Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Q4 Sportback
Ik reed gisteren mee in een Q4 Sportback en daar waren we verrast door fysieke knoppen voor de klimaatbediening. Treurig eigenlijk dat zoiets basaals je tegenwoordig moet verrassenMaar qua bediening lijkt me dat een best fijne auto.
Bij de klimaatbediening verstel je toch bijna nooit iets? (Ik niet). Waarom daar dan nog fysieke knoppen monteren?Ik reed gisteren mee in een Q4 Sportback en daar waren we verrast door fysieke knoppen voor de klimaatbediening. Treurig eigenlijk dat zoiets basaals je tegenwoordig moet verrassenMaar qua bediening lijkt me dat een best fijne auto.
True, maar toch vind ik de fysieke knop voor warmer/kouder in de Astra L wel erg fijn.Bij de klimaatbediening verstel je toch bijna nooit iets? (Ik niet). Waarom daar dan nog fysieke knoppen monteren?
Moderator
vandaag met spoed weg voor het werk. ditmaal wel naar een van mijn favoriete vakantielanden.
Nee , ik zit niet in het gebied waar ik echt graag wil zijn, en ik zit overdag grotendeels bij een bedrijf op een industriegebied gewoon aan het werk, en ik ga alleen, dat is ook altijd wat minder gezellig. Het is zeker geen vakantie.
Maar het is er wel 25-30 graden,hotel aan het strand, lekker eten, vriendelijke mensen. Heerlijk land dat thailand. Geen idee wanneer ik terug ga, waarschijnlijk begin volgende week.
Zo, dat lijkt mij wel even schakelen! Wanneer wist je dat je weg moest?vandaag met spoed weg voor het werk. ditmaal wel naar een van mijn favoriete vakantielanden.
Leuk zo'n last minute trip!
Maar hoe regel je dat qua opvang/oppas zo op het laatste moment? Zeker als het meer dan een week is en de einddatum ook nog onbekend is.
Zo, dat lijkt mij wel even schakelen! Wanneer wist je dat je weg moest?
Gisteren nog even naar Zwolle geweest (natuurlijk met de Mini) en mijn vrouw zegt gelijk: 'jeetje, wat is ie stil geworden'.
Het is echt onvoorstelbaar wat een set andere banden kan doen; is de investering meer dan waard geweest
Fijn he zo'n nieuwe set banden. De winterbanden van de Astra hangen er ook het laatste jaar onder. Het zijn harde Bridgestone en nu erg hard en lawaaiig en ook het cuppen begint.
Dat is lekker lastminute! Mooi dat het thuis zo geregeld kan worden, jammer dat er op het werk geen oplossing is dat je werk even wordt overgenomen.vrijdag . dus dan gelijk ticket regelen (duur), hotel (heel goedkoop), parkeerplek schiphol, thuis plannen. week plannen, schakelen. Maar ik ga wel goed op een beetje gecontroleerde chaos. Heb nog steeds veel dingen niet geregeld, zo op schiphol genoeg tijd. Grootste probleem is eigenlijk dat mijn gewone werkt ook gewoon door gaat.
Onder de Mini zaten ook Bridgestones, nu all season Vredesteins.Het zijn harde Bridgestone en nu erg hard en lawaaiig en ook het cuppen begint.
Ik denk dat jouw bandenmaat wel een stuk prijziger is in vergelijking met de banden onder de Minien zal wel niet goedkoop zijn
Knap Joost dat je er zo in staat, zou totaal niet bij mij passen eerlijk gezegd. Voor B ook wel schakelen dat ze dan ineens vrij moet nemen, al merk je vaak dat werkgevers ook realistisch zijn dat dit bij (jonge) vrouwen er een stuk bij hoort. Als een kind ziek is, moet het ook van de opvang/school worden opgehaald.Maar ik ga wel goed op een beetje gecontroleerde chaos.
Dat was precies mijn vraag, heb je zoveel ruimte voor calamiteiten dat je dit kunt inpassen?Grootste probleem is eigenlijk dat mijn gewone werkt ook gewoon door gaat.
Dan hebben jullie vrouwen mazzel. Dat kan mijn vrouwen echt niet in haar werk in de zorg. Maar gelukkig is mijn baan heerlijk flexibel.Knap Joost dat je er zo in staat, zou totaal niet bij mij passen eerlijk gezegd. Voor B ook wel schakelen dat ze dan ineens vrij moet nemen, al merk je vaak dat werkgevers ook realistisch zijn dat dit bij (jonge) vrouwen er een stuk bij hoort. Als een kind ziek is, moet het ook van de opvang/school worden opgehaald.
@ Richard: Ben benieuwd waarmee je ons gaat verrassen. Iets zegt me dat het wel doorgaat....
@ Richard: altijd leuk om even rond te kijken en een gevoel te krijgen bij een andere auto. Dat de verkoper de tijd nam is dan mooi meegenomen. Je hoort tegenwoordig toch vaak anders. Dit was bij de MB dealer?![]()
Gisteren nog even naar Zwolle geweest (natuurlijk met de Mini) en mijn vrouw zegt gelijk: 'jeetje, wat is ie stil geworden'.
Het is echt onvoorstelbaar wat een set andere banden kan doen; is de investering meer dan waard geweest![]()
@ Richard: Ben benieuwd waarmee je ons gaat verrassen. Iets zegt me dat het wel doorgaat....
Ik ben ook heel benieuwd...iig nog groter, luxer en sneller gezien de hints..![]()
@Richard, toch een Porsche Panamera![]()
en B werkt. Dat is dan voor haar last minute vrij nemen.
Voor B ook wel schakelen dat ze dan ineens vrij moet nemen, al merk je vaak dat werkgevers ook realistisch zijn dat dit bij (jonge) vrouwen er een stuk bij hoort. Als een kind ziek is, moet het ook van de opvang/school worden opgehaald.
Dat was precies mijn vraag, heb je zoveel ruimte voor calamiteiten dat je dit kunt inpassen?
Maargoed, uiteindelijk is het ook prioriteren.....en dan moet iets anders maar blijven liggen of door een ander worden opgepakt.
Dan hebben jullie vrouwien mazzel. Dat kan mijn vrouwen echt niet in haar werk in de zorg. Maar gelukkig is mijn baan heerlijk flexibel.
Eigenlijk zou zij dan die middag / uren moeten kunnen declareren bij jouw werkgever, want zij moet vrij nemen voor hen en het gaat van haar saldo af
Mooi als dat zo kan!nee hoor. dat heet geven en nemen. ik neem soms ook wel eens vrij omdat zij op de donderdag of maandag hele dag moet werken ivm iets op werk, cursus of bijeenkomst of laatst zelf weekendje weg met een vriendin. Dan neem ik gewoon vrij of werk ik deels thuis.zo houden we het mooi in balans.
Meeste kilometers gaan tegenwoordig met de witte Citigo op wieldoppen. Fijn ding voor erbij. Buurt zal wel denken dat de crisis hier heeft toegeslagen.
Heb afgelopen tijd echt gevoel dat ik te weinig vrije tijd heb. In weekend moet alles gebeuren thuis qua klusjes, verplichtingen en hobby’s dus van even opladen/niets doen is dan nauwelijks sprake.
Meeste kilometers gaan tegenwoordig met de witte Citigo op wieldoppen. Fijn ding voor erbij. Buurt zal wel denken dat de crisis hier heeft toegeslagen.
Heb afgelopen tijd echt gevoel dat ik te weinig vrije tijd heb. In weekend moet alles gebeuren thuis qua klusjes, verplichtingen en hobby’s dus van even opladen/niets doen is dan nauwelijks sprake.
Citigo neem ik binnenkort zelfs mee naar Berlijn. Geen angst om hem ergens te parkeren en eigenlijk wel leuk om zo’n rit ermee te doen.
Moet je eens voorstellen als je vrouw ook nog eens om het weekend werkt en ik ook nog een studie heb opgepakt, in de MR van school zit, twee bestuursfuncties bekleed en ook nog sport...kom je echt nergens meer aan toe...
Maar mijn goede voornemen is dat ik dat ook ga afbouwen
dat ging mij echt te ver. ondanks het prima kan. met een fijne BMW voor de deur die juist daar helemaal geschikt voor is had ik die wel gepakt.
Ai ai...vanmorgen bruut gewekt door amber alert ivm code rood.
Ben benieuwd hoe dat bevalt! Ik zou zelf de Swift niet zo snel pakken voor zo'n lange trip... tuurlijk; het kán wel, maar dan pak ik liever iets meer comfort.Binnenkort ook maar eens doen. Ook fijn als de rest dan naar het werk/school is, als je wat dingen wil doen.
Citigo neem ik binnenkort zelfs mee naar Berlijn. Geen angst om hem ergens te parkeren en eigenlijk wel leuk om zo’n rit ermee te doen.
Ja, dan maak je het je zelf wel heel druk jaMoet je eens voorstellen als je vrouw ook nog eens om het weekend werkt en ik ook nog een studie heb opgepakt, in de MR van school zit, twee bestuursfuncties bekleed en ook nog sport...kom je echt nergens meer aan toe...
Maar mijn goede voornemen is dat ik dat ook ga afbouwen.
Mijn telefoon stond "gelukkig" op stil, dus werd er niet wakker van. Wel even benieuwd of het zo handig is dat dat soort meldingen onderdrukt worden als de Russen binnen vallen....
Het is goed mis in het noorden inderdaad. Hier op vakantie zon en 20 graden, kan niet wachten tot het in Nederland ook weer zo is.
Die van mij (android) stond ook op stil maar dat hielp niet. Dus we kunnen niet op de iPhone gebruikers rekenen als de Russen binnen vallen...![]()
Dank! We hebben een cruise op/rond de Canarische Eilanden! Heerlijk hier.
Iets meer ontspannen dan Joost zijn trip denk ik! Zonder creditcard zitten is ook wel lastig met zo'n reis Joost?
Moderator
Nou, vanmorgen gedaan alsof ik boter op mijn hoofd had en in de auto gestapt richting Assen. Bij ons was het 4°C toen ik vertrok en bij het inrijden in Drenthe (lankhorst) kreeg ik meteen een NL Alert in m’n CarPlay. Toen ik erop drukte las Siri netjes de tekst voor, zelfs de Engelse tekst werd in steenkolenengels voorgelezenDie van mij (android) stond ook op stil maar dat hielp niet. Dus we kunnen niet op de iPhone gebruikers rekenen als de Russen binnen vallen...![]()
kan niet wachten tot het in Nederland ook weer zo is.