes, de panelen zijn met ruitjers stof bekleed.. dan kan ik de bodem ook met ruitjes stof doen, maar met laminaat in dezelfde kleurtinten is ook leuk :D

Updateje, voorfront en binnenschermen zijn in de anti steenslagrommel gespoten, dashboard zit weer in elkaar, digiteller werkt 100%, nieuwe lichtschakelaar geplaatst. :)
Poly delen zijn bekleed, nog niet helemaal naar mijn zin, maar voorlopig laat ik het zo :p

eind feb. ben ik 4 dagen vrij genomen, dan gaat ie gespoten worden :D

en nu nog op zoek naar een neiuwe ECU en boom.

kerstboom.gif

Hier heb je der 3 Jimmy, hoe makkelijk kan t leven zijn :)

Je hebt er nogal wa werk mee zeg, maar goed blijf je wel mee van straat.
Hoe ist verders??

Kom je ze even brengen :)

Ja heb der nogal werk mee, maarja ben olok nog in huis bezig en met die paar uurtjes doordeweeks in de avond, zet ook geen zoden aan de dijk enzo natuurlijk. Maar, deze maand spuiten, dan blokje en dan opbouwen.. Als ie gespoten is gaat het hard natuurlijk.

verder ist goed hooorrzz, woon nu bij na een jaar samen en bevalt goed :D hoe ist met jou allemaal .?

Corsa-20SEH zei:
Kom je ze even brengen :)
quote]

Right, weet je wat da kost met die S4??

Hier gaat t allemaal geweldig, heb inmiddels al bekant n jaar 'n "eigen" vriendin ;-) en we hebben ook al plannen om te gaan samenwonen. Helemaal als je die berichten over de huizenmarkt leest :p

Oh enne... je ziet t he, ik volg je projectje nog steeds.

Houdoe!!(y)

Gisteravond de achterklep strak gemaakt, van het weekend in de spuitplamuur zetten en grondlak, dan kan ik gaan beginnen met alle delen voor te bewerken voor het spuiten :D

Plamuren was niet nodig, want geen roest en de 3 gaatjes (wisser en typeaanduiding) waren reeds dichtgelast en afgewerkt, maar inderdaad geschuurd en aan de binnenkant. Buitenkant was al gedaan, binnenkant staat al in de spuitplamuur :)

Hij staat in de kleur inmiddels :D 3 kleur lagen en 2 lage blanke lak :D vorige week virjdag gespoten.!

Vanavond ga ik hem nogmaals helemaal schuren met 1800-2000 zeer, zeer nat. om de laatste stofjes en en laatste sinaasappelhuid weg te krijgen, dan morgen middag nog 2 lagen blanke lak erop, en dan kan hij over 2 weken gepolijst worden en weder opgebouwd worden :D

Goede kabelboom is ook binnen, dus dat kan ook ingebouwd worden :D

Ja foto's komen volgende week als ie terug thuis is :) met wat geluk kan ik hem dinsdag ophalen.. :)

af hebben, als het meezit (wat tot nu toe neit het geval is.. ) in mei. Zal tie nog niet af zijn, maar wel rijdbaar en gekeurd.. interieur zal nog wat werk zijn.

Vanmorgen wederom volledig geschuurd en afgekleefd, en nogmaals 2 goede dikke lagn blanke lak erop gzet.. :)

Morgen komt ie naar huis, zal dna wat foto's proberen te maken :D

Terug
Bovenaan