Hoi allemaal! Nou het is weer even een tijdje geleden dat ik eens weer een berichtje hierop stuurde, reden voor dat is dat ik eerlijk gezegd niet zo heel veel interessants had om te delen... Maar ik heb inmiddels weer wat interessants, en ook goed nieuws! Jaajaa!!
Nou, eergisteren ben ik dus op EMWalhalla geweest, ja helaas zonder Laurel maar ja die is nog niet helemaal klaar... De kabels worden op dit moment gemaakt en ik hoop dat de 'ie woensdag of donderdag klaar is. Net voor het evenement in Klazienaveen waar ik wel heen ga met de Laurel, dus dat duurt niet zo lang meer!
Ik heb op EMWalhalla zelf een heleboel interessante auto's gezien, wel jammer dat ik de Polonez van
@Pjotr niet had kunnen zien, die was onderweg stuk gegaan heb ik begrepen nadat hij mij een Whatsapp berichtje stuurde... Tja dat is jammer...
Wel een hoop andere interessante auto's gezien! Ook wat foto's gemaakt maar niet zoveel, ik voelde mij wel een beetje alleen daar moet ik heel eerlijk zeggen. Dat vond ik wel jammer... Ondanks dat toch nog wel een redelijke dag gehad met wel wat teleurstelling.
Beste van het event vond ik nog dat ik nog een Nissan Laurel C32 op het evenement gezien heb!!! Jaaaaa, en wat een mooie zeg!! Paars blauwe. Precies dezelfde uitvoering als die van mij. Een 2.4L i6 SGL Automatic. Ik heb de eigenaar gesproken en een goed gesprek gehad, foto's volgen:
Toch een fantastisch exemplaar! Ik had niet verwacht eentje te zien op het evenement maar dus toch wel! Mooi toch!
Mijn Laurel staat op het moment met de kont in de lucht:
Hij moet nog weer schoongemaakt voor het evenement zie ik al wel weer, nou ja dat komt ook wel weer goed! Ik heb ook nog eindelijk eens de tijd genomen om een mooie foto van het motorblok te kunnen maken:
Nou goed, de rest van de foto's van EMWalhalla zal ik wel op Instagram zetten over de aankomende dagen of weken. (Ik weet niet of ik het per auto doe of gewoon een compilatie post...)
Bedankt voor het lezen!