MicraMops
Kilometervreter
Dat is wel een bijzonder verhaal... (Extreem laat maar ja ik vind toch dat het moet.) Gecondoleerd met het verlies. Zulke kleine (iets wat oudere) auto's van oudere mensen hebben toch altijd wel wat, ik weet niet wat het is. Het is iets bijzonders, misschien begrijp je wel wat ik bedoel.Hoe het precies heet weet ik ook niet, maar zou goed kunnen. De 107 rijdt bij ons ook niet veel, maar die kregen we vanuit een erfenis. Letterlijk van een oud vrouwtje geweest waar we altijd veel voor gedaan hebben, want ze had bijna geen familie meer. Autootje komt jaarlijks nog steeds blanco door de APK. En dat is nog maar een deel van het verhaal wat ik hier verder in het openbaar niet kan delen, wel privé als je wilt, maar de emotionele waarde is hoog in ieder geval. Kan er eigenlijk geen afstand van doen maar het moment dat het echt moet is toch wel dichtbij.
Dat ligt aan jou, hoeft niet. Mag wel, ik wil wel zeggen dat ik een best wel slecht ben met reageren op sommige iets wat sombere verhalen en situaties... Ik weet dan niet zo goed hoe ik erop moet reageren...
Zolang de auto nog goed door de apk heen komt hoef je hem toch niet weg te doen lijkt mij, tenzij het echt onveilig wordt voor jezelf. Maar ja, emotionele waarde, dat is nogal een dingetje... Ik snap volledig wat je bedoelt. Heb ik ook met de Volvo hoor! Goh ik zou er niet aan willen denken als die naar de sloop gaat.