iDS
Wegverkenner
Mondeo niet dacht ik: sedan en liftback zijn samen gepresenteerd. Bij de Siërra had je eerst de liftback, later de sedan. Dus die mag niet in het rijtje.Stif zei:Mondeo idem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mondeo niet dacht ik: sedan en liftback zijn samen gepresenteerd. Bij de Siërra had je eerst de liftback, later de sedan. Dus die mag niet in het rijtje.Stif zei:Mondeo idem.
Wouter82 zei:Er is volgens mij wel sprake van verschillende redenen. Veel hatchbacks (of liftbacks) zullen vanaf het eerste begin zijn ontworpen, maar pas iets later gebracht als bijvoorbeeld de productie goed op gang is.
SVF zei:Ik heb nog getwijfeld over de eerste generatie Audi A4 en A3 maar hoewel ze tot aan de B-stijl heel erg veel op elkaar lijken (en ook dezelfde basis lijken te hebben?) zie ik toch heel veel kleine verschillen en lijkt geen enkel deel uitwisselbaar.

Rusland en Turkije uitgesloten ivm dat deze landen een andere smaak hebben betreft auto's.
929V6 zei:Rusland en Turkije uitgesloten ivm dat deze landen een andere smaak hebben betreft auto's.
Wat bedoel je hiermee?

Dizono zei:Gaat het nu om Azië of om de hele wereld? Of weten mensen niet waar Brazilië ligt?![]()
Dus de opdracht is welk Europees model wordt in Azië gemaakt maar hier in Europa verkocht.
aandachtspunten
- Aangezien het nu wel een heel kort overzichtje wordt ,mogen alle Europese merken/modellen die buiten Europa geproduceerd zijn, maar wel hier officieel verkocht zijn.
Engineer2 zei:De opdracht is wel erg interpretabel. Je hebt nu auto's die eigenlijk gewoon een rebadge zijn naar een Europees merk (al die Daewoo's, Samsung's, etc) tezamen met echt Europese auto's die we echter zijn gaan produceren in andere landen en dan gingen importeren (vooral de Fiat 127 en Kever zijn dan goede voorbeelden).
MCW 84 zei:Engineer2 zei:De opdracht is wel erg interpretabel. Je hebt nu auto's die eigenlijk gewoon een rebadge zijn naar een Europees merk (al die Daewoo's, Samsung's, etc) tezamen met echt Europese auto's die we echter zijn gaan produceren in andere landen en dan gingen importeren (vooral de Fiat 127 en Kever zijn dan goede voorbeelden).
Sowieso is het toch niet echt bijzonder als een auto elders wordt geproduceerd...? Sowieso ook aardig wat in China al.
Twix zei:MCW 84 zei:Engineer2 zei:De opdracht is wel erg interpretabel. Je hebt nu auto's die eigenlijk gewoon een rebadge zijn naar een Europees merk (al die Daewoo's, Samsung's, etc) tezamen met echt Europese auto's die we echter zijn gaan produceren in andere landen en dan gingen importeren (vooral de Fiat 127 en Kever zijn dan goede voorbeelden).
Sowieso is het toch niet echt bijzonder als een auto elders wordt geproduceerd...? Sowieso ook aardig wat in China al.
Dat kan inderdaad de conclusie worden van deze opdracht.![]()
iDS zei:Enkele voorbeelden uit China:
Volvo S90
![]()
DS 9
![]()
Citroën C5 X
![]()
929V6 zei:Dan misschien bij dit onderwerp beter focussen op de oldtimers en youngtimers. Past ook beter bij het forumdeel waar dit topic in staat.
Stif zei:929V6 zei:Dan misschien bij dit onderwerp beter focussen op de oldtimers en youngtimers. Past ook beter bij het forumdeel waar dit topic in staat.
Eens!
Stif zei:Huh wat? dat van die volvo had ik kunnen vermoeden, maar die citroen. Ze lijken wel iets op elkaar btw
Ergens vind ik het jammer. (maar kan dat niet uitleggen...)
En de S60 dan?
929V6 zei:Ook met dat onderwerp is het einde al snel zoek: denk maar aan alle Chinese Volkswagens van de afgelopen twintig jaar.
929V6 zei:Ook met dat onderwerp is het einde al snel zoek: denk maar aan alle Chinese Volkswagens van de afgelopen twintig jaar.
Dizono zei:929V6 zei:Ook met dat onderwerp is het einde al snel zoek: denk maar aan alle Chinese Volkswagens van de afgelopen twintig jaar.
Maar die zijn toch niet in de Amerika's of Afrika verkocht?
Misschien een leukere categorie: Auto's van Europese merken die EN in een ander werelddeel zijn geproduceerd dan waar ze verkocht worden EN niet in Europa te krijgen.
929V6 zei:Dizono zei:929V6 zei:Ook met dat onderwerp is het einde al snel zoek: denk maar aan alle Chinese Volkswagens van de afgelopen twintig jaar.
Maar die zijn toch niet in de Amerika's of Afrika verkocht?
Daar is toch niets over gezegd?
Misschien een leukere categorie: Auto's van Europese merken die EN in een ander werelddeel zijn geproduceerd dan waar ze verkocht worden EN niet in Europa te krijgen.