Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Seppl Huber zei:Toyota Corolla vs. Auris 2007-2010?
Oude modellen die naast nieuwe worden geleverd is ook niet de bedoeling.
Beide modellen volgden de Corolla E12 op, die als hatchback, sedan en station verkrijgbaar was. Bovendien liepen ze beide onder de code E15.Auto encyclopedie zei:Seppl Huber zei:Toyota Corolla vs. Auris 2007-2010?
Seppl Huber zei:Beide modellen volgden de Corolla E12 op, die als hatchback, sedan en station verkrijgbaar was. Bovendien liepen ze beide onder de code E15.Auto encyclopedie zei:Seppl Huber zei:Toyota Corolla vs. Auris 2007-2010?
929V6 zei:
Dan ziet dat er zo uit:Klassiekerrijder zei:Je had die Audi ook nog als quattro. Nog langer.
En voor de Nederlandse markt werd daar nog een even groot embleem 'katalysator' aan toegevoegd.
Dizono zei:929V6 zei:Bijna wagenbreed:
Zie je, kon ik het me toch goed herinneren. Kon geen persfoto's vinden met de naam breed, maar dus wél zo geleverd hier. Thanks, was als kind for some reason gek van dat ding (en nog wel een beetje).

Klassiekerrijder zei:Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er geen Amerikaanse auto met een langere rij emblemen is...
Klassiekerrijder zei:En dan hadden we vooral in de jaren '80 diverse Japanse auto's met een heel boodschappenlijstje aan motordetails op de flank, ik weet niet of dat ook telt...

2003 Rover Streetwise by FromKG, on Flickr

Wouter82 zei:^^ Dat is uiteraard vanwege groeiende belangstelling voor (verkeers)veiligheid![]()