En daar zijn ze dan.. de eerste pics van de verbouwing
Dorpel gelast bij een maatje van me, en ben hem hier aan het afplamuren met aluminiumplamuur en afwerken met metaalplamuur.
Na een oorlog van schuren/plamuren/schuren/plamuren, staat het eindelijk strak en netjes in de primer.
Type aanduiding en handvat weggehaald, de gaatjes dichtgelast en op dezelfde wijze afgewerkt, hier nog in de zwarte lak omdat je dan kuiltjes en bultjes beter ziet
De voorkant, koplampen, knippers en de grille eruit..
De voorkant, de schermen er nu ook af, en het nieuwe voorfront wat er voor staat. Het oude deel wordt eruit geslepen en een nieuw ORIGINEEL GM deel wordt er in gelast, evenals de voorschermen die al een maandje of 2 op mijn kamer staan. De voorruit en zijruiten moeten er nog uit.
De kofferklep eraf en leeg vanbinnen, Het dashboard en de voor vloerbedekking blijft erin, want daar hoeft niet gespoten te worden.
NIEUWE velgkapjes, niet meer te krijgen zeggen ze dan bij de OPEL..

DTM tankdop, zwarte knippers en zwarte achterlichten.. en ernaast een setje kadett GSi draagarmbevestigingen en 2 voor en achter stabilisatorstangen aangepast van kadett GSi naar Kadett D
En mijn van 5,5J naar 8J

Verbreede stalen velgen

gestraald en wordne nog met aluminiumplamuur afgewerkt, dan in de zinkspray de filler en dan in kleur
Nou Als dit geen update is weet ik het ook niet meer
De Auto moet nu geheel geschuurd worden, dus als er nog vrijwilligers zijn..