A
Anoniem
Guest
Onbegrijpelijk! Dat betekent dus dat de 508 op z'n vroegst een jaar na introductie pas volop uitgeleverd gaat worden? Daarmee is het hele 508-project eigenlijk al op voorhand mislukt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ernst Plante zei:Zojuist gebeld door de leverende dealer. Mijn 508 zou eerst in oktober (26e) komen. Nu is er helemaal geen leverdatum meer bekend. Ze krijgen het daar schijnbaar niet opgestart. Januari 2019 wordt ook niet gehaald. Afwachten dus...wat een aanfluiting.
Yep da's wat ik ook begrepen heb. Hopelijk gaat het toch nog ergens lukken met het in elkaar schroeven van de auto. En wordt het niet pas eind eerste kwartaal 2019...Deano zei:Ook mijn bestelling is vooruit geschoven naar volgend jaar.. Er zouden problemen zijn met de afwerking van de auto's (aansluitingen deuren, kofferklep, etc).
[D2] zei:Je verandert er verder weinig aan, vermoed ik.....
Deano zei:Ook mijn bestelling is vooruit geschoven naar volgend jaar.. Er zouden problemen zijn met de afwerking van de auto's (aansluitingen deuren, kofferklep, etc).
Bird Nerd zei:Deano zei:Ook mijn bestelling is vooruit geschoven naar volgend jaar.. Er zouden problemen zijn met de afwerking van de auto's (aansluitingen deuren, kofferklep, etc).
Kwaliteit is bij Peugeot vaak toch niet echt super. Of je hem nou 3 jaar hebt of 13 jaar. In directe omgeving ook al meerdere malen meegemaakt.
Bird Nerd zei:Kwaliteit is bij Peugeot vaak toch niet echt super. Of je hem nou 3 jaar hebt of 13 jaar. In directe omgeving ook al meerdere malen meegemaakt.
iDS zei:Bird Nerd zei:Kwaliteit is bij Peugeot vaak toch niet echt super. Of je hem nou 3 jaar hebt of 13 jaar. In directe omgeving ook al meerdere malen meegemaakt.
Geen ervaring met Peugeot maar als ik het aantal reparaties aan mijn Citroëns vergelijk met wat er aan de Golf van mijn vrouw is gesleuteld...geef me dan toch maar mijn PSA-er!
929V6 zei:Geen plaatje van de achterkant en daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Want is de Chinese 508 nog wel een hatchback?
Ernst Plante zei:Vandaag nieuwe levertijd/ datum ontvangen......14 februari....
Ik ben erg benieuwd hoe het met de (hoofd)ruimte achterin gesteld is. Dat vind ik toch een van de grootste minpunten van de Europese uitvoering. En deze Chinese uitvoering is eigenlijk nauwelijks minder mooi...D-C zei:929V6 zei:Geen plaatje van de achterkant en daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Want is de Chinese 508 nog wel een hatchback?
Het is inderdaad een sedan geworden, met een langere kont: https://car.autohome.com.cn/pic/series-s35950/2299-1.html#pvareaid=2042222
Deano zei:Ernst Plante zei:Vandaag nieuwe levertijd/ datum ontvangen......14 februari....
Wanneer heb je hem besteld? Op deze manier wordt die komende zomer afgeleverd...
Ernst Plante zei:Deano zei:Ernst Plante zei:Vandaag nieuwe levertijd/ datum ontvangen......14 februari....
Wanneer heb je hem besteld? Op deze manier wordt die komende zomer afgeleverd...
@ Deano: Besteld 20-07-2018...
otto 9175098 zei:Met een beetje geluk gaat dit dit hem worden ( mits akkoord van de fleet manager smiling)
508 Blue Lease GT-line, Berline 130 S&S EAT8 Automaat
- Blanc Nacré
- Stof/kunstleder BELOMKA Mistral zwart
- 18" lichtmetalen velgen HIRONE twotone
- Premium HiFi systeem FOCAL
- Interieurafwerking Grey Oak
- Panoramisch schuifdak
otto 9175098 zei:Dankjewel, ik ben bang dit al de limit is![]()
Ik zal het volgende week wel horen en dan laat ik het even weten.
Heb je er zelf ook een besteld?
Deano zei:Vandaag ook te horen gekregen dat levering nog even op zich laat wachten. Zou volgens eerder berichtgeving rond deze periode bij de dealer gearriveerd moeten zijn.
Levering wordt nu verwacht midden februari. Blijkbaar hebben ze in de fabriek nog geen enkel productiemodel voor de Nederlandse markt van de band gekregen, dus ik ben benieuwd of ze de (weeral) opgeschoven leverdatum nu wel kunnen nakomen.
Deano zei:Vandaag even bij de dealer wezen kijken en het showroom model (Rode First Edition) is afgelopen weekend gearriveerd. Wat een bak is het toch als je hem dan weer in het echt ziet staan! Levering van mijn auto staat op 2 februari gepland, nog even doorbijten dus!
Ernst Plante zei:Ik las op een ander forum dat de eerste 508 first editions deze week al zijn uitgeleverd aan klanten. Dan zal het wel niet meer zo lang duren...![]()
Allstars187 zei:Ernst Plante zei:Ik las op een ander forum dat de eerste 508 first editions deze week al zijn uitgeleverd aan klanten. Dan zal het wel niet meer zo lang duren...![]()
Welk forum is dit?
Deano zei:Allstars187 zei:Ernst Plante zei:Ik las op een ander forum dat de eerste 508 first editions deze week al zijn uitgeleverd aan klanten. Dan zal het wel niet meer zo lang duren...![]()
Welk forum is dit?
Ik denk dat hij peugeot meeting forum bedoelt. Daar zijn verschillende mensen die hun first edition in ontvangst hebben genomen.
Total Loss zei:Als ik het goed begrijp al met al bijna een heel jaar geduurd voor de eerste auto´s echt aan klanten afgeleverd zijn? ( gezien datum van eerste post in dit topic )
Dat is echt veel en veel te lang en een gemiste kans lijkt me.
Total Loss zei:Als ik het goed begrijp al met al bijna een heel jaar geduurd voor de eerste auto´s echt aan klanten afgeleverd zijn? ( gezien datum van eerste post in dit topic )
Dat is echt veel en veel te lang en een gemiste kans lijkt me.