Coupe life
Asfaltkampioen
Mooie Clio hoor! Gefeliciteerd. Die LM-velgen die je laat zien zouden de auto inderdaad helemaal afmaken. Maar laat je niet gek maken, alle wensen kosten geld en dat kan je maar een keer uitgeven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Renault15.17 zei:Mooie Clio hoor! Gefeliciteerd. Die LM-velgen die je laat zien zouden de auto inderdaad helemaal afmaken. Maar laat je niet gek maken, alle wensen kosten geld en dat kan je maar een keer uitgeven.
Joop053 zei:Hele nette Clio zeg. Mooiste model van de Clio-reeks tot nu toe vind ik persoonlijk. En hij kleurt goed bij de ietwat weggedrukte Kangoo
.
Nissan GT-R zei:![]()
Zoiets als deze. Dan is de meegespoten sidestrips een leuke bijkomstigheid. Maar dat zwarte vind ik ook wel leuk. Bovendien is het de op een na kaalste uitvoering.Dat mag die wel een beetje weergeven toch?
Soloman zei:Leuke auto Nissan! Mooie kleur!
Maar je bent al aan het knutselen geweest, zie ik?
Nissan GT-R zei:Maar ik vind het heel leuk, en wordt elke ochtend heel blij als ik hem zo zie staan.![]()
Joop053 zei:Aardige bekleding voor een bijna instapversie. Kun je de bekleding van de achterbankzitting met een tondeuse scheren?
Joop053 zei:Nissan GT-R zei:Maar ik vind het heel leuk, en wordt elke ochtend heel blij als ik hem zo zie staan.![]()
Ah kijk, dat is goed nieuws. Heb ik ook nog elke dag
.
Bofkont zei:Hey wat leuk, je eerste wagen, zijn perfecte wagens deze generatie clio
Prachtig kleurtje ook.
Een 1.4 is een schaal hoger. Immers is een 1.4 935 kg zwaar en een 1.2 855. Dus dat is een schaal lager.
En qua vermogen mis ik de 1.4 op dit moment niet
Carkiller zei:@Durashift:
Check mijn link, is toch echt een 1.2 8v in een Phase 2 Clio.
Nissan GT-R zei:Oh ja, ik zie het. Toch vreemd dat die ene site aangaf dat het minder was.
Joop053 zei:Nissan GT-R zei:Oh ja, ik zie het. Toch vreemd dat die ene site aangaf dat het minder was.
Heb je de wegenbelasting en verzekeringspremie verwisselend? Wa-premie gaat ook per kiloknallerklasse.
Elco zei:Dit model Clio blijft mooi! Nog wel even reclamevrije plaathouder(s) monteren, staat een stuk strakker. En wielen natuurlijk!
Laat je overigens niet gek maken door mensen die zeggen dat je beter de 1.4 had kunnen nemen. Een 1.2 met goede banden geeft net zoveel plezier. Hard rechtuit kan iedereen met vermogen onder z'n rechtervoet!
Carkiller zei:Leuke auto Nico.
Ziet er keurig uit, ben benieuwd als de nieuwe velgen erop zitten.
Ik snap je motivatie om een 1.2 te kiezen niet helemaal als een 1.4 in dezelfde wegenbelastingsschaal valt.
Zuiniger zal het vast wel zijn, maar 0-100 in 15 sec...
In ieder geval veel plezier ermee en houd hem heel.
Mechanix zei:Carkiller zei:Leuke auto Nico.
Ziet er keurig uit, ben benieuwd als de nieuwe velgen erop zitten.
Ik snap je motivatie om een 1.2 te kiezen niet helemaal als een 1.4 in dezelfde wegenbelastingsschaal valt.
Zuiniger zal het vast wel zijn, maar 0-100 in 15 sec...
In ieder geval veel plezier ermee en houd hem heel.
Hoe vaak trek jij een 0-100 sprintje?
Carkiller zei:Prima toch?
Ik denk dat je binnen je budget zeker een leuke auto gevonden hebt.
Missie geslaagd wat dat betreft.