Mini Clubman, Renault Scenic EV, VW Kever '64

hoe ga je dat ding er naar toe brengen dan? :confused:

zoiets?

kadett.jpg

:)

Joost jij werkt bij bleeker jij zou toch weet moeten hebben van de auto ambulance ;)

Idd. op de ambulance. Alles van de 1.3 zit er nog op.. alles van de 2 liter ligt in de nieuwe garage.

Woensdag wordt ie gebracht, en donderdag ga ik de garage inrichten. :)

Hey,

Heb ook kadettje D en zoek motor + ophanging GSI 2.0 16V
Wie kan me helpen?
Hoe krijg ik hier foto ingevoegd?

motor en ophanging.. kun je gewoon zo kopen, of je koopt een complete GSi en hangt alles over.

op www.opel-forum.nl en www.kadett-forum.de kun je heel veel informatie vinden.

Kleine update over de D. Alles is over, en ik zal zondag gaan beginnen met het schoonmaken van het blok.. het is overigens geen C20NE, maar een 20NE. Dus origineel zonder Katje geleverd.

Ik heb zojuist nieuwe bougies en filters en pakkingen ed gehaald via mijn vorige werk. :)

Kleine update,

de schokbrekers die ik had zijn ingekorte Corsa A dempers, en deze zijn dus te kort.. dus nu op zoek naar normale Corsa A dempers.. :) Dan de veerpootbrug in de achteras monteren, retourleiding aansluiten.. en dan kan het 1.3 blok eruit. en de 2 liter erin :)

Ik neem aan dat jij ook geen kat gaat monteren? ;)

Ben nog steeds bijzonder benieuwd naar het eindresultaat, keep us posted!

blokje is een 20NE.. en geen C20NE dus origineel zonder kat geleverd, dus die komt er ook idd. niet onder :D

12 april gaat de 1.3 eruit als het doorgaat, moet namelijk een takel en aanhangwagen regelen, maar dat moet wel lukken.

uitlaat wordt van de Kadett E GSi, beetje creatief laten lassen.

schokdempers van een Corsa A / B zoeken, dus als iemand iets heeft liggen :p

Zo dacht ik er dus ook over. :)

Of hij deze zomer klaar gaat zijn, wordt erg, erg krap ivm. erg vele prive dingen te doen, en dingen afmaken in ons huis :) Maar we gaan ons best doen.!

Je doet je best maar om dat ding gewoon klaar te hebben voor de zomer Jim.

Zo lang hebben we geen geduld meer, je werkt maar gewoon een beetje door.

Laat dan maar zitten.. Maatje van me komt de 12e april helpen met de 1.3 uitbouwen en de 2 liter inbouwen. dan kan ik de remmen/veerpoten/benzinetank/koppeling en de draadboom in de avonduurtjes uitpluizen :)

hmm..

Hoe heet je ? Donny ?
Zou wel toepasselijk zijn.

Ik was in eerste instantie opzoek naar een Corsa B GSi, maar ik kwam alleen maar versjonniede en schadebakken tegen.. Daar had ik geen zin in, en ik ben verder gaan zoeken en kijken...

Versjonniede bak wilde je niet maar je wilde wel zo'n 1 met afgrijselijke donny velgen. :rolleyes:
Goeie logica.

Foto=MWOWL4T7

hahahahaha OMG wat is dit erg !

updateeeeeeee.

2 liter blok hangt erin :D van de week nieuwe (en passende) koelwater en benzine slangen bestellen, een extra radiateur steun, ene benzinepompsteun, en dan kunnen we de rest inbouwen.

:) Daarna de kabelboom aansluiten, en hopen dat het allemaal gaat werken :)

ps. ook nog 2 hele mooi donkergrijze skai leder stoelen gekocht, origineel kadett d zonder hoofdsteunen :D

En dan hier wat fotojes van de 2 liter, stoelen en de lak. :)

Het motorblok.. hangt netjes, alleen de kabelboom nog aansluiten en wat slangen vervangen.. (nou ja even...)

Foto-PSIVNYK7.jpg

Foto-CMLWZ4JR.jpg

de lak.. ral 2004, Jagermeister oranje :D
Foto-F4K4KVBF.jpg

De stoel(en) skai leder donkergrijs, origineel kadett d zonder hoofdsteunen.
Foto-Y48DRYSL.jpg

Nu met het blok, de kabelboom afmaken en de koel en benzine slangen vervangen.. dit zal vrijdag gebeuren. :) en dan de benzinepomp, veerpoten, remmerij en dashboard aansluiten.. Dus nog heeel wat werk.

Ek.. I don't give a sh*t about soccer.!

Joost, hebben jullie niet nog wat van die koelslangen bij de Opel liggen waar niets meer mee gedaan wordt.. of wat luchtfilterslangen.. (die dikke zwarte geribelde) deze moeten allemaal op maat gemaakt worden...

ziet er netjes uit Jimmy!

Heb je al een idee waar je het luchtfilterhuis gaat plaatsen? Of wordt het een openluchtfilter?

sowieso een K&N.. want een filterhuis past enkel van de GTE en zie die maar eens te vinden, maar een K&N heb ik hier gewoon liggen incl. luchtmassameter etc. Alleen die luchtfilterslang moet ik nog vervangen/fabriceren.

waarmee moet ik creatief wezen..? zo een slang, jawel hoor, maar deze zijn best stug en moet ik er wel een paar hebben... mocht ik er 1 verpesten, en helaas zijn deze niet zo goedkoop dat ik er 3 op voorraad heb liggen.

Updateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

2 weken geleden druk bezig geweest met het oude voorfront eruitslijpen, en de nieuwe erin lassen. Aangezien ik geen lasser ben, vind ik het er heel acceptabel uitzien, en het zit goed vast, wat natuurlijk belangrijkste is.
Verder vorige week emt de veerpoten bezig geweest, en een nieuw verlagingssetje van -80mm geplaatst. in combinatie met de Kadett E GSI veerpoten resulteerd dit in een verlaging van 100mm :)

De foto's met tekst en uitleg.

Foto-SDBCXVSW.jpg

De veerpoot van de kadett E GSI, met de nieuwe veren en dempers :)

Foto-OCH3RR8C.jpg

! minuut de assteunen eronder uit, dus hij moet nog wat inzakken, maar hij ligt laag.. :D. "Nadeel" is dat er geen bumper opzit, waardoor je hem dus optisch nog lager kunt leggen, maar dat deert niet.

Foto-MXVKKN6O.jpg

De krik past er alleen nog maar onder, als ik de auto "op en neer wiebel" en hem er dan snel onder schuif :)

Foto-4DCODLYD.jpg

en nog een shot, van de voorkant.

Van de week de achterkant in orde zetten, met de verstelbare Koni's :)
Ik heb ook mijn olie ed. binneng ehad vorige week, dan kan die erin, d ebenzinepomp aansluiten en dan kunnen we hem (proberen) te starten

Goed bezig :D En 100mm verlaging is erg lekker :D Die kant moet de mijne straks ook op :p

Misschien een tipje: zet je auto op plankjes neer, dan kan je de auto lager schroeven en toch nog de krik eronder krijgen ;)

Terug
Bovenaan