Mini Clubman, Renault Scenic EV, VW Kever '64

Is wel te doen hoor. Alleen die kl*te kleine hoge drempeltjes zullen wat problemen gaan opleveren en woonerfjes met hoge opritten. Maar verder lekekr rustig aan doen :)

Ik ga zaterdag bij een daily kijken een corsa A, als het wat is heb ik er na het weekend een autotje bij :)

het blijven wel opeltjes he :p

meeste corsa's A zijn ook de beste niet meer. Gelukkig kun je zelf nog aardig wat om hem rijdend te houden als het nodig is

"voorfront".. Is dat geen contaminatie..? Een front zit toch altijd voorop..? ;)

Smith Schreef:
-------------------------------------------------------
> "voorfront".. Is dat geen contaminatie..? Een
> front zit toch altijd voorop..? ;)

Je hebt helemaal gelijk. Maar toch noemen ze zo'n ding zo in de wandelgangen.

@ Joost, ik heb er ook al enkele gezien die er neit al te best aan toe waren, deze heeft groot ondehoud zojuist gehad, is nooit aan gelast en heeft de eerste 14 jaar van zijn leven binnen geslapen. :) het is een 1.2 met welgeteld 45 pk :)

Lachen Smithje.. :p

zo'n typisch "van een oud vrouwtje geweest" gevalletje...

soms kom je ze nog tegen, ben benieuwdt... :D

vriend van mij heeft ook zo'n A corsa, van een oud vrouwtje... inclusief invaliedenkaart van 2008 :)

Of ie van een oud vrouwtje is geweest weet ik niet, maar er zit nog wel de parkeerkaarten van 1993 t/m 2002 erbij van de garage onder het appartementencomplex en de ondehourshistorie :)

Volgens mij wel netjes.. een 1.2 met 5 bak (achteraf ingebouwd), alleen de spiegeltjes spuiten en evt. de bumpers. :)

Ik hoop het ook :) Zondag ga ik er weer wat aan verprutsen :)

Ik heb verstelbare Koni's gekocht voor achter, maar ben er nog niet helemaal uit hoe ze te verstellen zijn.

met wat geluk, en tijd van het weekend brandstofpomp aansluiten, en hopen dat mijn beugel past.. :)

Dan alles checken, checken en checken en dan waarschijnlijk volgende week starten :)

Nieuwe foto's van de D in volle gang... hopenlijk deze week de laatste onderdelen bij elkaar zoeken... en dan volgende week starten. :)

Nieuwe schermen erop gezet om te kijken of het allemaal nog aansluit, helaas zijn he timitatie schermen, dus past niet 100%. Maar is wel pas te maken.

Verlaging is compleet, moet alleen toch andere achterdempers, deze zijn te lang.

Foto-3L8V8ELL.jpg

Foto-83AQSH7B.jpg

Foto-WWC4MEXO.jpg

Laten we het hopen...

ben benieuwd hoe het blokje loopt straks :D

Binnenkort de Verbrede GT's spuiten...

wit of antractie/zwart...

WITTE RAND IS NIET MOOI, DAT OOGT TE MODERN.

oRIGINEEL IS ZILVERE RAND MET ANTRACITE AHRT..

Maar helemaal wit staat ook erg vet...

Twijfelssssss

Het is een stalen velg Fer, dat polijst niet zo lekker als aluminium.

Ik denk dat ik voor origineel ga, of voor wit.. Ik zal vanavond eens fotoshoppe

:) Ik soms niet :).... komt goed, gisteren de hele kabelboom ingetaped.

Van de week nog wat kleine dingetjes, en dan issie motorisch af. :)

Ik vind het mooier en mooier worden...strak, laag...en nu nog in de lak!(y)

Updatteeeeeeeeeee

Foto-JVSEEBUU.jpg

Kabelboom helemaal ingetaped, verloopjes geplaatst, luchtfilter aangesloten (op foto dus nog niet)

Foto-6QOFVP37.jpg

De digitale teller werkt, ik krijg alleen die &^%%^***&@## knippers nie aan de praat :(

Foto-6OM46RHY.jpg

Het draadjes drama dat er aan voor af ging..

Foto-A3ZA6CXY.jpg

Fffkes passen :)

Foto-UUKZGPY3.jpg

Jammie jammie

Foto-64SZDMCP.jpg

Nog best netjes :):):)

Antraciet met metalen rand idd! (of zelfs zwarte rand) zal erg vet staan.

Ik hou nie zo van de tjoening ^^ maar hij wordt echt heel vet!

SuperGeil! :eek:

dit gaat vet worden Jimmy!

die velgen zijn echt breed, welke bandenmaat ga je erop leggen? (smalle getrokken of gewoon echt breed rubber?)

Bandenmaat wordt 195/45R14, dus getrokken, maar niet extreem hoor. Deze maat is gezegd tot 7 J, maar ik ken er ook die ze om een 9J hebben liggen, en dat vind ik dus ook erg gevaarlijk, met een 8J is er zeer goed mee te rijden. :)

Hee, een D! Heb ik vroeger ook gehad, goede herinneringen aan. Een zwarte vijfdeurs 1.6SR, Duitse import. Heerlijke Recaro-kuipjes, origineel Webastodak en een geweldig onderstel, ding ging als een kart door de bochten. Zucht...

Later nog twee Corsaatjes gehad (letterlijk, allebei gekregen) maar die waren het toch niet.

Leuk project, zal 'm eens in de gaten houden.

Ik heb zelf altijd een zwak gehad voor de corsa A, en ook hier met een 2 liter mee gereden.. maar de Kadett D heeft ook altijd iets "los gemaakt" en aangezien het wegenbelasting vrij is, en voor de hobby, er maar bijgekocht.

helaas zit er al meer geld in dan gepland, en hij moet nog gespoten worden. Maargoed, we hebben de tijd. :)

Vanavond eens kijken hoe het zit, ik ga er een stoel in monteren, voor te checken.. :p

pfff Marc, alsjeblieft dat zijn dingen waar ik me nog niet mee bezig wil houden.. of jij meot met 3 man komen helpen met schuren...

Van de week ga ik aan de binnenkant beginnen, als die klaar is wil ik die al in kleur zetten.. Moet het wel helemaal strak zijn en dan zijn we weer 3 weken verder.

Planning is nu.. gespoten eind september, rijdend eind oktober.. mits de tegenslagen meevallen.

Mijn vader heeft vroeger ook een Kadett D gehad! Een witte met zwarte onderkant, sportvelgjes, schuifdak en vier koplampen! Super gaaf ding!

Nol Schreef:
-------------------------------------------------------
> :eek: CHRIST!!!
> Het gaat niet goed met je man, waar ben jij mee
> bezig??? :)

reincarnatie van Nol?

Hoe is het met mw Brokx?

Terug
Bovenaan