Guest
ik bedoelde natuurlijk dat vooroordeel over de leeftijd van BMW rijders.... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben het zeker van plan om motorrijders te gaan groeten. Ik probeer het nu ook, maar op bepaalde snelheden houd ik toch nog liever mijn stuur vast.126560 zei:Nou moet ik wel zeggen dat dat zwaaien ook wel echt uit de tijd is. Net als in de watersport, daar groet ook iedereen elkaar. Als je nou midden in de winter iemand ergens tegenkomt vind ik 't een ander verhaal, maar om nou de hele dag te groeten gaat mij echt te ver.
MIOB zei:Mensen moeten geen snelheden op het oog schatten, dat werkt niet. Of wilde je zeggen dat de zwarte Suzuki in dta kleine stukje Apeldoorn toch echt ruim de 200 hard gehaald? Ik dacht dat je van de feiten was.
126560 zei:Gelul. Een BMW is een supermotor, alleen rijden er vaak mensen op met meer ervaring.
Corsa-20SEH zei:Zojuist een near aanrijding experience gehad... rijd ik op de uitvoegstrook, gelukkig uiterst rechts, rijd een nieuwe clio op de baan naast me, met zijn achterlicht ter hoogte van mijn stuur +/- gooit ineens zonder te kijken echt net voor de witte streep zijn auto naar rechts.. gelukkig in een reflex de vluchtstrook op kunnen sturen.. Ik schrok me de ple*ris.. onderaan de afrit, doe ik mijn vizier open en gaat ie zo zitten dat het hem niks boeide, beide schouders ophalen en vrolijk verder in zijn headsetje bleren... Ik was in staat die deur in te trappen met mijn laarzen.... Maarja, ik leef nog ;D
MIOB zei:En qua voorlopen: Nu misschien weer en 30/40 jaar geleden, maar ertussenin was het eigenlijk armoe. Als je mijn motor vergelijkt met tijdsgenoten uit Japan is het toch wel hopeloos ouderswetse techniek.
Dat is geen gunstige plaats om te rijden. Een metertje verder terug heb je gelegenheid om even te toeteren en met de middelvinger te zwaaien. Maar ja, je wil ooit een keer langs die lompe langzame beschuitdozen.......Corsa-20SEH]Zojuist een near aanrijding experience gehad ... rijd ik op de uitvoegstrook, gelukkig uiterst rechts, rijd een nieuwe clio op de baan naast me, met zijn achterlicht ter hoogte van mijn stuur +/- gooit ineens zonder te kijken echt net voor de witte streep zijn auto naar rechts..
rke zei:Ik vind wel dat de voorsprong minder geworden is. En, sommige technieken (CAN-bus) zijn voor auto's al erg overdone, voor een motorfiets is het "gewoon van de pot gerukt" om voor zo iets simpels zuilke complexe techniek te gebruiken.
Boem, Ich schiesse mit mein Kanonneke alle Muggen tot.
Nee, dat lijkt me ook niet. Grote kans dat je trouwens ook de gekleurde streepjes eraf mag pulken als ze je zien rijden.mitsubishiEVO zei:
Helemaal opknappen en weer de politiestickers erop enz. al mogen de stickers volgens mij niet dus iig zover mogelijk origineel maken.
Oprijwagen? De enige vervoermiddelen die ik daar heb gezien de afgelopen vier maanden waren een aanhanger voor 1 auto en een truck+trailer voor 3 race-GT's (wordt gebruikt om naar GT4-races te rijden).Rayban zei:@student, ik zag donderdag een oprijwagen van donkervoort, stonden 2 auto`s op metstickers.![]()
Het origineel is natuurlijk de Lotus Seven. Lotus verkocht de rechten aan Caterham, dus dat is nog "de echte". Westfield ging kits bouwen die zo gelijk leken dat ze werden aangeklaagd, waarna ze bepaalde aanpassingen hebben doorgevoerd. Donkervoort is op dat gebied wel wat doorgeëvolueerd. Moesten in eerste instantie die Lotussen/Caterhams worden aangepast voor de RDW-keuring, later kwamen daar legio dingen bij.Ik wist niet dat er connecties tussen die 2 waren.
Wedden van wel.....De Student zei:Niet kapot te krijgen Honda, de CB-1. Ondanks de naam "slechts" 400cc, heerlijk hoogtoerig scheurijzer
![]()
Daar is zeker animo voor.E-G zei:Gaat er nog een keer een AW meeting vallen? Animo voor?
Als ik een suggestie mag doen: ergens in de buurt van Lelystad. Dan kan ik ook komen op mijn 2-takt raceplee.E-G zei:Lijkt mij ook wel een keer geinig. Ik ben vorige week zaterdag naar een meeting gereden in nieuwegein (vanaf steenwijk) maar die jongens waren net 10 min weg voordat we aankwamen bij de macvet. Flink balen als je net 150 km hebt afgelegd.
Dus mocht er een meeting plaatsvinden dan liever iets richting het noorden![]()
Ing. De Student zei:Kombaan van de RDW? Of die van de Pliesie ernaast? De toko van Joop D.? Bataviawerd? Mogelijkheden genoeg in Lelycity![]()
D.E.N.N.I.S. zei:Ja, humor. Met mijn Kymco op de kombaan
Sputter sputter heng heng 40 sputter sputter heng heng 41 sputter sputter heng heng 43 sputter sputter heng heng 44 sputter sputter heng heng 45 sputter sputter heng heng 46 sputter sputter heng heng 45 sputter sputter heng heng 46 sputter sputter heng heng 47 sputter sputter heng heng 47 sputter sputter heng heng 48 sputter sputter heng heng 49 sputter sputter heng heng 49 Whoohoo bergaf sputter sputter heng heng 50