Guest
en je hebt PB terug 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MIOB zei:Ik weet niet of zo'n lage druk pomp sterk genoeg gaat zijn, hoe we het oplossen moeten we nog naar kijken, daar maak ik me minder zorgen om dan om het überhaupt gestart krijgen![]()
Klopt, en dat is het dure examen. Die kost maar liefst 210 euro!Rayban zei:Feli Dennis, op nar het volgende onderdeel, (alleen afrijden nog?)
Jij bent geen liefhebber/ voorstander van elektrische voertuigen?Rayban zei:Leuke naam voor een motor ...zero ofwel helemaal niets.![]()
Vroeger zaten ze erop...hij heeft 7 jaar stilgestaan en de muizen zaten erin.
Dat zijn de leuke momenten. Als je de GS500 boven de 6000 rpm houdt, wil hij best nog wel van zijn plek. Maar, mijn GS-tellertje is extreem optimistisch: 130 km/uur op de teller is echt geen 120 echte km/uur.D.E.N.N.I.S. zei:Op de snelweg kreeg ik te horen dat ik het verkeer moest inhalen om weer bij de groep te komen. mijn eerste keer op de snelweg, werd dus direct de tweede baan op en met flink veel gas langs de auto's. Daarbij tikte de kilometerteller even de 130 km/uur aan.
Politie motor = veel extra spaggetti.mitsubishiEVO zei:Kabelboompje(ging er best wel heel makkelijk uit, hij is de vorige keer vervangen door een motordealer, vaag
Dat heb ik bij mijn lesmotor ook al ontdekt. De teller is zeer optimistischrke zei:Dat zijn de leuke momenten. Als je de GS500 boven de 6000 rpm houdt, wil hij best nog wel van zijn plek. Maar, mijn GS-tellertje is extreem optimistisch: 130 km/uur op de teller is echt geen 120 echte km/uur.D.E.N.N.I.S. zei:Op de snelweg kreeg ik te horen dat ik het verkeer moest inhalen om weer bij de groep te komen. mijn eerste keer op de snelweg, werd dus direct de tweede baan op en met flink veel gas langs de auto's. Daarbij tikte de kilometerteller even de 130 km/uur aan.
D.E.N.N.I.S. zei:De auto voor me rijd iets harder dan 120. Door de rijwind en het feit dat ik zo aerodynamisch ben als een open parachute wil de snelheid van mijn motor niet hoger oplopen dan 120 km/uur. Het lukt gewoon niet om in te halen.
rke zei:Toch, het snelwegrijden met dit voertuig heeft mij de overtuiging gegeven dat auto's eigenlijk verkeerd gemaakt worden. Auto's zouden veel lichter moeten zijn, veel minder lomp (lees kleinere afmetingen) en er zouden veel kleinere motoren (qua vermogen) in moeten zitten.
Had ik een tijdje terug bij een Duitser met een caravan, ik keek'm aan in de spiegel (was file, vizier omhoog) en hij schuift zo naar links, waar al een andere auto reed, dus puur om mij te hinderenEn een andere keer was er zo'n suffe vertegenwoordiger die mij notabene wel zag rijden en toch naar links kwam.
Vanmorgen nog, ik wilde nog even naar Donkervoort rijden om een DVD-tje met wat bestanden van m'n afstudeeropdracht in te leveren, rij ik hier achter een Prius, die ontzettend langzaam optrekt. Vlot als ik rijd wil ik er langs op het tweebaans gedeelte, maar mevrouw (Maar ik heb ook weleens zo'n aanslag op mijn leventje meegemaakt.