Jay DoubleYou
Petrolhead
Hier is het intussen ook alweer grotendeels weg, terwijl er best wel een pak lag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Jay! de doppies zijn ook leuk inderdaad! Maar helaas werden voor de maat van de velgen geen (goede) all-season banden meer gemaakt, en voor de 14inch velgen nog wel. Dat ws de grootste reden eigenlijk, ik heb de wieldoppen nog wel steeds. Morgen komt er als het goed is iemand de velgen + banden ophalen. Ze gaan gebruikt worden op iemands trailer. Ook wel bijzonder!Leuk om weer wat van je te lezen! Mooie velgen, al vind ik die doppies toch ook wel wat hebben icm zoals de auto is.
Ja, over de toerenteller gesproken. Wellicht kan ik er eentje overnemen, ik moet alleen nog wel kijken of die een elektrische of een mechanische aandrijving heeft. Dat verschilt nog per phase 1 en 2. En wat betreft het dashboard, helemaal met je eens. Die tablets zijn allemaal troep.Nu nog een toerenteller! Vind dit nog steeds een mooi dashboard. Beter dan al die grote tablets waar we het tegenwoordig mee moeten doen.
Mooie upgrade. Het nieuwe stuur is mooi maar het LX stuur is ook niet verkeerd. Maar een dikke plus voor jezelf is dat het beter in de hand ligt.
Ben ik zelf nooit opgevallen! Maar het zou heel goed kunnen. Het waren tenslotte 12 inch velgen.Ik kwam er op gegeven moment achter dat zowat alle aanhangertjes uit die periode Micra velgen hebben. Heel apart.
Ik ben ik de war met een iets nieuwer model, de K11Ben ik zelf nooit opgevallen! Maar het zou heel goed kunnen. Het waren tenslotte 12 inch velgen.![]()
Ik zit eraan te denken om een SR20 swap te doen, die zijn veel beter in kwaliteit en heb ik ook meer vermogen.Blokje van een schade/sloopauto er in hangen?
Ja, doen!Ik zit eraan te denken om een SR20 swap te doen, die zijn veel beter in kwaliteit en heb ik ook meer vermogen.
Zou dan ook een nieuwe bak onder komen hoor, gewoon een volledige swap. Ik heb een andere P10 met een SR20 te leen. Deze is cosmetisch niet zo inorde maar de motor werkt nog perfect, de bak is wel kapot, (bekende P10 kwaal, 5de versnelling vliegt eruit af en toe.) dus er zou dan een P11 pre-facelift bak onder komen, deze is plug en play op de P10 SR20.Weet niet of dat zo past, ook qua koppel, op de bak/koppeling/aandrijfassen....
Als je hem dan laat zoals ie nu is wordt het echt een sleeper!Ik zit eraan te denken om een SR20 swap te doen, die zijn veel beter in kwaliteit en heb ik ook meer vermogen.
Dat was wel het plan, ik zou dan er nog wel voor-mistlampen erop willen zetten maar behalve dat veranderd het uiterlijk dan niet zoveel.Als je hem dan laat zoals ie nu is wordt het echt een sleeper!![]()
Staat bij de garage voor de apk die morgen is.En de Micra? Of is die geschorst momenteel?
Waarschijnlijk wel voor even, mocht ik ergens verder weg moeten gaan kan ik de V70 nog lenen.Top! Is dat je voorlopige vervoer dan ook?
Ik heb hem opgegeven voor klokje rond klassiek al een tijdje geleden, tot nu toe nog niet van weer gehoord. Er zitten te weinig kilometers op om op te geven voor klokje rond (114.48x)Is het misschien leuk om de Primera op te geven voor Klokje Rond? Is vast ook een auto die Joep en Tim niet dagelijks meer zien. Dan weet je in ieder geval hoe de auto eraan toe is.
Meestal hebben ze veel aanmeldingen en het kan inderdaad een tijd duren voor je iets hoort. Ik zal het volgende week navragen op de redactie (de betreffende redacteur is nét weg en face to face werkt het vaak beter). Voor Klokje Rond Klassiek is de kilometerstand wat minder van belang (wel mooi meegenomen), maar telt 'het verhaal achter' de auto net zo veel zo niet - meer!Ik heb hem opgegeven voor klokje rond klassiek al een tijdje geleden, tot nu toe nog niet van weer gehoord.
Dat had ik al een beetje verwacht, super leuk dat je de tijd even wilt nemen om het na te vragen! Ben benieuwd. Ik had hem op 3 Januari dit jaar opgegeven mocht dat helpen, ik weet wel het een en het ander van de historie van de auto dus dat leek mij wel leuk om te vertellen. Ik hoor 't wel, mochten ze hem niet interessant genoeg vinden geeft niet!Meestal hebben ze veel aanmeldingen en het kan inderdaad een tijd duren voor je iets hoort. Ik zal het volgende week navragen op de redactie (de betreffende redacteur is nét weg en face to face werkt het vaak beter). Voor Klokje Rond Klassiek is de kilometerstand wat minder van belang (wel mooi meegenomen), maar telt 'het verhaal achter' de auto net zo veel zo niet - meer!
Ik kijk al naar de aflevering van jouw Primera uit!Dat had ik al een beetje verwacht, super leuk dat je de tijd even wilt nemen om het na te vragen! Ben benieuwd. Ik had hem op 3 Januari dit jaar opgegeven mocht dat helpen, ik weet wel het een en het ander van de historie van de auto dus dat leek mij wel leuk om te vertellen. Ik hoor 't wel, mochten ze hem niet interessant genoeg vinden geeft niet!![]()
Ik heb de rollenbank aflevering met jou Corolla AE86 gekeken toen 'ie uitkwam, erg leuk!Ik kijk al naar de aflevering van jouw Primera uit!(ik neem alvast een voorschot op de winst!)
Daar moet ik ook nog eens aankomen, maar ja... Dat is nogal lastig. Inderdaad wel heel leuk al die slogans!Zijn inderdaad wel leuke toevoegingen! Net als een originele dealersticker op de achterruit.
Kennis van mij had ooit ook een witte P10 sedan. Die bestaat niet meer, maar kon nog wel achterhalen aan de hand van de eerste twee letters van het kenteken dat het eentje was van maart 1992.Ik zag trouwens dat ik nog geen foto had geplaatst van de witte leen P10 Primera, nou hierbij:![]()
Het is een hele vroege uit Oktober 1990. Eerste jaar van de P10 Primera dus. Helaas is 'ie aan de andere kant niet zo netjes.
Helaas heb ik er geen software meer voor, anders had ik best iets willen namaken voor je. Printen moet ik dan even uitbesteden.Daar moet ik ook nog eens aankomen, maar ja... Dat is nogal lastig. Inderdaad wel heel leuk al die slogans!
Volgens mij zijn er niet mega veel witte verkocht, teminste in mijn ervaring een zeldzame kleur op de P10. Wel heel leuk! Zal vast geëxporteerd zijn naar Afrika ofzo.Kennis van mij had ooit ook een witte P10 sedan. Die bestaat niet meer, maar kon nog wel achterhalen aan de hand van de eerste twee letters van het kenteken dat het eentje was van maart 1992.
Helaas heb ik er geen software meer voor, anders had ik best iets willen namaken voor je. Printen moet ik dan even uitbesteden.
Dat had sowieso niet gehoeven.Volgens mij zijn er niet mega veel witte verkocht, teminste in mijn ervaring een zeldzame kleur op de P10. Wel heel leuk! Zal vast geëxporteerd zijn naar Afrika ofzo.
Aah, dat is oke! Heel lief aangeboden! Had je er wel wat voor gegeven hoor indien je het software nog had.![]()
Ik heb hem nog een beetje schoongemaakt, die rare verkleuring aan de bestuurders kant komt waarschijnlijk van het overspuiten van iets. Geen idee zo had ik de auto gekocht.Ik zou m voor de foto’s vooral eerst wassen en het kunststof een beetje fatsoeneren? Dan trekt ie ook misschien liefhebbers.
Er een lijkt een heel stuk van het front te missen, of hoort dat zo?
Wat een Mop!Mopshond NIET inbegrepen! Mag wel geaaid worden bij aankoop van de auto.
Dankjewel! Niet heel erg veel, hoogste aanbod wat ik nu heb gekregen is €850. Is voor mij net ietsjes te weinig. Ik vraag niet ontzettend veel (zat zelf rond de €1000 te denken.)Succes met de verkoop! Is er een beetje animo voor dit soort auto's?
Ik zou zelf trouwens niet zo snel de hond meefotograferen bij een auto-advertentie. Veel mensen willen liever geen ''hondenauto'' omdat honden meestal stinken en dergelijke auto's minder goed verzorgd worden.