MicraMops
Kilometervreter
Huh? Wat raar ik dacht toch echt dat ik er goede marktplaats link had gekopieerd. Ik doe het via de telefoon...
Ja het is inderdaad die.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Huh? Wat raar ik dacht toch echt dat ik er goede marktplaats link had gekopieerd. Ik doe het via de telefoon...
Zonde eigenlijk he, maar ja dat gebeurt vaak met oudere Japanse auto's... Wel mooi dat de motor nog een tweede leven heeft gekregen.Mijn neefje had tot 2 jaar geleden een Primera GT. Fijne auto maar ook daar die roest. Uiteindelijk maar gesloopt, ik heb de motor gekregen en gereviseerd voor in mijn crossauto.
Ja precies, die heeft zijn beste tijd wel gehad. Lak is nog wel mooi moet ik zeggen, maar ja. Niets voor mij als het zo erg is. En + het is een automaat. Niet heel erg, maar ik heb liever een handgeschakeld exemplaar.Deze Primera kost duizend euro. Maar de carrosserie herstellen kost snel een 3 vond can dat bedrag. En dan heb je denk ik nog geluk. Rechtsachter lijkt de dorpel flink rot.
Je zegt zelf al dat het een sneu exemplaar is, hoef je dus niet te waarschuwen om het niet te doen!
Super gave vondst! Maar inderdaad, dat is echt een project. En dan ook nog €4500 vragen voor iets met zoveel roest en 216 duizend km's op de teller. Ik snap de auto is zeldzaam maar poeh... Best veel geld... Als ik het geld, de tijd en de kennis ervoor had dan had ik hem wellicht gekocht. De moeite wel waard om die weer op de weg te krijgen vind ik.
€ 4.500 is echt te veel voor zo'n rot hok, het is een wonder dat dat ding niet op de oprit uit elkaar valt.
Ik denk dat ik toch wel iets dat ietjes groter is dan een Starlet, zijn wel super betrouwbare auto's dat wel. Tja... Ik weet het allemaal nog niet, eerst maar de Micra zien te verkopen. Daarna eens kijken naar de opties.Ik zag op de vorige pagina dat eventueel aan het kijken was naar een Starlet. Kan ze van harte aanbevelen, aan een P8 of P9 hoef je bijna niets te doen, blijven gewoon rijden.
Ik probeerde het zo authentiek mogelijk te maken! Ik ben wel blij met het resultaat.Leuk die stills van de Micra, dat lijkt (zeker door de datum) ook echt oude opnames zo zeg!
Loopt het een beetje wat, qua interesse voor je Micra?
Zou eventueel kunnen... Wel mooi dat 'ie airconditioning heeft.Is een KIA Picanto tijdelijk voor je tot je weer een leuke Nissan gevonden hebt? Niet heel duur maar volgens mij kan er met KIA niet veel misgaan…
![]()
≥ Kia Picanto 1.0 2006 Blauw/ airco — Kia — Marktplaats
Kia picanto 1.0 benzine.Bouwjaar 2006.Kmstand 204xxx.Apk 11-2025.Transmissie handgeschakeld.Deze kia picanto is voorzien van elektrische ramen,link.marktplaats.nl
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de weg zodanig beschadigd genoeg is om daar een aanspraak over te maken...Als de weg echt heel slecht is kan je de wegbeheerder aansprakelijk proberen te stellen voor de schade. Maar dan moet de weg wel echt heel slecht zijn. Denk aan gaten erin enzo.
Wel zuur dit maar bij een Micra relatief makkelijk op te lossen gelukkig.
Ja dat is het eigenlijk wel een beetje, maar verder wel netjes gelast. Het ziet er niet slecht uit ofzo. Het was mooier geweest om het natuurlijk gewoon origineel en goed te doen, maar ja. Op deze manier blijft het ook vast zitten en kan ik er ook gewoon mee rond rijden.Klinkt als het betere beunwerk.
Maar goed, wat heb je er nog voor over.
Hmm... Tja, misschien heb je wel gelijk. Maar ik hoef er ook niet perse de hoofdprijs voor hoor. Ik mag de auto niet verkopen met verlies van mijn moeder, dat wordt nog lastig.Uiteraard wil ik de pret niet bederven, maar vraag me eigenlijk af of de prijs niet te hoog is icm de staat van de auto. Heel eerlijk denk ik dat je blij mag zijn als je 1500 krijgt.
Dat heb ik met een aantal van mijn modelauto’s. Ik heb ook zo’n moeder.Hmm... Tja, misschien heb je wel gelijk. Maar ik hoef er ook niet perse de hoofdprijs voor hoor. Ik mag de auto niet verkopen met verlies van mijn moeder, dat wordt nog lastig.
Zo'n 207D hebben mijn moeder en haar ex-man (niet mijn vader) ook nog gehad van 1997-1999, de enigste overlevende wagen die mijn moeder gehad heeft van alle auto's uit het verleden. Ik ben niet echt heel erg van de Mercedes moet ik eerlijk zijn, maar zo'n 207D camper vind ik wel grappig. Het was een James Cook editie uit 1979, kenteken: VT-GG-57.Mijn Mercedes 207 d buscamper, ook 10 jaar gehad en aanzienlijk meer voor gekregen dan betaald. Nou ja, ik heb er ook 'aanzienlijk' wat laswerk aan gedaan.
In het verleden werd het nog wel gedaan en hebben enkele medeforummers ook platen laten maken, maar volgens mij wordt het niet meer gedaan of mag het zelfs niet meer.Nu ik het er toch over heb, zijn er nog adressen waar Pre-GAIK platen worden gemaakt voor auto shows en dergelijke. Ik heb er geen voor mijn Laurel en zou er toch graag nog wel een setje voor willen hebben. Anders moet ik ze zelf maar gaan maken.
![]()
≥ Nissan Primera 1.6 HB U9 1992 Rood — Nissan — Marktplaats
Een hele mooie Nissan Primera, deze auto’s zie je zelden rijden. Altijd leuke reacties op gehad!Rijdt als een zonnetje, met een lage kilometerstand vanlink.marktplaats.nl
MicraMops was precies een maand geleden voor het laatst online zie ik, maar hij zoekt er eentje.Ik denk dat er voor dat geld wel mooiere, luxere en snellere P10 Primera's te koop zijn. Ik heb er hier eventueel nog 1 staan, mocht er zich ooit eens échte liefhebber voor melden wil ik wel nadenken over een verkoop.
Oh wow! Die lijkt bijna precies op die van mijn moeder!Ik denk dat er voor dat geld wel mooiere, luxere en snellere P10 Primera's te koop zijn. Ik heb er hier eventueel nog 1 staan, mocht er zich ooit eens échte liefhebber voor melden wil ik wel nadenken over een verkoop.
![]()
Dat klinkt inderdaad best wel als een mooi exemplaar, maar ik had het kenteken al even opgezocht, de wegenbelasting en verzekerings kosten zijn voor mij op de 2.0L toch net wat te hoog...Ah, dan ben ik net te laat met aanbieden denk ik... Het is iig een 1993 2.0 invitation met handbak, electrische ramen, CV, electrische antenne, net nieuwe APK, origineel Nissan schuifdak af fabriek etc. Heb de auto al 10 jaar maar wordt tegenwoordig amper nog gebruikt en dat vind ik zonde...
Leuk dat je bod akkoord is op de Primera, maar wel jammer van de Laurel. Als ik kon en de mogelijkheid had zou ik ‘m wel willen. Mijn opa, helaas al niet meer onder ons, had er zo eentje. Is de Micra ook al weg?Dag heren! Leuk dat jullie die advertentie hebben gestuurd! Ik ben toevallig gisteren gaan kijken naar die Primera! En ik heb ook al een bod gedaan, de beste jonge heeft erop akkoord gegaan. Maar de Laurel moet wel weg, en die heb ik op Marktplaats gezet, dus mocht er iemand zijn hier die interesse heeft in een bijzonder project. Laat het me zekers weten, hij staat namelijk wel in de weg...
Ik had hem liever ook gehouden, maar ja... Ik ben nog jong en ik heb nog niet die connecties helaas. Ik doe hem liever weg aan iemand die wel de tijd en de liefde ervoor kan geven wat ik nu niet kan.Leuk dat je bod akkoord is op de Primera, maar wel jammer van de Laurel. Als ik kon en de mogelijkheid had zou ik ‘m wel willen. Mijn opa, helaas al niet meer onder ons, had er zo eentje. Is de Micra ook al weg?
Dát zeker. Hij hield van mooie en goede spullen. Dat heb ik wel een beetje van hem.Jouw opa had wel smaak, haha.
Naar een liefhebber gelukkig, wordt niet geexporteerd.Wat gaaf! Gaat de Laurel naar een liefhebber of export?![]()