Guest
iemand nog gereden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
QupiX zei:Over een kleine week is dit schatje van mij:![]()
QupiX zei:Een Suzuki SV650N om precies te zijn. Heerlijk 2-cilinder blok erin, goede lading koppel bij laag toerental, heerlijk. Wat een enorm verschil met de Bandit, in positieve zin. Denk dat ik toch wel wat meer een 2-cilinder man ben!
Freez zei:QupiX zei:Een Suzuki SV650N om precies te zijn. Heerlijk 2-cilinder blok erin, goede lading koppel bij laag toerental, heerlijk. Wat een enorm verschil met de Bandit, in positieve zin. Denk dat ik toch wel wat meer een 2-cilinder man ben!
Mijn vriendin was begin dit jaar nu net weer overgestapt van een SV650-s (ouder type) naar een vierpitter. Ik zeg was,
Want, motor-forum linkje van CRT ongelukje
De SV vonden we wel een hele leuke motor, maar de dame zocht wat pittigers. We kunnen nu opnieuw opzoek.
Freez
rke zei:Nah,
Die dame van jou is pittig genoeg voor dat machientje...
Vervelend, dit is toch een grapje van minimaal een paar maandjes uit de running.
QupiX zei:De SV staat inmiddels uit de rusten in de schuur. Zonde dat het eerste ritje meteen in de regen moest zijn! Maar wat rijdt zo'n 2-cilinder heerlijk, dat koppel is echt geweldig. Nu nog even de Bandit verkopen vanavond en ik ben weer een blij man!
Wings of freedom zei:Ze wil nog wel steeds weer op de motor stappen?
WOF![]()
TYN zei:op 12-7
Morgen m'n 1e les![]()

TYN zei:TYN zei:op 12-7
Morgen m'n 1e les![]()
Vanmiddag (in de enorme hitte) m'n AVB-examen gehaald! Langzame slalom blijf ik lastig vinden, maar voor de rest alles in één keer goed. Nu op naar het AVD![]()
rke zei:Ik gebruik al jarenlang een osco voor de GS500.
rke zei:Er is in de wet niets geregeld over een minimum leeftijd.
Ik vond die motor-mover wel interessant voor dat geld. Echter mijn GSX is 40 kg zwaarder dan dat ding aankan.TYN zei:Een tip voor als je nog wat nodig hebt, bij de Gamma (zie blz 4-5) hebben ze deze en volgende week leuke aanbiedingen van div motorspullen.
Zelf heb ik de thermo onderkleding gehaald en ik moet zeggen, voor twee tientjes is de kwaliteit perfect!
D.E.N.N.I.S. zei:Ik vond die motor-mover wel interessant voor dat geld. Echter mijn GSX is 40 kg zwaarder dan dat ding aankan.TYN zei:Een tip voor als je nog wat nodig hebt, bij de Gamma (zie blz 4-5) hebben ze deze en volgende week leuke aanbiedingen van div motorspullen.
Zelf heb ik de thermo onderkleding gehaald en ik moet zeggen, voor twee tientjes is de kwaliteit perfect!
Inclusief alle vloeistoffen (brandstof, olie e.d) komt hij ongeveer op 240 kg. Het leeggewicht is ongveer 209 kg.Corsa-20SEH zei:weegt jou gsx 240 kilo... dat weegt mijn gsxr750 niet eens... ja met mij erop, maar alleen de motor niet.
Heb je er een parijs-dakar tank op gezet?D.E.N.N.I.S. zei:Inclusief alle vloeistoffen (brandstof, olie e.d) komt hij ongeveer op 240 kg. Het leeggewicht is ongveer 209 kg.Corsa-20SEH zei:weegt jou gsx 240 kilo... dat weegt mijn gsxr750 niet eens... ja met mij erop, maar alleen de motor niet.
Welkom op het internet: Land van de verschillende feiten over een enkel onderwerp.Rayban zei:Heb je er een parijs-dakar tank op gezet?D.E.N.N.I.S. zei:Inclusief alle vloeistoffen (brandstof, olie e.d) komt hij ongeveer op 240 kg. Het leeggewicht is ongveer 209 kg.Corsa-20SEH zei:weegt jou gsx 240 kilo... dat weegt mijn gsxr750 niet eens... ja met mij erop, maar alleen de motor niet.
Spec.GSX750f
Dry-Weight / Wet-Weight
209 kg / (224 kg)
Ah, volgens mij hebben ze daar tijdens het meten winterlucht in de banden zitten. :TD.E.N.N.I.S. zei:Welkom op het internet: Land van de verschillende feiten over een enkel onderwerp.Rayban zei:Heb je er een parijs-dakar tank op gezet?D.E.N.N.I.S. zei:Inclusief alle vloeistoffen (brandstof, olie e.d) komt hij ongeveer op 240 kg. Het leeggewicht is ongveer 209 kg.Corsa-20SEH zei:weegt jou gsx 240 kilo... dat weegt mijn gsxr750 niet eens... ja met mij erop, maar alleen de motor niet.
Spec.GSX750f
Dry-Weight / Wet-Weight
209 kg / (224 kg)![]()
Wings of freedom zei:De huwelijksauto was een Citroën (en voor wie mij kent, kan dat ook haast niet anders), [/img]
TYN zei:Nu maar snel een eigen motor zodat ik voordat de winter komt nog lekker wat kan rijden.