Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
929V6 zei:Het tweede plaatje van de 308 doet het niet.Al opgelost. De grote klep van de 308 had volgens mij iets te maken met de vulopening voor de AdBlue, die eerder onder de vloer van de bagageruimte zat.

Hejsan zei:iDS zei:Wat is je bron voor het verhaal over Adidas? Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk:Hejsan zei:Tesla had het plan Model 3 eigenlijk Model E te noemen. Maar daar stak Ford een stokje voor, want die hebben de rechten van die naam vastgelegd.
Tesla heeft het geprobeerd door de op de auto een ||| (op zijn kant) te plaatsen. Dat kun je voor zowel een E als een 3 aanzien.
Maar Adidas stak daar weer een stokje voor!
- Adidas heeft geen “model III’
- de drie strepen zijn een deel van het logo van Adidas maar er zijn steeds andere elementen (zoals de merknaam zelf) die er deel van uitmaken.
Aanvullinkje:
Adidas maakt ook geen wagens. Er is du 0 kans op enige verwarring tussen producten van de bedrijven (ik heb de koekjesfabrikant van de Lotusspeculaasjes nooit bezwaar weten maken tegen de naam van het bedrijf van Colin Chapman of de beatles met hun muzieklabel tegen de opstart van een computerbedrijf met dezelfde naam)
Het. mooie van internet is dat je er van alles kwijt kunt. Wat betreft het aangehaalde conflict tussen Tesla en Adidas zijn wel een heleboel links te vinden. Google op 'Adidas', 'Tesla', 'trademark' en je krijgt een heleboel referenties naar dezelfde zaak.
Maar goed, hier het bezwaarschrift: https://ttabvue.uspto.gov/ttabvue/v?pno=91232672&pty=OPP&eno=1
Dus je kunt ervan vinden wat je wilt, Adidas vond die streepjes niet oké en Tesla heeft het logo van Model 3 gewijzigd.
Arievectra zei:Ben wel benieuwd of er meer zulke type namen zijn met een dubbele betekenis
![]()
![]()
Moderator
Hejsan zei:Na de facelift kregen de 3-, 5-deurs en stationcar een klepje. De sedan had uiteraard meteen zo'n klepje,m want die was er pas sinds de facelift.
Hejsan zei:we mogen alleen autotypes van dezelfde generatie met dezelfde carrosserie noemen.
Hejsan zei:Dus geen pick-ups, geen auto's met laadbak of auto's waar de brandstoftank buiten de carrosserie geplaatst zijn.

Carrosserievarianten die in Nederland niet leverbaar waren

Moderator

Auto encyclopedie zei:Kia sephia