Jay DoubleYou
Petrolhead
Snap ik. Komt misschien ook kleiner over omdat het zwart is.Het is 21 inch, ik wil niet naar 22 omdat je dan op fietsbanden rijdt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Snap ik. Komt misschien ook kleiner over omdat het zwart is.Het is 21 inch, ik wil niet naar 22 omdat je dan op fietsbanden rijdt.
In 't eggie ogen ze absoluut niet kleinSnap ik. Komt misschien ook kleiner over omdat het zwart is.
Nee maar wel andere waarden zie post bovenZo te zien aan de foto's past het precies. Zijn deze groter dan wat je eronder had?
Zijn mooie foto's! En ook interessant om te zien dat er onder de witte laag ook duidelijk grijze tonen verstopt zitten onder sommige hoeken/lichtinvallen.
Maak ik nog wel even nog geen tijd voor gehadGeen filmpje met geluid?
Ik ben camera schuw. Dus lastig inderdaad.En als je de camera op het dashboard legt? Of is die niet zo ‘vloggerproof’ als de RS6?
Ik ben als westerling vorige week lang weekend ondergedompeld in die streek. Met de motor oost en noord Groningen gedaan. Niet zo voor de hand liggend als Drenthe maar absoluut mooie en relaxe omgeving. Lijkt me fijn om daar te wonen.Thanks allen, van Uithuizen naar Uithuizen heb nooit in meij gewoond. Dat is Uithuizermeeden eh. Vlakbij menkemaborg is dit als je weleens in de buurt bent. Ik verhuis maar liefst 2 straten verderop dus de afstand was lekker kort
Ik ben er vorig jaar ook even geweest, richting Eemshaven en de dijk. Ongelooflijk hoeveel ruimte en stilte je daar hebt, vooral in vergelijking met het westen.Ik ben als westerling vorige week lang weekend ondergedompeld in die streek. Met de motor oost en noord Groningen gedaan. Niet zo voor de hand liggend als Drenthe maar absoluut mooie en relaxe omgeving. Lijkt me fijn om te wonen daar te wonen.
Mooi dat het rustig is qua aardbevingen. Zelf wonen wij op een vergelijkbare plek aan de rand van Drachten, maar ik hoef hier ook echt niet weg. Het is hier al ruim 20 jaar lekker rustig, huis voldoet nog prima en het is een leuke buurt, dus wat wil je nog meer?Uithuizen is niet heel stil meer, alle voorzieningen maar ook genoeg ellende met oa AZC.Daarnaast veel arbeiders uit buitenland. Dit huis staat in dingewold 2, een wijk buiten Uithuizen. Een beetje de luxe en dure wijk van Uithuizen. Men noemt het voor de grap ook weleens zonnedael.
Groningen is 20 minuten rijden dus perfect. Vandaar blijf ik mooi hier in de wijk. Ook vooral nette mensen in de wijk hier. Alle overlast in Uithuizen merk je hier niet.
Aardbevingen zijn praktisch weg. Al jarenlang geen aardbeving meer gevoeld dus dat is echt geen issue meer.
Zit er niet gewoon een garage achter de 2 grote deuren.Van harte met mooie nieuwe stekkieZiet er riant uit en op een plek naar jullie wensen, dus dikke prima! En mocht je de bolide(s) toch graag binnen willen stallen, dan zie ik aan rechterkant van het huis en het hele kavel voldoende mogelijkheden. Tot zelfs garage met deur aan achterkant, want daar lijkt jouw kavel ook te ontsluiten op openbare weg?
Succes met klusselarij![]()
Bedankt! Mijn idee is om die tuinhuis uiteindelijk af te breken en inderdaad iets naar het huis toe een garage te bouwen zodat er ook nog auto's voor de garage als een soort oprit kunnen staan. De openbare weg loopt inderdaad helemaal om het huis heen, behalve rechts dan, daar is 1 aansluitende woning. Wel ideaal en lekker veel vrijheid hier!Van harte met mooie nieuwe stekkieZiet er riant uit en op een plek naar jullie wensen, dus dikke prima! En mocht je de bolide(s) toch graag binnen willen stallen, dan zie ik aan rechterkant van het huis en het hele kavel voldoende mogelijkheden. Tot zelfs garage met deur aan achterkant, want daar lijkt jouw kavel ook te ontsluiten op openbare weg?
Succes met klusselarij![]()
Klopt, maar omdat ik veel spullen en gereedschap heb, krijg ik die Audi van 5.2 meter er lastig in, met risico op schades, en dat liever niet.Zit er niet gewoon een garage achter de 2 grote deuren.
Lekker plekje. Ik ben opgegroeid in de Randstad, maar als ik ooit terugkom naar Nederland lijkt me bij jullie daar wel lekker wonen.Bedankt! Mijn idee is om die tuinhuis uiteindelijk af te breken en inderdaad iets naar het huis toe een garage te bouwen zodat er ook nog auto's voor de garage als een soort oprit kunnen staan. De openbare weg loopt inderdaad helemaal om het huis heen, behalve rechts dan, daar is 1 aansluitende woning. Wel ideaal en lekker veel vrijheid hier!
Een fotootje vanuit de andere kant
![]()
En dan een stuk van de heg eruit uiteraard.
Dan snap ik dat je dat niet gaat proberenKlopt, maar omdat ik veel spullen en gereedschap heb, krijg ik die Audi van 5.2 meter er lastig in, met risico op schades, en dat liever niet.
Kun je anders t.z.t. geen schuur of tuinhuis neerzetten voor je spullen? De ruimte is er en kan de S8 toch binnen staan.Klopt, maar omdat ik veel spullen en gereedschap heb, krijg ik die Audi van 5.2 meter er lastig in, met risico op schades, en dat liever niet.