Mini Clubman, Renault Scenic EV, VW Kever '64

Opeling

Halloooooooooooo Here are the pictures.. :)

Foto-ZTDGXPZE.jpg

Laag, lager, laaaaaagst.. -80mm verlaging

Foto-KK7FTNUL.jpg

Aantal plekjes onder de achterklep bijgewerkt en kaal geschuurd.

Foto-7LMORJYT.jpg

Hemel eruit, alle schuimrubber weg.. dan houdt je over een leeg plafond met lijm :)

Foto-PLOIII4D.jpg

Ook verstopte roest wordt verwijderd en het metaal behandeld :)

Foto-LTLIK6KE.jpg

Sfeer foto

Volgende ding om te doen, deuren eruit halen, en die strak maken en de binnenmaten opnemen voor het interieur.

En dit is de Corsa van mijn vriendin :)

Foto-BXYJVAD7.jpg

Eindelijk de nieuwe foto's! :p

Verlaging valt mij overigens mee! Wordt een gaaf ding, Jimmy! Ik ben benieuwd naar de kleur!

We zijn weer een stapje verder.. KLein stapje, want ben ziek geweest en in de avond uren kun je niets meer doen.

Achter de linkerwielkast is er een nieuw stukje ingelast, het gat voor de ruitenwisser achter is ook dichtgelast. (Eerst wilde ik deze behouden, maar.. wat heb je eraan..) Binnen kant, is al grotendeels geschuurd en klaar om in de kleur te zetten. Ben nu de laatste "kleine" plekjes aan de buitenkant aan het bijwerken.

De binnenkant, moet ik een nieuwe hemel maken.. Of er 1 kopen in het zwart leer, maar zie die maar eens te vinden. in Dld. is een bedrijf dat ze op maat maakt, zal in Essen eens kijken bij die stand.

Weer lekker bezig geweest dus. Strakke achterklep is altijd mooi. Ik heb ook geen achterruitenwisser meer, en ik mis hem niet :D Enig idee wanneer ie klaar is?

De binnenkant, moet ik een nieuwe hemel maken.. Of er 1 kopen in het zwart leer, maar zie die maar eens te vinden. in Dld. is een bedrijf dat ze op maat maakt, zal in Essen eens kijken bij die stand.

gewoon laten maken, áls je al zo'n dakje vind is het toch niet mooi meer...

Denk dat je in Essen wel een goede aanbieding kunt vinden of wat.

Ik wil er ook wel graag heen dit jaar, maar dan zie ik weer veel te mooie dingen, terwijl ik daar het geld nu niet voor wil uitgeven... en dan waarschijnlijk toch doe :p

Ik ga een huis kopen, dus kan ook niet teveel kopen. Maar ik heb er apart voor gespaard, alleen zo moeilijk om je dan aan dat bedrag te houden he..

@ Ben, Geen flauw idee wanneer tie klaar zal zijn, ligt aan het weer, en of ik op korte termijn een huis koop, of pas over een paar maanden/half jaar.

PS Autoteile maakt hemls in zwart skai leer.. dat is wel het mooiste. Op Essen zullen ze deze wel aanbieden voor een leuke prijs... (hoop ik)

Zelf maken kan ook altijd nog hoor, ben best handig :)

.. kleine update..

Ik (en mijn vriendin) hebben inmiddels een huis gekocht, waarvan wij op 29 :) februari de sleutel mogen ontvangen, tot die tijd zal er niet veel aan de Dett gedaan worden, hooguit wat kleine dingen die met het interieur te maken hebben. per 1 februari ga ik alles beetje bij beetje naar mijn garage bij mijn nieuwe huis brengen, dan kan ik daar in het voorjaar lekekr verder :)

Leuk joh :D

Ik gok dat het hele project zeker tot het voorjaar op een zeer laag pitje staat. Ik had/heb hetzelfde namelijk ;)

Van harte!

Hemelloos kan ook mooi zijn, maar slijp dan wel alle overbodige randjes weg! En maak een polyester bak voor om je open dakje heen! :)

Ik ga niet teveel wegslijpen hoor, stel dat de plannen veranderen, of de volgende eigenaar wilt er wel een hemel in.

Kleine update,

Gisteren de hele dag bezig geweest met alle onderdelen te ordenen en verpakken voor de verhuizing, ik krijg namelijk al over 4 weken de sleutel van mijn nieuwe garage.. Alle aanbouwdelen die ik pas nodig ga hebben na het spuiten, netjes in dozen gedaan. Alles wat we nodig hebben tijdens of voor het spuiten, in grote kratten gedaan, deze kunnen allen zo in de dett worden gezet en dan op de oprijdwagen naar de nieuwe garage :).

Verder ben ik helaas nog steeds op zoek naar een setje veerpoten van een Kadett E 1.3.. helaas in de buurt niet echt te vinden, of je krijgt van die hele verroestte dure dingen van de sloop.

Voor achter heb ik andere schokbrekers, ik vond ze niet echt lekker deronder zitten. Dus heb ik nu Schokbrekers van een Corsa A. Deze zijn ideaal bij een -80mm verlaging :D.

Netjes hoor (y)

Wel alles goed labelen he, anders weet je straks niet meer waar het hoort ;)

Maareuh, geen foto's bij de update? Valt me dan weer tegen ;)

Haaaaaaaaai,

Nog 1 week en dan krijg ik de sleutel.. (afstandsbediening :)) Van mijn nieuwe garage,

en dan wordt allen lekker overgeladen. Inmiddels is het complete interieur verkocht en zijn de Astra GSi waaiervelgen ook verwisseld van eigenaar.

Maar Ik heb er weer wel iets moois voor terug gekocht :)

Een complete C20NE.. :) 2 liter met 115 pk.
- Blok met 163 op de teller
- F16 bak Close ratio
- kabelboom incl computer
- luchtmassameter met K&N
- complete uitlaat en demper
- radiateur en fan
- oliekoeler en leidingen

Gaan we 9 februari ophalen. :)

Nu nog GSi veerpoten, aandrijfassen en hoofdremcilinder en het kan erin :)

Ojaa ook nog een Digitaal dashboard met pulsgever, checkcontrol en aansluitkabels gekocht :)

Heey! lees het nu pas! wat een betere update! Dan komt dat oude gebakje straks wel lekker van zijn plek! (y)

Ram je er dan ook een digitaal dash in? :cool:

Maar da's wel een oerdegelijk blok. Kun je leuk mee spelen :D

Ik ben benieuwd wat het allemaal wordt Sjimmie.... ;)

Komt ook een digitaal dash in ja :) en maybe de checkcontrol, die heb ik ook liggen.

Ik hoop dat het vet wordt :)

Hij gaat zeker lekker van zijn plek komen.

blank met een vetlaag? :p

check control moet er dan ook zeker in.

Heb je een digidash van een kadett of vectra 2000 ?

Ik heb er 2 van de Kadett GSi, die van een Vectra zijn niet te betalen man.!

Hij wordt.............. :) Jammer, dat zien jullie vanzelf, ik gooi het over een compleet andere boeg. :)

Julie lijken wel een stelletje oude mutsen...

Hij wordt Oranje.. Ral 2004 of Ral 2003

Dit is mijn voorbeeld :D

karsten5.jpg

Alleen dan met verbreed staal en het slot in de kofferbak er nog in.

Terug
Bovenaan