MWH: BX.TA.110.IQ.93 - Vouwwagen en updates 2025

Ik zag je vanmiddag rijden rond 5 uur op de snelweg, vanaf enschede richting Amsterdam......Kon je auto herkennen aan het kenteken..
ik claxoneerde nog wel, maar je zal wel denken wat is dat voor halve gek.

Mr.Ruben zei:
Ik zag je vanmiddag rijden rond 5 uur op de snelweg, vanaf enschede richting Amsterdam......Kon je auto herkennen aan het kenteken..
ik claxoneerde nog wel, maar je zal wel denken wat is dat voor halve gek.
Ik tufte lekker ontspannen op de rechterbaan. :)
Ik let wel vaker op rode Carisma's, wetende dat jij die hebt. Ik had alleen nog de witte velgen in mijn hoofd. Toen ik je Nürburgringsticker achterop zag, wist ik dat jij het was en ging ik achter je aan. :D Jij ging echter verder de A35 af, waar ik de A1 nam. Ik deed nog een poging om met mijn lichten te knipperen, maar met die schuifschakelaar van de BX komt dat niet echt over. ;)

edit: Heb ik zelf de GT-ling... Eens kijken wat ik nog op mijn telefoon heb staan.

Tijdens het sleutelen:
Fotos-0006-5.jpg

Vanmiddag toen ik nog iets moest afleveren op de UT volmaakte ik dit '80s-autobeeld.
Fotos-0012-8.jpg

Leuke verhalen hier, Milan. Goed om te zien dat ik niet de enige ben die met dezelfde problemen kampt; iets oplossen, vijf nieuwe gebreken ontdekken, lege bankrekening en laatste centen aan onderdelen besteden etc... Ga zo door dus!

Gelukkig heb ik daar nog niet zo'n last van. Maargoed, ik rij ook nog niet zo lang met de BX. Al zitten er wel een paar dingetjes aan te komen..

Flink lang geleden dat ik hier nog iets heb geplaatst, schande. De achterbollen zijn uiteraard al lang vervangen, dat bleek prima te gaan. De vriend bij wie de BX voor de deur stond kreeg via zijn huisbaas nog wel klachten van een buurman (3 huizen verderop) over het klussen op straat, maar die man schijnt elke week wel een paar klachten te versturen, daar tillen we niet zwaar aan. ;)

Verder is er een leuke period radio geplaatst (alleen de zijklepjes ontbreken, daar moet nog een mooiere oplossing voor gevonden worden). En ja, dat was het eigenlijk wel. De relaisset is nog steeds niet geplaatst omdat ik er niets van snapte, maar dat komt binnenkort goed. Over een paar weken is het vakantie en halverwege augustus gaan mijn ouders ook weg. Dan heb ik de garage voor mezelf en ga ik de BX daar eens neerzetten en het eea eraan doen. Het lijstje is gemaakt, misschien bedenk ik nog wel meer. Copy-paste van het BX-Clubforum, dus lekker dubbelop vragen stellen. ;)

- Leidingen behandelen. Op de brug bij de sleutelmeeting bleken de leidingen onder de auto helemaal droog te zijn en op een plekje was al wat oxidatie te zien. Van welk materiaal zijn die eigenlijk? Kan het zijn dat het spul dat erop zat is opgenomen door het metaal? Mijn vader zegt dat het handigst is om ze nu op te schuren, vetvrij te maken, met Corroless behandelen en dan evt. nog Dinitrol (omdat hij er zo gek op is ;) ).

- Thermocontact vervangen. De voorschakelweerstand die eerder voorbij kwam is vervangen op de sleutelmeeting, maar daar hoorde ik dat die alleen de ‘halve’ stand regelt. Zonder die weerstand zou de hard-blazenstand het dus nog wel moeten doen. Bij alle keren warmlopen heb ik die echter niet gezien… De fan zelf is gecontroleerd en doet het nog wel, het thermocontact zou dan overblijven. Wat ik me nu wel bedenk is dat ik bij een warmgelopen motor alles uitzet, en ik hem in elk geval niet bewust op contact laat staan. Dan zou de fan natuurlijk ook uit zijn… Mocht het weer gebeuren dan let ik daar goed op, if not… Prima!

- Relais voor de verlichting inbouwen. Ik heb op de sleutelmeeting uitleg gekregen van Hilko, het blijkt verrassend simpel te zijn. Het mooi wegwerken van de dikke felgele slangen lijkt de grootste uitdaging.

- Om de handgreep van het bestuurdersportier vast te zetten (die heeft een paar mm speling) moet de deurbekleding eraf. Ik ben alleen heel bang om de bevestigingen te slopen. Ik hoorde dat een bepaald soort tang daar handig voor te gebruiken was. Om wat voor tang gaat dat?

- Rails dakraam schoonmaken, aangezien hij (weer) blijft haken. Hiervoor moet de hemel omlaag, nog zo’n eng klusje… Zijn hier nog bijzonderheden/tips voor, naast wat er op Jans site staat?

- Alle dashboardlampjes vervangen. Daarover is al een topic op het BX-forum, dat zal dus wel lukken.

- Ruitensproeierpompjes bekijken en maken/vervangen. Het is een APK-punt, dus dat moet echt gebeuren. Ik heb alleen het oude type, met de pomp in de dop. Is zo’n ding nog makkelijk te maken, of moet ik aan vervanging denken? Ze zijn niet makkelijk te vinden, geloof ik.

- Achteruitrijlicht doet het ook niet. De schakelaar op de bak zelf schijnt verdachte te zijn. Hier weet ik eigenlijk nog helemaal niks van, brand los! Wink

- Filters/vloeistoffen vervangen. Mag ook wel eens…

Als het ding er toch staat kan ik beter direct alles doen wat eventueel moet. Als er tips zijn van dingen waar ik nog meer gelijk naar zou moeten kijken, dan hoor ik het graag. :)

Ik kan je helemaal nergens mee helpen, behalve via morele ondersteuning: mooi dat je hier zelf mee aan de slag gaat!(y)

MWH zei:
- Om de handgreep van het bestuurdersportier vast te zetten (die heeft een paar mm speling) moet de deurbekleding eraf. Ik ben alleen heel bang om de bevestigingen te slopen. Ik hoorde dat een bepaald soort tang daar handig voor te gebruiken was. Om wat voor tang gaat dat?

Bij mijn BX heb ik hiervoor een houten wig gebruikt (eigenlijk om een huisdeur mee vast te zetten in geopende stand) die ik met de scherpe kant tussen het metaal van het portier en de bekleding steek tot de uitsteeksels van de bevestiging van de bekleding. Dan met beleid de wig als hefboom gebruiken om het pinnetje eruit te trekken. Maar wellicht is er beter gereedschap voor.

@PR74: Hilko (die van de gratis ZX 1.9d bij Klokje Rond) bood me aan om de relais voor de verlichting ter plekke in te bouwen, maar hij zei er direct bij dat het veel leuker zou zijn om het zelf te doen. Daar heeft hij natuurlijk helemaal gelijk in, ik verheug me nu al op de voldoening achteraf! :)

@Wouter: De kwaliteit van de foto is toch prut, maar het beeld was wel leuk.

@Felice: Ik heb op het clubforum ook al iets gehoord over een plamuurmes, de tang waar ik van hoorde is blijkbaar toch niet zo ingeburgerd als me werd wijsgemaakt. Gewoon voorzichtig zijn en je verstand gebruiken... We zullen zien.
edit: Inmiddels heeft iemand gereageerd over een vork met platte tanden en hoe onmisbaar dat is. Hmm...

Die bevestiging, zijn dat van die plastic klikkertjes? Die kun je wel bij Twimva krijgen in allerlei soorten, anders bij de dealer bestellen.

Het slopen van die bevestigingen van de deurpanelen wil ik dus juist voorkomen, Justin. ;)

de tang waar ik van hoorde is blijkbaar toch niet zo ingeburgerd als me werd wijsgemaakt. Gewoon voorzichtig zijn en je verstand gebruiken... We zullen zien.

Dat zal wel komen doordat zo'n tang geld kost, BX rijders gaan er dan echt niet een kopen :) Ik stop altijd gewoon m'n vingers onder het deurpaneel en schuif dan voorzichtig op langs de deur zodat alle klikkertjes losgaan. Maar het blijft ouwe zooi en er zal er toch wel vaak eentje afbreken.

Het had niet simpeler kunnen zijn qua benaming, een bekledingsvork blijkt zo'n 'vork met platte tanden' te heten. Lijkt best handig...

Tsja, het blijft oud plastic Milan, dus er zullen er vast wel wat afbreken. Kosten ook de hele wereld niet, dus zo'n probleem zou het niet zijn als ze afbreken. Ik ben ook heel voorzichtig bezig gegaan toen ik de deurkaarten bij mij er af haalde, maar toch braken er een paar af.

De afgelopen tijd is er een boel gebeurd met deze GT. Mijn vragen heb ik echter beperkt tot het BX-clubforum, want in mijn ervaring gaan anders discussies door elkaar lopen, dubbelop zijn of elkaar juist tegenspreken. Leek me niet handig.

Ik had een klein lijstje gemaakt van dingen die nog moesten gebeuren, het idee was die uit te voeren als mijn ouders op vakantie waren en ik dus de garage voor mezelf had. Lekker rustig in je eentje alles uitzoeken, daar leer je het meest van. Dit ging echter niet zo soepel, in kon nog geen zaak afhandelen of ik kwam ergens niet uit, waarvoor ik weer de kenners op het forum inschakelde. Al met al had ik een aantal zaken half gedaan toen mijn ouders weer terug kwamen uit het zuiden. Als mijn vader me snel weg wil hebben uit de garage, heeft hij geen keuze anders dan mij te helpen! ;) Dat ging een stuk voorspoediger.

- De relais voor de koplampen zijn geplaatst en weggewerkt.
- De achteruitrijlichtschakelaar schoongemaakt. Tsja, toen werkte het weer, dat viel mee.
- De remleidingen onder de auto zijn nog eens schoongemaakt en beter behandeld.
- Het thermocontact is vervangen, de fan draait weer, einde koelingsproblemen. Eindelijk.
- Handgreep bestuurdersportier vastgezet, daar zat iets te veel speling op. (Geen enkel klikkertje gesloopt, zowel in deurbekleding als in C-stijlbekleding. Lekker puh. :p )
- Aantal dashboardlampjes vervangen, ik zal het in het donker moeten zien om te weten of nu wel alles werkt.
- Ruitensproeier direct verbonden met een extra knop. Knullige oplossing, maar het moest even snel voor de apk, ik durfde de schakelaar niet open te maken. Daar treedt waarschijnlijk veel verlies van spanning op.
- Olie is vervangen, nieuwe bougies en brandstoffilter liggen klaar.

Genoeg gedaan, het niet open schuivende dak laat ik maar even zitten. Daar heb ik veel gedoe mee gehad, en ondanks veel hulp vanaf het BX-forum kwam ik niet verder. Of eigenlijk durfde ik gewoon niet verder te gaan. De hemel is een kwetsbaar, maar groot en onhandig ding om te verwijderen... Prioriteit was nu even de apk, die gisteren afliep. Door de loop van historie gaat mijn vader voor de apk altijd naar een Alfa Romeo-garage, en dat leert hij mij nu ook aan. Hij had dus al een afspraak gemaakt...

Ik verwachtte geen problemen, dus vol goede moed veel te vroeg op weg om snel de dame te laten keuren. Even een auto van de brug af rijden door garagemeneer #1, dan gaat garagemeneer #2 een rondje rijden met de BX. Ik sta te praten met meneer #1 in de werkplaats, wanneer meneer #2 aan komt wandelen. 'Zegge, je auto viel stil en ging niet meer aan. Ik heb hem twee straten hier naartoe geduwd.'

Oeps... Sorry... Afgelopen zaterdag heb ik ook een rondje gereden om alles weer eens warm te krijgen, het was te lang geleden. Toen viel de motor ook onder het rijden uit. Dáárvoor had ik het ook al eens meegemaakt, op weg naar CitroMobile. Toen, en afgelopen zaterdag, was het op te lossen door wat benzine in de carburateur te spuiten en gewoon te gassen. Vuiltje of zo, dachten we. Dit probeerde ik vanochtend dus weer. De benzine die je in de carb spoot werd snel opgeslurpt, maar daarna viel de motor weer uit. Brandstoftoevoer tot aan de carb was in orde, toch iets niet goed met de carburateur zelf dus, het loopt niet door.

Mijn vader was toch al van plan langs te komen om zijn oude vrienden gedag te zeggen, hij mocht direct aan de slag. We hebben heel wat benzine in de carburateur gegoten, met een enorm rookgordijn en een occasionele steekvlam tot gevolg. Blijven lopen deed de BX echter niet, 'het iets' bleef vast zitten. Mijn vader wist de verdenking tot de vlotter te beperken. BX in de hoek geduwd, carburateur eraf geschroefd en naar huis, eens rustig kijken. Ik werd opgeroepen voor mijn werk, dus mijn vader stond er even alleen voor. Toen ik terug kwam van werk zat de carburateur weer in elkaar, mijn vader had e.e.a. versoepeld, iets bijzonders was hij niet echt tegen gekomen. Terug naar de Alfa-garage. Carb erop (vliegt natuurlijk het uiteinde van de gaskabel eraf, gekloot...) en lopen. Geen enkel probleem meer. Wel nog wat rookontwikkeling, maar een stuk minder dan voorheen en te verklaren door het spul dat mijn vader in de carburateur had gespoten.

GroteFoto-CQ83KYMK.jpg

Even een rondje rijden en het was weg. De garage in, apk gedaan, geen enkele opmerking, klaar. Wat even een snelle apk had moeten zijn werd een hele dag werk... Maar waar het om gaat: De BX mag weer een jaartje!

Iets meer toeren vooral, ik merk echt dat de BX de afgelopen tijd te veel stil heeft gestaan. De laatste grote rit kan zomaar twee maanden geleden zijn geweest... o_O

Mooi MWH, het vraagt wat (uitgestelde) aandacht, maar dan mag je ook weer zo een jaar verder ermee!

Pas maar op met benzine in de carburateur gooien! Je zou niet de eerste zijn bij wie de auto hierdoor in de hens vliegt.

Ik schrok wel even van de steekvlam, ik kan me er iets bij voorstellen. Maar een alternatief was er niet echt...

Een hoop kleine klusjes, maar in z'n geheel zal je auto er toch weer lekker van opgeknapt zijn :) En nu lekker genieten! Ben je in september bij het 30 jarig bestaan vd BX aanwezig (en 15 jaar BX Club)? Daar hoort ie wel thuis dacht ik zo.

Gefeliciteerd!:D En nu maar flink wat lange ritten maken, daar wordt je BX alleen maar beter van!

Kan me voorstellen dat het lekker voelt als je weet dat je opnieuw een jaartje gerust kan rondkarren met je BX! En tja, er waren betere momenten om stil te vallen, maar het levert wel een leuke anekdote op! :) Erg mooie BX trouwens, zo zie je ze niet veel meer...

Op deze simpele manier hadden we al twee keer de BX weer aan de praat gekregen, het was de moeite om het weer eens te proberen.

Ik vraag me ook af wat de ANWB zou hebben gedaan... Vast niet kloten met benzine zoals wij, daar doel ik niet op. ;) Maar zou zo'n mannetje nou ter plekke de carburateur uit elkaar gaan schroeven? Of zou het dan een kwestie afslepen worden? (enkele meters dan, aangezien we letterlijk voor een garage stonden :) )

Ik heb er toch wel menig keer van versteld gestaan wat die ANWB-mannen langs de weg voor elkaar boksen.

Dit topic weer even opgezocht, laat ik het Fransrijderstopic niet verder vervuilen met privégezeur. ;) I dodged a bullet today.

Gisteren dus de accu weer opgeladen aangezien die na drie weken plat was, vandaag een rondje rijden om haar weer wat beweging te gunnen.

Na een halfuurtje rustig rijden maar even doortrekken om dat ook soepel te houden, bleek ze boven de 3000 tpm in te houden. Tot daar was de acceleratie vloeiend, daarboven ging het moeizaam en wisselend. Aangezien de carburateur er vanaf is geweest dacht ik dat er misschien iets verkeerd was afgesteld, dan nu maar even niet gassen. Eenmaal thuis noemde ik het even, en mijn vader wilde toch even kijken. Motor aan, stationair is netjes, dan even met de hand gas geven. Bleek op hoge toeren de benzine in de rondte te spuiten...!!! :eek: :cry: Een slangklem zat simpelweg niet vast genoeg, en met hogere druk erachter kwam de brandstof er tussendoor. Ben ik even blij dat mijn vader direct even wilde kijken, hier had ik niet langer mee door moeten rijden.

Ach, die monteurs van tegenwoordig :cool:.
Het blijft kennelijk lastig om een klus in een keer goed uit te voereno_O.

Vandaag een rondje van een km of 90 gereden, hij is nog niet in orde. De laatste paar verkeerslichten naar huis moest ik telkens herstarten, want bij het remmen viel hij uit. Stationair was magisch omlaag gevallen leek het wel… Die weer goed gezet en dat probleem was weg.

Maar het inhouden boven de 3000 toeren blijft. Ik heb mijn vader maar gevraagd of hij een rondje wilde rijden, of hij misschien wat beter kon voelen wat het was. Ik bleek weer veel te voorzichtig te zijn (of hij te lomp), waar ik bij het stotteren en inhouden het gas liet vieren, bleef hij planken. Wat bleek, het stotteren begint bij 3000 en vanaf 4000 pakt hij weer vloeiend op. De overgang van de eerste naar de tweede trap is blijkbaar niet in orde. Mijn vader is eindelijk verstandig genoeg om te zeggen dat ik dit maar door iemand moet laten doen die er verstand van heeft, want een BX-carb stellen, dat kent hij niet.

Dus wie weet er misschien een adres in de buurt van Utrecht waar ze mijn carburateur goed kunnen stellen?

Van Beers in Hilversum rommelt blijkbaar graag aan oude Citroens. Misschien kan die wat voor je betekenen?

Beesrs is niet zo'n goed adresje...

Bij de BX club weten ze dat toch wel.

WOF

Niet? Ik heb er hier in de buurt nooit wat slechts over gehoord. Maar ja, ik zit ook niet in het Citroenwereldje...

Ik heb vorig jaar een CX willen kopen welke al 16 jaar bij Van Beers in onderhoud was. Aankoopkeuring laten doen bij garage Hydraulique, CX had net een beurt gehad bij Van Beers. Slangen welke erg zichtbare scheuren hadden waren niet vervangen, bougies waren er rücksichtlos ingedraaid en niet netjes met een beetje kopervet, trekhaak was er verkeerd ondergezet en schakelstangen zaten bijna los. Over dat laatste had de eigenaar al geklaagd, maar dat schakelen hoorde zo volgens Van Beers.

Toegegeven, dit is mijn enige ervaring en als je stelt dat hij blijkbaar graag rommelt, dan klopt dit wel. ;)

WOF

Dat klinkt niet best... Maar als ik zeg dat de carburateur gesteld moet worden, dan zal hij dat toch wel kunnen en gewoon doen? Aangezien ik het heel graag deze week gedaan zou hebben (komend weekend staat er een km of 500 in de planning) moet ik denk ik meerdere bedrijven benaderen om eentje te vinden die het kan, wil en tijd heeft.

Succes met zoeken naar een goed adresje voor je probleem. Misschien niet in de buurt van Utrecht maareh... misschien weet grensrijder een goed adres?:cool:

MWH zei:
Dat klinkt niet best... Maar als ik zeg dat de carburateur gesteld moet worden, dan zal hij dat toch wel kunnen en gewoon doen?

Dat weet ik niet, dat moet je met Van Beers zelf bespreken of hij dan kan en wil en op tijd kan doen. Ik deel alleen mijn ervaring, als jij naar hem wilt moet je dat gewoon doen.

WOF

Ik dacht dat die 'toko' enige relatie had met GR, maar niet dus.
Kwam er pas toevallig langsrijden. Staan wel leuke auto's daar! (y)

Als ik in De Bilt was geweest of de BX in Enschede had gehad, was ik linea recta naar een garage gereden om het op te laten lossen. Dat zat er niet in, dus het moest nog even wachten. Daar was mijn vader het niet mee eens, die heeft tegen zijn eigen woord in toch weer de zooi uit elkaar geschroefd. De carburateur onderdeel voor onderdeel nagegaan tot hij een verandering tegenkwam. Bleek hij de vorige keer een onderdeeltje er verkeerd om in gezet te hebben... :) De BX heeft dit weekend zo'n 500 km probleemloos gereden (met EMW naar Zeeuws-Vlaanderen en met de BX club naar kasteel Doorwerth), heerlijk!

En ook nog de derde prijs in de type 1-klasse van het Concours d'Elegance van de BX club gekregen. Doet die oude dame goed...

Super! Goed werk hoor! Carburateurs zijn lastige dingen, ze werken beter en zuiverder dan injectie maar dat vraagt dan wel heel erg veel expertise.

En gefeliciteerd met de derde prijs, erg leuk!

Gefeliciteerd met de derde prijs! Doorwerth? Hmmm, dat is hier vlak bij. Ik had wel even kunnen gaan kijken... Beter de agenda's in de gaten houden dus.

Dank voor de felicitaties. De 3e prijs was het hoogst haalbare, tegen een splinternieuwe 16TRS met 3000 km op de teller (op trailer gebracht natuurlijk) en een prachtige vert cali (lichtgroen metallic, zeldzaam) 19 TRD met 54k op de teller kan ik niet op. ;) Ik denk dat de kleur me nog geholpen heeft, was was er een boel grijs daar...

@x-trailrijder: Ik zal het doorgeven aan mijn vader, zelf snap ik er nog helemaal niks van. :D Overigens is de afstelling denk ik niet 100%, bij gas loslaten hoger in de toeren klinken er plofjes in de uitlaat. Ik vind het stiekem stoer en het doet me aan de Traction denken die dat ook doet (wel een stuk luider :) ), maar het was voorheen niet zo.

@cvdl: Als je wil is elk weekend vol te plannen met evenementen (toch, PhoenixRood? :p ), er is altijd wel wat. Zelf kom ik er ook vaak pas later achter dat er iets leuks in de buurt was waar ik naartoe had gewild, je kunt niet alles volgen. En er is nog steeds geen agenda waar álle auto-/klassiekerevenementen van Nederland in staan, dat zou ideaal zijn.

edit: De Vert Cali TRD was overall winnaar, een zwarte Sport stond op de tweede plek hoor ik net. Wat is mijn geheugen dramatisch...

Ik heb op de GT gestemd, ook een beetje omdat het té erg voor de hand lag om op de trailer-BX te stemmen.

De dame is weer uit de stal! Het vergde wel wat planning, vrijdagmiddag had ik nog een tentamen en zaterdagochtend had ik al een evenement van EMW te bezoeken. Dus terug van het (vreselijke) tentamen een pizza opgepeuzeld en samen met huisgenoot Niels in de trein naar zijn ouders in Drenthe. Daar nog een acculader gevonden en aangesloten (hoewel hij nog net in het groen stond) voor de nacht. 's Ochtends bleek het metertje van de lader alleen maar een stukje achteruit te zijn gelopen, ergens is dus iets fout gegaan...

Dan maar gewoon starten. Even een seconde of vijf benzine pompen, even rust en toen sloeg ze binnen een slag aan. Zowat sneller dan een warme start. Even manoeuvreren, door het weiland crossen en ze is er klaar voor. Stationair stond ze op 1400 tpm, te hoog dus. Dat had ik maar even zo gelaten afgelopen herfst, terugdraaien van de schroef had namelijk geen effect. Ze reed er niet minder om. Toen moest ik alleen nog even de nieuwe stal bewonderen (en vooral alle apparatuur daar omheen, als student werktuigbouw ;) ), wat natuurlijk uitliep.

Verse 98 erin en op naar Zwolle, waar japv van CiFo op me wachtte met een brons getinte bestuurdersportierruit, die hij heel lief voor me uit een sloper had gehaald. Mijn ruit is namelijk blauw. Ook hielp hij nog even met het goed zetten van de ruitenwisser, die was afgelopen herfst op weg naar de stalling versprongen. Een mooi gewiste motorkap is leuk, maar niet zo nuttig.

21a9ylw.jpg

Dan door naar Beachclub NU voor EMW, waar ik uiteraard middenin het welkomstwoord binnenkwam. De rit heb ik meegereden in de Morris Ital van stoterstangen90, de hele dag was helemaal top. ’s Avonds naar mijn ouders om zondag mijn vader in het ziekenhuis te bezoeken. Nog twee korte ritjes gemaakt, waarbij me opviel dat het stationair ineens een stuk gedaald was naar 1100 tpm. Blijkbaar is de choke weer aan het rebelleren. Ik ga van de zomer nog wel verder kijken naar de carburateur, tot die tijd doen we het er maar mee. Ook bijzonder is dat het oliepeilmetertje het ineens weer doet. :D

Over twee weken gaat ze uiteraard mee naar CitroMobile (nog wel even het stallingstof eraf wassen), tot die tijd staat ze bij mijn ouders in De Bilt. Voor twee weken heen en weer halen naar Enschede vond ik niet nuttig en vergeleken met de gratis trein ook prijzig. ;)

Terug
Bovenaan