Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carkiller zei:Moeten we al met de pet rond Nico?:T
Bhuddymahn zei:Gefeliciteerd! Zelf ook serieus dit type Clio overwogen, vind 'm erg tijdloos. Rijdt prima en zuinig! Geen fan van de wielen, misschien kan je een ander setje (originele Renault) wieldoppen overwegen?
Hoeft niet veel te kosten:
https://link.marktplaats.nl/m1021163974
https://link.marktplaats.nl/m1021469655
Vezes zei:Mooi gedaan Nico! Ziet er goed uit.
Nu nog een Radio Renault op de kop tikken![]()
Joop053 zei:Die Clio heeft mazzel dat ie in goede handen is gekomen.
Benieuwd of je velgen gaat doen, bijna net zo spannend als Braadslee zijn komende roadtrips.
Hoop stiekem op donkere.
Zevens zei:Je koplampen zagen er toch nog wel fatsoenlijk uit? Of lijkt dat zo?
Alle onderhoud dat je wil gaan doen (m.u.v. kleppen stellen) heb ik zelfs kunnen doen bij mijn Clio, dus voor jou als Automotive student moet het een peulenschil zijn![]()
Lycan_Capri (TSC) zei:Moet bij zo'n clio de motersteun los joh? Blij dat ik antieke rommel rijd(en dat de Sierra een ketting heeft en de Capri geen van beiden)
Verder een nette auto, veel plezier ermee![]()
Nissan GT-R zei:Lycan_Capri (TSC) zei:Moet bij zo'n clio de motersteun los joh? Blij dat ik antieke rommel rijd(en dat de Sierra een ketting heeft en de Capri geen van beiden)
Ik meende ook dat ik een ketting had, maar goed!
Ja want de motor steun zit geïntegreerd in de bovenkant van de motor bij de afdekkap van het nokkenas tandwiel als je me begrijpt.
Dus om bij de spanrol te komen, waterpomp los te maken en dekettingriem eruit te halen moet die kap eraf....dus moet de motor steun los.
Wist ik ook niet. Maar ik was achteraf erg blij dat ik het niet zelf had geprobeerd. Al was het vast goed gekomen. Docenten hulp is meestal zonder vieze handen voor hen....
En bedankt, ook mechanix![]()
Zevens zei:Welke motor ligt er eigenlijk in? De 8 of de 16 klepper?
Ik dacht dat de phase 2 standaard een 16 klepper kreeg bij de 1.2 toch?
In dat geval zou hij niet zó traag zijn.
Sketcher zei:net lijstje, dat valt reuze mee. Ik zou de volgende keer gewoon de filter en olie wissel zelf den er is niet aan. Ook de distributie riem is op zich niet heel moeilijk maar kan me voorstellen dat je dat liever aan iemand anders overlaat. (al was de garage bij een vriend van me vergeten de motorsteun weer goed vast te zetten waar na de motor er half uit viel. Die doet het nu dus ook liever zelf.
Twix zei:Hey verrek, een topic van Nissan..., awesome. Wat een leuk autootje. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Verstandig dat je het gewoon rustig doet qua updates.
Nissan GT-R zei:Twix zei:Hey verrek, een topic van Nissan..., awesome. Wat een leuk autootje. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Verstandig dat je het gewoon rustig doet qua updates.
Welkom Twix! Dank je! Deze zie je vast niet veel in de States....veel te licht
Kalm aan breekt het lijntje niet toch?![]()
Nissan GT-R zei:Sketcher zei:net lijstje, dat valt reuze mee. Ik zou de volgende keer gewoon de filter en olie wissel zelf den er is niet aan. Ook de distributie riem is op zich niet heel moeilijk maar kan me voorstellen dat je dat liever aan iemand anders overlaat. (al was de garage bij een vriend van me vergeten de motorsteun weer goed vast te zetten waar na de motor er half uit viel. Die doet het nu dus ook liever zelf.
Klopt, was ff makkelijk zo. Volgende keer doe ik die ook zelf
Valt nog meeWel bijna 1000 euro.
Sketcher zei:Nissan GT-R zei:Sketcher zei:net lijstje, dat valt reuze mee. Ik zou de volgende keer gewoon de filter en olie wissel zelf den er is niet aan. Ook de distributie riem is op zich niet heel moeilijk maar kan me voorstellen dat je dat liever aan iemand anders overlaat. (al was de garage bij een vriend van me vergeten de motorsteun weer goed vast te zetten waar na de motor er half uit viel. Die doet het nu dus ook liever zelf.
Verdorie daar koop je een hele 159 voorVergeet wel eens hoeveel een bezoekje aan de mannen in overals kost, ben er al zeker 6 jaar niet meer geweest op de APK na.
Nissan GT-R zei:Sketcher zei:Nissan GT-R zei:Sketcher zei:net lijstje, dat valt reuze mee. Ik zou de volgende keer gewoon de filter en olie wissel zelf den er is niet aan. Ook de distributie riem is op zich niet heel moeilijk maar kan me voorstellen dat je dat liever aan iemand anders overlaat. (al was de garage bij een vriend van me vergeten de motorsteun weer goed vast te zetten waar na de motor er half uit viel. Die doet het nu dus ook liever zelf.
Verdorie daar koop je een hele 159 voorVergeet wel eens hoeveel een bezoekje aan de mannen in overals kost, ben er al zeker 6 jaar niet meer geweest op de APK na.
Dat is de prijs van het lijstje Sketcher.De mannen in overall gaan tussen de 4 en 500 kosten. Dan is banden en velgen begroot op 250 tot 300 euro, 2 koplampen 100 en dan het kleine spul nog...
Nissan GT-R zei:Lycan_Capri (TSC) zei:Moet bij zo'n clio de motersteun los joh? Blij dat ik antieke rommel rijd(en dat de Sierra een ketting heeft en de Capri geen van beiden)
Roder zei:Nissan GT-R zei:Lycan_Capri (TSC) zei:Moet bij zo'n clio de motersteun los joh? Blij dat ik antieke rommel rijd(en dat de Sierra een ketting heeft en de Capri geen van beiden)
Puur uit interesse, hoe kwam je daarbij? De Clio D7F is altijd met een riem...
Micha D. zei:Ik denk niet heel veel, ik wil je alleen wel waarschuwen voor het feit dat de gaten die je hebt gemodelleerd niet lekker aan printen. Wat voor printer hebben jullie staan?
Micha D. zei:Ahhhhhhhhhhh, dat verklaart een hoop. Ja dat kan zeker, geen probleem.