Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Probleem met fileparkeren is wel dat je bij strak parkeren mag hopen dat de bestuurders van de auto's voor en achter je dan voorzichtig zijn en een beetje wagenbeheersing hebben. Ik neem dat risico nooit en probeer altijd ruimte over te houden en mijn auto te parkeren tussen auto's die er netjes uitzien. Dan is het risico van beschadigen in theorie wat kleiner.Bossinkje zei:Dat gaat voor mij ook zo'n sport worden denk ik, ergens zo strak mogelijk tegen aan. En als je na een tijdje in de gaten hebt hoe groot de auto is en hoe ver je kunt, is dat ook makkelijker met fileparkeren denk ik..
de 16 TRS krijgt LPG en wordt pekelbak om zijn DS (in dezelfde kleur) te ontlasten
Harm78 zei:de 16 TRS krijgt LPG en wordt pekelbak om zijn DS (in dezelfde kleur) te ontlasten
Pft belachelijk... een zeldzame BX type 1 gebruiken als dagelijks aftrap- en pekelhok om een totaal niet zeldzame DS te sparen... ik zou het eerder andersom doen.