Mini Clubman, Renault Scenic EV, VW Kever '64

Halleeeeeeeeeuuuh.

Nollieeeeeee das lang geleden man.. :)

Het gaat verder prima hoor ;)

het gaat verder wel "goed" met de D, Wacht nog steeds op een paar onderdeeltjes, moet ook nog een nieuw knipperlicht relais en lichtschakelaar hebben. Deze zijn helaas gesneuveld, aandrijfas kort en een nippel voor oliefilter.

Buitenkant is helemaal bijgewerkt, geen deukjes en plekjes meer, alles strak, Staat klaar om "afgeschuurd" te worden voor het spuiten.

Binnenkant is ook zo goed als spuitklaar, heb alleen een "probleem" met de lijmresten oid, die op het dak zitten, die willen er namelijk niet echt goed vanaf, maar vanavond ga ik er weer tegenaan. :)

Er is wel een nieuw vervoermiddel bij gekomen. namelijk een Suzuki GSX-r 750W.. dus de D moet de garage vanaf aankomende zaterdag gaan delen. :)

Haha ja heeeeeeeeeeeeel lang geleden, maar ik kom tegenwoordig vanwege m'n werk best vaak op AW, dus dacht: Ik zal es kijken wat die Jimmy allemaal uitvreet tegenwoordig... Hopeloos gewoon, met z'n Opeltic :D
Suzuki GSX-r... sjees, je wil langer in bed blijven tegenwoordig??

Lichtschakelaar past volgens mij van alle opels tot aan de Astra F en Corsa B, dus dat moet niet te moeilijk worden. Enne... aandrijfas kort... moet je die niet op maat laten maken met al je getover met delen van al die verschillende types?
Nippel voor je oliefilter?? ikke niet begrijp...

Lijmresten, volgens mij heb je daar bij de bouwmarkt wel spul voor, ik heb ooit vloerbedekking van 'n trap moeten halen, spul stinkt vreselijk, maar ik kon t er zo afwrijven.

Oh enne... ik ga je erg teleurstellen, ik heb tegenwoordig een VAGje... en ben er behoorlijk mee in m'n sas :rolleyes:

Oeis oeis Nol, hoe is dat nou mogelijk... Maar als het goed rijdt, das het belangrijkste he :D

Aandrijfas moet van een Kadett GSi zijn, die zijn ook al schaars aan het worden. en op de sloop vragen ze ook de hoofdprijs.

Nippel voor oliefilter is omdat ik zonder oliekoeler ga rijden, dan moet de aansluiting voor het oliefilter korter zijn.

Die &*^(^* lijm verwijderaar heb ik ook staan ja, minpuntje is dat die ook de lak aantast en erin trekt, en dus niet overspuitbaar is

achja opeltic, Houdt je van de straat he :)

Zaterdag ga ik mijn motor ophalen, kan niet wachten :D (hoop wel op beter weer :()

Haha ja, rijdt heerlijk :D

Moet je es gaan kijken bij 'n autocross, daar hebben ze wel es n GSI die ze om zeep helpen.

Kun je m erna toch helemaal kaal schuren en opnieuw in de primer zetten?

Mag t hopen voor je, maar tis weinig deze zomer, heb m'n kap amper open gehad :cry:

Wat hedde nou voor auto dan..? Een Eos..?

Als het goed is heb ik een aandrijfas gevonden, had het op marktplaats gezet.

Kaal schuren, grappenmaker.

mocht je nou geen aandrijfas hebben, laat het me weten, dan ga ik voor je op zoek hier bij ons op de demontagebedrijven.
links of rechts? of allebei?

Ik heb er 1tje gevonden, die jongen is zijn GSi aan het slopen en wilt er graag 25,- voor hebben dus dat is een goede deal :)

lange as had ik al, alleen de korte die ik had was kapot.. :(

Corsa-20SEH Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wat hedde nou voor auto dan..? Een Eos..?
>
> Als het goed is heb ik een aandrijfas gevonden,
> had het op marktplaats gezet.
>
> Kaal schuren, grappenmaker.

Een Audi cabrio :D

Kaal schuren nadat je de lak hebt verkloot met je lijmverwijderspul...

Ja dat stukje wat ik had gebrobeerd is kaalgeschuurd ja, de rest is zorgvuldig met een plamuurmes afgestoken en tot vervelens toe met een stanleymes weggepeuterd.

Audi cabrio van je broer..?

Vet man, een S4.

Van de week hopenlijk aandrijfas binnen, kan ik z emonteren, bak af stellen olie derin en lopennnnnnnn

S4 is 'n erg prettige wagen idd. :)

Als je D klaar is kunnen we ze weles naast elkaar zetten op de strip ;-)

@BRG ja, ik was verloren gelopen.

Nog niet rond een paal nee, wel al ruim 600 km gereden deze week. Leuk man. :)

De binnenkant van de D is spuitklaar :). Wachten op goed weer.

Mijn nieuwe aanwinst :

Foto-UP8M4IJN.jpg

Foto-F8LS8KYM.jpg

Suzuki GSX-R 750W.. bouwjaar 1992. erg snel :)

Je moet nog even een slash toevoegen in je laatste IMG tag :p Hoe hard loopt zo'n apparaat nou? (die motor dan he :p)

@ Boerbosgoed, het zou 270 moeten kunnen lopen, maar ik heb nog niet harder dan 150 gereden, Ik wil nog lang motorrijden. :)

@ Nol, gracias :) en hij heeft wel wat krasjes, maar niets noemenswaardigs op een gescheurd knipperlichtglaasje na. :)

Da's niks toch. Ik zou mezelf helemaal plat vlammen op zo'n ding.. Ik voel me iets safer op 4

Nette brommer! Collega van me heeft ook dat model, ook in het wit, maar dan alle stickers eraf. Veel plezier ermee!! En houd hem heel, en blijf zelf ook heel uiteraard :D

Ja, ik vind motors ook erg gaaf, en het lijkt me ook zeker gaaf om zelf te rijden, maar ik ben bang dat ik dan een ongeleid projectiel wordt, dus voor de veiligheid van mezelf en natuurlijk die van anderen begin ik er gewoon niet aan :)

Ik vind dit model mooier dan de oliekoeler, net ff wat moderner, maar wle met de oldskool look. :)

@ Ben, dat dacht ik eerst ook, maar als je eenmaal op zo een ding zit, en je hebt wat verstand in je hoofd, dan denk je wel 2 keer na hoor... en ligt ook per situatie verschillend he :)

Updateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. :)

Helaas heb ik nog geen vonkjes, ben nu aan het afvinken wat het kan zijn, heb helaas niet alles dubbel liggen, bobine, BPD sensor, relais, computer... Maar alles komt uit een lopende auto, dus zal wel iets kleins zijn, bedrading is volledig opnieuw aangesloten en gedubbelcheckt.

binnekant staat volledig in de primer, klaar om gespoten te worden bij beter weer.

De velgen worden wit :)

ps.. Motor rijdt geweldig :)

@ De student, nee was alleen voor de foto hoor :) ik heb inmiddels ook een leren pak :)

ps. de foto is 50 meter van mijn huis gemaakt, was er gewoon heen gelopen :)

jagermeister oranje. :) Marc.

ps. de foto is 50 meter van mijn huis gemaakt, was er gewoon heen gelopen
Yeah right :p

Dat doe ík zelfs niet
icon_clown.gif

**De Student heeft 1x een FZR anderhalve kilometer (o.a. onder een spoor door) naar de dealer mogen duwen en wil dat nooit meer meemaken :p

Student, ik heb vanmorgen ruim 200 meter mijn Soesje naar de pomp gelopen, hij was helemaal leeg en ik nog wel denken dat ik het haalde naar de pomp. Nadeel dat er geen waarschuwingslampje opzit.

en ik ben er wel heengelopen :)

De auto, gisteren met digidash bezig geweest.. :)

Update.. :)

Inmiddels is de binnenkant in de kleur gespoten, door mij zelf :) Erg goed gelukt, en het ziet er goed en strak uit. De buitenkant staat, na wat strakmaken helemaal in de primer, en klaar om gespoten te worden.. (eerst weer even sparen) Nog steeds geen vonkjes, maar ben er verder weinig mee bezig geweest ook, mijn huis had namelijk ook wat onderhoud nodig, kozijnen schilderen ed. :)

Foto update volgt.

To do op korte termijn
- velgen spuiten.. (nog steeds kleur dilemma)
- binnenkant terug in elkaar zetten
- laten spuiten (eurooooooooos)
- voorruit erin
- af monteren

daarna van de winter, de panelen opnieuw bekleden en de audio ed inbouwen.. volgend jaar issie dan 100% klaar.

Jimmy zei:
daarna van de winter, de panelen opnieuw bekleden en de audio ed inbouwen.. volgend jaar issie dan 100% klaar.

Hallo, het blijft een Opel, die zijn zelfs nieuw niet 100% klaar :)

Zou denk ik voor anthraciet of zwart gaan, wit lijkt me niet zo mooi samen met de oranje lak, zwart / donker is toch een stuk stoerder.

Denk dat wit nogal goedkoop zal staan i.c.m. de oranje kleur. Zou de auto nu bv blauw, wit of zwart worden kunnen witte velgen naar mijn idee weer wel.

Blijft een kwestie van smaak maar ik zou zeker voor een donkere kleur gaan !

Ja zwart is ook zeker erg mooi... in combinatie met de gespoten dezel die zwart zullen worden op de buitenkant.. bumpers, deurgrepen, spiegels... is het wel mooi indd. denk ik, zal eens gaan photoshoppen als ik ooit nog eens op de pc zit thuis.

Als je grepen en spiegels etc ook zwart maakt zou ik zeker weten voor zwarte velgen gaan.

Gewoon alles in zwart / oranje, gaat verreweg het stoerst staan !

klaar, klaar.. Was de bedoeling deze maand, maar wegens wat financiele tegenvallers gaat het wat langer duren.. :(.

Spuiten, voorruit, bdp, banden.. dat is het dure wat er nog moet gebeuren.. daarna opbouwen en klaar. Maarja dat is best expensive allemaal, en heb ook mijn eigen huis en lasten naturulijk.

Terug
Bovenaan